Moderátor: Moderátori
Vedel by si Dialniciar povedať názov tých 6 stavebno-finančných podnikov?Dialniciar napísal:Všetky projekty v hodnote 105 mld. SKK chce postaviť konzorcium 6 stavebno-finančných skupín, koncesia na 25 rokov, tieňové ročné mýto max. 6,4 mld. SKK ročne po dobu 17 rokov bez vplyvov inflácie. Výstavba je podmienená začiatkom výstavby v r. 2009, spustenie do prevádzky v r. 2014 bez rátania do dĺžky koncesie. Všetky riziká spojené s trasou, pozemkami atď. na seba musí prebrať štát. Koncesionár použije na väčšine trasy CB kryt, NJ profily v strednom del. páse a úsek odovzdá po 25 rokoch v perfektnom stave.
doprastavak napísal:Vedel by si Dialniciar povedať názov tých 6 stavebno-finančných podnikov?Dialniciar napísal:Všetky projekty v hodnote 105 mld. SKK chce postaviť konzorcium 6 stavebno-finančných skupín, koncesia na 25 rokov, tieňové ročné mýto max. 6,4 mld. SKK ročne po dobu 17 rokov bez vplyvov inflácie. Výstavba je podmienená začiatkom výstavby v r. 2009, spustenie do prevádzky v r. 2014 bez rátania do dĺžky koncesie. Všetky riziká spojené s trasou, pozemkami atď. na seba musí prebrať štát. Koncesionár použije na väčšine trasy CB kryt, NJ profily v strednom del. páse a úsek odovzdá po 25 rokoch v perfektnom stave.
Dialniciar napísal:doprastavak napísal:Vedel by si Dialniciar povedať názov tých 6 stavebno-finančných podnikov?Dialniciar napísal:Všetky projekty v hodnote 105 mld. SKK chce postaviť konzorcium 6 stavebno-finančných skupín, koncesia na 25 rokov, tieňové ročné mýto max. 6,4 mld. SKK ročne po dobu 17 rokov bez vplyvov inflácie. Výstavba je podmienená začiatkom výstavby v r. 2009, spustenie do prevádzky v r. 2014 bez rátania do dĺžky koncesie. Všetky riziká spojené s trasou, pozemkami atď. na seba musí prebrať štát. Koncesionár použije na väčšine trasy CB kryt, NJ profily v strednom del. páse a úsek odovzdá po 25 rokoch v perfektnom stave.
Vedel, ale keďže v tom mám prsty, tak sa budem držať pravidla: menej je viac. Čím viac sa vyzradí, tým menšia šanca úspechu: to sa týka aj investícií aj výstavby - pretože PPP je riziková investícia súkromného kapitálu. No ja si to už nejak nájdem a že tam nie je DDM Group to je ich problém, však sa možno zobudia, ale to už bude neskoro.
Ale sú to 3 stavebné európske spoločnosti s počtom zamestnancov nad 12 tis., 1 konzultantská spoločnosť izraelsko-amerického pôvodu a 2 americko-európske banky. A tiež môžem povedať, že presne toto konzorcium postavilo dodnes na 2.500 km diaľnic a dnes má 950 rozostavaných. A to už si šikovný človek nájde veľmi ľahko.
No Doprastav to nie je. To je asi jasné, že ani DDM Group.
doprastavak napísal:No ja si tie konzorcia zistím a že tam nie je DDM Group je ich problém, neviem načo čaká, možno sa zobudí, ale to už bude neskoro.
doprastavak napísal:Práveže to je ten najčlenitejší terén na celej D1 o BA po UK zato sa to má robiť formou PPPELZ napísal:Sergej napísal:To "Si prečítaj" bolo asi myslené asi pre mňa. devil, vďaka.
Vysvetlí mi niekto, čo je tak veľmi technologicky náročné na úseku LL-Višňové okrem toho, že sa neda otvoriť bez nadväzných úsekov??
Hmmm ... kdesi som cital, ze je tam dost clenity teren, bude tam dost mostov (zarezov?) ... neviem uz presne
Andrej napísal:doprastavak napísal:Práveže to je ten najčlenitejší terén na celej D1 o BA po UK zato sa to má robiť formou PPPELZ napísal:Sergej napísal:To "Si prečítaj" bolo asi myslené asi pre mňa. devil, vďaka.
Vysvetlí mi niekto, čo je tak veľmi technologicky náročné na úseku LL-Višňové okrem toho, že sa neda otvoriť bez nadväzných úsekov??
Hmmm ... kdesi som cital, ze je tam dost clenity teren, bude tam dost mostov (zarezov?) ... neviem uz presne
Uz o tom bolo niekde diskutovane, ze je tam par obrovskych mostov, jeden ma vysku okolo 50 m, celkova dlzka mostov okolo 2,5 km. Navyse je do toho tusim zaratany aj privadzac a SUD
Dialniciar napísal:Celková dĺžka mostov je stále najvyššia na úseku D1 Ladce-Sverepec.
Andrej napísal:teoretik napísal:pohodak napísal:neviem ako to chodi inde vo svete ale to mi pride byt celkom ok ponuka
na Slovensku je ferovy jedine nulovy zisk
Ziadne take, ani nulovy, zisk proste nesmie byt
sorgo napísal:no ficovcom velmi nepomoze, ak budu v 2010 poklepavat zakladne kamene... slub bol jasny, teda nieco medzi 100 km dialnic a prepojenim BA-ZA-KE
no uvidime, ja tipujem, ze uz teraz maju v sufliku papier s odovodnenim, preco sa to do 2010 nestihlo
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.