Odoslané:
15. Nov 2005 21:27
od Caesar
magnus napísal:Caesar:
myslim, ze na letisku sa bude skor angazovat sukromny kapital ako stat a samosprava
Aj to je možné, ale najprv sa na to musí ZA hospodársky rozrásť a posilniť si svoju pozíciu. A to bude trvať nejakú dobu.
Takže výstavba novej dráhy tak skoro nebude realizovaná.
Odoslané:
16. Nov 2005 12:45
od magnus
Caesar:
Asi mas pravdu. ale ak budu chciet udrzat linku do prahy, budu musiet zmodernizovar aspon pristavacie zariadenia pre lety podla pristrojov, teda dobudovat nejake ILS a aspon VOR/DME alebo este nejake NDB.
Bola o tom diskusia na
www.slovak-airports.net.
Odoslané:
30. Nov 2005 22:17
od Adaios
Vystavba novej drahy tak skoro realizovana nebude, ale investicie do letovej veze a dalsich pristrojov a objektov budu potrebne.
A ja sa chcem este opytat: Ako spolu suvisi letisko a priemyselny park, ma niekto nejaky nakres? A zaroven kolko bude mat ZA priemyselnych parkov?
Odoslané:
01. Dec 2005 02:08
od aquila
adoas, nakres je hned v prvo postingu
Odoslané:
01. Dec 2005 07:35
od magnus
Adoas:
Letisko a park spolu suvia majetkovo: cez Slovensku investicnu a realitnu spolocnost, ktora vlastni pozemky okolo letiska a aj cast letiska.
Odoslané:
01. Dec 2005 10:08
od Adaios
aquila napísal:adoas, nakres je hned v prvo postingu
- Dakujem.
magnus napísal:Adoas:
Letisko a park spolu suvia majetkovo: cez Slovensku investicnu a realitnu spolocnost, ktora vlastni pozemky okolo letiska a aj cast letiska.
Dakujem za odpoved.
A este raz sa chcem opytat, kolko priemyselnych parkov bude mat mesto Zilina?
Odoslané:
01. Dec 2005 15:09
od aquila
zatial jeden uz je a tento druhy je planovany
myslim, ze to nie je na skodu veci
tento druhy pritom ma mozno lepsie postavenie => priamo exit dialnice, napojenie na dve dialnice, napojenie priamo na hlavny zeleznicky koridor, blizkost elektrarne, napojenie letiska ...
Odoslané:
01. Dec 2005 18:06
od Jonathan
aquila napísal:zatial jeden uz je a tento druhy je planovany
myslim, ze to nie je na skodu veci
tento druhy pritom ma mozno lepsie postavenie => priamo exit dialnice, napojenie na dve dialnice, napojenie priamo na hlavny zeleznicky koridor, blizkost elektrarne, napojenie letiska ...
Akurat, ze tento druhy priemyselny park, by mal byt sofistikovanejsi a mali by sa vyrabat veci co sa daju lahko priviezt a odviezt lietadlom
Odoslané:
01. Dec 2005 19:16
od aquila
jonathan, v to take dufam, ze tam bude lahky priemysel, kedze kia je tazky priemysel, bolo by to idealne ..
Odoslané:
05. Dec 2005 19:10
od Adaios
Dobre, OK, dakujem za odpovede.
Lebo je jasne, ze ZA rastie a vdaka krizovatke zeleznic, dialnic a ciest a aj vdaka letisku bude dobre, ak tu budu aj 3 priemyselne parky.
Odoslané:
15. Dec 2006 13:35
od Dialniciar
Tatra Air končí, zo Sliača sa bude lietať s Hron-Airom.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5686
Novú spoločnosť Hron - Air založili Železiarne Podbrezová, a. s.
ZA rastie, zväčšuje sa aj letisko.
Odoslané:
15. Dec 2006 15:19
od Nevedko
Aku suvislost s rastom Ziliny a letiska v Ziline ma letecka spolocnost lietajuca zo Sliaca do Prahy?
Odoslané:
18. Dec 2006 10:07
od Dialniciar
Odoslané:
30. Jan 2007 17:09
od Milos
Česká firma CTP Invest chce investovať 3,5 miliardy korún do nového logistickopriemyselného parku v Dolnom Hričove
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5948
Odoslané:
04. Mar 2007 13:24
od Dialniciar
Os BA-ZA bude hlavným ťahúňom SR. Dnes už je, ale robí sa všetko preto, aby bola ešte silnejšia. Cesta I. triedy, diaľnica 2+2 jazdné pruhy, železničný koridor, letiská v BA a ZA, splavnenie Váhu po ZA. Dopravná tepna krajiny. Spájajúca TT a TN. Potiahne so sebou druhý silný celok - Záhorie (význam letisko BA), Nitru a Hornú Nitru a Kysuce. Na severnom konci teda vyrastá ďalšie dôležité letisko v SR. Dnes sa na tejto osi investujú obrovské financie oproti ostatnému Slovensku a toto tempo vzrastie ešte v roku 2008. Investície vzrastú aj do ďalších regiónov o viac ako 100%, ale aj sem o viac ako 100%. A teda regionálne rozdiely sa prehĺbia.
Toto letisko už má vypracované rozsiahle a variantné štúdie na modernizáciu. Nový terminál, nové parkoviská, nová dráha, nové vybavenie. Očakáva sa, že letisko prejde pod súkromný kapitál.
Odoslané:
04. Mar 2007 21:49
od magnus
Co znamena variantne studie na modernizaciu? A kedy bude? este minuly rok sa robilo vela kriku s instalaciou ILS a zatial je ticho. S takymto tempom za chvilku padne aj ta jedina linka do Prahy.
Inak suhlasim s nazorom, ze tato os bude tahunom ekonomiky SR. Len dufam, ze nedopadneme ako Porurie.
Odoslané:
05. Mar 2007 10:18
od Dialniciar
magnus napísal:Co znamena variantne studie na modernizaciu? A kedy bude? este minuly rok sa robilo vela kriku s instalaciou ILS a zatial je ticho. S takymto tempom za chvilku padne aj ta jedina linka do Prahy.
Inak suhlasim s nazorom, ze tato os bude tahunom ekonomiky SR. Len dufam, ze nedopadneme ako Porurie.
Slovenské Porúrie. Rieka Váh už taká je.
Variantné štúdie znamená, že je na jeden objekt spravená viac ako jedna varianta. Čo chýba, sú peniaze.
Odoslané:
05. Mar 2007 21:41
od magnus
Kto moze poskytnut nejake blizsie udaje?
Odoslané:
10. Mar 2009 12:07
od fh
Odoslané:
10. Mar 2009 12:09
od fh
Caesar napísal:Aj to je možné, ale najprv sa na to musí ZA hospodársky rozrásť a posilniť si svoju pozíciu. A to bude trvať nejakú dobu.
Takže výstavba novej dráhy tak skoro nebude realizovaná.
Ale bude sa pristávacia dráha predlžovať, viď príspevok hore.
Odoslané:
10. Mar 2009 19:12
od Dialniciar
Však sa ZA hosp. posilnila.