Stránka 3 z 15

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 09:00
od B;
Adoas napísal:A bude snad rozostavana aj dialnica Brno-Vieden. ...


S tym CR nema vela spolocne, tam uz existuje tusim R52 takmer po hranice, majoritu tvoria useky v Rakusku a tam sa planuje stavba resp. dokoncenie cca koncom 2009

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 09:11
od Lenny
ČR zatím s tím problém má. V roce 2009 budou rakušáci jezdit po A7 až na hranice, ale dál budou muset až 20 km po stávající silnici I/52, protože na tento úsek nejsou peníze.
R52 má slušné parametry, je postavena v kategorii R26,5 skoro jako dálnice.

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 09:19
od B;
Pozrel som na www.asfinag.at a je to A5 nie A7.
Snad sa najde vola aj v CR prepojenie dokoncit, 2009 je este daleko.

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 09:31
od Lenny
Byla vydáno stanovisko na EIA, musí být ještě vydáno ÚR a SP a proběhnout výběr dodavetele, taky se dají očekávat obstrukce ekologů a obyvatel. Výstavba bude trvat 3 roky, aby se to stihlo musí být zahájena příští rok, nejpozději v 2007. To nebude na příští rok není ve fondu SFDI vyhrazena částka. Nejobtířžnější bude průchod přes vodní nádrž Nové Mlýny, kde se bude budovat 2-kilometrový most nebo násyp most násyp a to bude trvat. Vláda sice slibila, že spojení bude v roce 2009, ale počítá s účastí soukromého kapitálu.

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 14:49
od Adaios
Ako som povedal, spojenie dialnicneho typu Brno-Vieden bude najskor za 5 rokov. Realne za medzi 5 a 10 rokov. :lol:

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 14:50
od Lenny
Adoas napísal:Ako som povedal, spojenie dialnicneho typu Brno-Vieden bude najskor za 5 rokov. Realne za medzi 5 a 10 rokov. :lol:


S tým souhlasím. 8)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 15:41
od Caesar
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1619

V ČR bude mýto pre kamióny nad 12t viac ako 4 KČ.

Približne takúto cenu, len v SKK plánuje aj slovenská vláda pre r. 2006.

Inak stále je to otázne, pretože teraz má vláda veľmi neistú pozíciu. 8)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 16:17
od tob.tob
Ak schváli Hyundai investíciu na Morave tak naši bratia Češi budú musieť postaviť R49 alebo RC Ostrava Jablunkov. Bude to s vysokom pravdepodobnosťou jedna z podmienok. Tak isto slováci ako kompenzáciu za omeškanú D1 do ZA budú musieť urýchlene dostavať D3+R5 alebo R6.

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 18:10
od Caesar
tob.tob napísal:Ak schváli Hyundai investíciu na Morave tak naši bratia Češi budú musieť postaviť R49 alebo RC Ostrava Jablunkov. Bude to s vysokom pravdepodobnosťou jedna z podmienok. Tak isto slováci ako kompenzáciu za omeškanú D1 do ZA budú musieť urýchlene dostavať D3+R5 alebo R6.


Nie je to nikde v podmienkach. Takže to bude z dobrej vôle štátu. 8)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 21:39
od tob.tob
Caesar napísal:
tob.tob napísal:Ak schváli Hyundai investíciu na Morave tak naši bratia Češi budú musieť postaviť R49 alebo RC Ostrava Jablunkov. Bude to s vysokom pravdepodobnosťou jedna z podmienok. Tak isto slováci ako kompenzáciu za omeškanú D1 do ZA budú musieť urýchlene dostavať D3+R5 alebo R6.


Nie je to nikde v podmienkach. Takže to bude z dobrej vôle štátu. 8)


Podľa toho čo a v ktorých :-)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2005 22:02
od Lenny
tob.tob napísal:Ak schváli Hyundai investíciu na Morave tak naši bratia Češi budú musieť postaviť R49 alebo RC Ostrava Jablunkov. Bude to s vysokom pravdepodobnosťou jedna z podmienok. Tak isto slováci ako kompenzáciu za omeškanú D1 do ZA budú musieť urýchlene dostavať D3+R5 alebo R6.


Výstavba R49 se připravuje Hulín (D1) - Fryšták, který by se něl začít stavět v roce 2007. Připrava dalších úseků je na úrovni vyhledávacích studii. Vystavb se plýánuje až po roce 2010. Připrava bude trvat pět let, když to dobře půjde a výstavba další tři roky. To je 8 let.
RC Ostrava - Jablunkov jsou nějaké navrhy na RC, ale přípravy nepokročili s vyjímkou úseku Třanovice - Bystřice, kde by se měl kolem roku 2010 stavět čtyřpruh a obchvat Jablůnkova, který se začne stavět letos/příští rok.
Pokud by požadovali RC na Slovensko, tak můžou využít z OV do FM R56 do Třanovic R48, ktetrá se staví a dál již zmíněné stavby Třanovice - Bystřice, které by bylo nutno urychlit. 8)

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2005 18:54
od tob.tob
Caesar napísal:
tob.tob napísal:Ak schváli Hyundai investíciu na Morave tak naši bratia Češi budú musieť postaviť R49 alebo RC Ostrava Jablunkov. Bude to s vysokom pravdepodobnosťou jedna z podmienok. Tak isto slováci ako kompenzáciu za omeškanú D1 do ZA budú musieť urýchlene dostavať D3+R5 alebo R6.


Nie je to nikde v podmienkach. Takže to bude z dobrej vôle štátu. 8)


A neveril si mi ... :-))

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1624

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2005 19:10
od tob.tob
Lenny napísal:Výstavba R49 se připravuje Hulín (D1) - Fryšták, který by se něl začít stavět v roce 2007. Připrava dalších úseků je na úrovni vyhledávacích studii. Vystavb se plýánuje až po roce 2010. Připrava bude trvat pět let, když to dobře půjde a výstavba další tři roky. To je 8 let.
RC Ostrava - Jablunkov jsou nějaké navrhy na RC, ale přípravy nepokročili s vyjímkou úseku Třanovice - Bystřice, kde by se měl kolem roku 2010 stavět čtyřpruh a obchvat Jablůnkova, který se začne stavět letos/příští rok.
Pokud by požadovali RC na Slovensko, tak můžou využít z OV do FM R56 do Třanovic R48, ktetrá se staví a dál již zmíněné stavby Třanovice - Bystřice, které by bylo nutno urychlit. 8)


No budú musieť urýchliť buď R49 alebo R68 a slováci R6 alebo R5

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2005 19:10
od Adaios
tob tob,

robi ti radost ze sa Caesar nevyjadril presne?

To, ze Hyundai zatlaci este neznamena nic a nema pravne ako zatlacit, zatial, nie je to v slovenskych podmienkach, to ma Caesar pravdu. Tebe robi radost, ak sa tu niekto zmyli. :lol: aj ked sa teraz nikto nezmylil, nerob z Hyundai nieco, co nie je. Cesta moze zosta tak ako je. Len tam budu vysoke intenzity. Cesky Hyundai nema ako zmenit slovensku strategiu vystavby dialnic. To tak nikde nefunguje vo svete a je to dobre. :lol:

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2005 20:00
od tob.tob
Adoas napísal:tob tob,

robi ti radost ze sa Caesar nevyjadril presne?

To, ze Hyundai zatlaci este neznamena nic a nema pravne ako zatlacit, zatial, nie je to v slovenskych podmienkach, to ma Caesar pravdu. Tebe robi radost, ak sa tu niekto zmyli. :lol: aj ked sa teraz nikto nezmylil, nerob z Hyundai nieco, co nie je. Cesta moze zosta tak ako je. Len tam budu vysoke intenzity. Cesky Hyundai nema ako zmenit slovensku strategiu vystavby dialnic. To tak nikde nefunguje vo svete a je to dobre. :lol:


To je o inom ako radosti ... to je o tom že Korejci / KIA / povedali že nebudú požadovať kompenzácie od SR za nedokončenie D1 ... ale málokto si všimol je dodali jedno slovo a to - zatial. Teda ak sa Hyundai rozhodne pre Cechov namiesto Poliakov, potom bude KIA požadovať kompenzáciu za nedokončenie D1 a tá bude spočívať buď v R5 alebo R6. Podľa toho čo Hyundaj v ČR presadí ( R49 alebo R68 ). Mimochodom Poliaci so svojou S-69 majú náskok a výhodu pri rokovaniach.

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2005 20:10
od Adaios
tob.tob napísal:To je o inom ako radosti ... to je o tom že Korejci / KIA / povedali že nebudú požadovať kompenzácie od SR za nedokončenie D1 ... ale málokto si všimol je dodali jedno slovo a to - zatial. Teda ak sa Hyundai rozhodne pre Cechov namiesto Poliakov, potom bude KIA požadovať kompenzáciu za nedokončenie D1 a tá bude spočívať buď v R5 alebo R6. Podľa toho čo Hyundaj v ČR presadí ( R49 alebo R68 ). Mimochodom Poliaci so svojou S-69 majú náskok a výhodu pri rokovaniach.


tob.tob,

OK - ako si si mohol vsimnut, ja som to slovo "zatial" mal tiez vo svojom prispevku.

Stavat R5/R6 bude ale len na slovenskej vlade.

Sankcie za nedostavanie D1 do ZA nez sa spusti vyroba, presnejsie do r. 2006 su ine - ciastocne ich znizila ponuka vlady na zeleznice ako aj fakt, ze dialnica sa intenzivne stavia aj so zavodom atd. a vlada sa snazi. Sankcie su vo financnych kompenzaciach, v nicom inom. A je len na KIA a vlade SR ako sa bude situcacia dalej vyvijat - ciastocne bol dokument zverejneny, ale ani zdaleka nie cely - je to posun.

Bude to len na slovenskej vlade. To je moj nazor. Mozno sa mylim. 8)

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2005 16:56
od Caesar
tob.tob napísal:
Caesar napísal:
tob.tob napísal:Ak schváli Hyundai investíciu na Morave tak naši bratia Češi budú musieť postaviť R49 alebo RC Ostrava Jablunkov. Bude to s vysokom pravdepodobnosťou jedna z podmienok. Tak isto slováci ako kompenzáciu za omeškanú D1 do ZA budú musieť urýchlene dostavať D3+R5 alebo R6.


Nie je to nikde v podmienkach. Takže to bude z dobrej vôle štátu. 8)


A neveril si mi ... :-))

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1624


Naopak ja budem len rád, ak sa v danom regióne zlepší doprava.

Ale zatlačiť sa dá len tak, že SR bude s niečím súhlasiť, resp. SR si dá pozor na nejaké podmienky - viď výstavba D3. 8)

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2005 13:59
od aquila
osobne si myslim, ze CR by sa malo sustredit skor na postavenie R35 a dostavanie D11 po HK v plnom profile. to by pomohlo D1 podstatne viacej, hlavne by tu bola "zalozna" spojniace sever - vychod

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2005 19:28
od Caesar
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1697

Odporúčam si prečítať info z tejto linky.

Obsah:

1. Už ďalší týždeň sa na českej D1 otvorí 17,5 km diaľnice - to je viac než na Slovensku za celý rok 2005.

2. mapa ČR - dnešné diaľnice, plánované diaľnice a rýchlostné cesty

3. ... 8)

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2005 14:39
od Lenny
Caesar napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1697

Odporúčam si prečítať info z tejto linky.

Obsah:

1. Už ďalší týždeň sa na českej D1 otvorí 17,5 km diaľnice - to je viac než na Slovensku za celý rok 2005.

2. mapa ČR - dnešné diaľnice, plánované diaľnice a rýchlostné cesty

3. ... 8)


Jen by jsem doplnil, že v prosinci zprovozní půl profil na D11 mezi Dobšicemi a Chýští, jde o obchvat Chlumce nad Cidlinou.
A v listopadu by měli zprovoznit stavbu Bílý Kostel-Liberec na I/35 jde o úsek společný jak pro tah do Německa tak na Děčín a Ústí n.Lab. 8)

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2005 17:28
od Adaios
Mne sa velmi paci, ze CR konecne investuje obrovske peniaze aj s prispenim EU a modernizuje svoje zeleznice, nakupuje nove hnacie jednotky na zeleznice. Paci sa mi, ze CR intenzivne stavia dialnice po tych rokoch, ked sa prakticky nic nestavalo a paci sa mi, ze sa extremne vela penazi dava aj na opravy celej cestnej siete, ked sa v tom tak dlho nic nerobilo.

Okrem toho CR dost vyraznym tempom stavia aj cestne obchvaty a dokaze pravidelne otvarat niektore useky aj o 6 mesiacov skor - ziadne problemy s uradmi atd.

V CR bude BOOM az do r. 2010, potom sa uvidi hlavne od toho, aky bude mat postup vlada, ktora bude v obdobi po r. 2008.

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2005 13:36
od aquila
inak ja sa trosku divim, preco R49 trasuju od superkrizovatky hulin cez frystak, slusovice a obchadzaju zlin.

nebolo by lepsie odbocit uz z R55 urobit obchvat zlinu a napojit sa za zlinom na R49 v povodnom koridore ? jednak by to odlahcilo hulin, a aj zlin.

ale faktom je ze nepoznam ake su tam podmienky a ak si dobre pamatam tak zlin je taky roztahany sliz okolo "jednej cesty" ;) neni su tam nejake hornate oblasti v okoli ? resp mozno je to cez frystak lacnejsie ... ale myslim si ze ak sa dobuduje aj R55 aj R49 tak hulin bude doost pretazeny ...

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2005 09:08
od Lenny
Včera se otevíral nový úsek D1, a pan premiér měl strašný projev, horší jsem ještě neslyšel. :? Příští rok se rozeběhne stavba dalších dvou úseků Vrchoslavice-Kojetín a Kojetín-Kroměříž. Kolem Kroměříže se staví. Pro napojení Zlína je důležitá stavba Kroměříž - Říkovice, která obsahuje MÚK Hulín, která slouží k napojení R49 i R55. Bez této křižovatky by R49 i R55 končila v polích. Současně se stavbou Kroměříž-Říkovice se bude stavět i R55 do Otrokovic. Je předpoklad stavět i R49 k Fryštáku, ale nejsou peníze na výstavbu. :wink:
R49 by přes Zlín neprotáhly. Byl návrh postavit Pravobřežní komunikaci Zlínem, ale lidé sní nesouhlasili a radnice chtěla místo MÚK úrovňové křižovatky se semafory což by Zlínu vůbec nepomohlo. A příprava byla zastaveně.
Návrh byl, že k Fryštáku se postaví R49. Do Zlína půjde čtyřpruhový přivaděč, který se napojí na R69. A R69, která by pokračovala nad Zalešnou Příluky Lípou až do Zádveřic, kde by se napojovala na R49. R49 by se v úseku Fryšták - Zádveřice stavěla až někdy po roce 2020.

R49 bude na hranicích ze Slovenskem nejdříve okolo 2020 a nejspíš v polovičnim profilu. 8)

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2005 14:17
od aquila
aha, takze neni miesto uz na RC okolo zlina, to vysvetluje mnohe ;)

inak urcite bude zaujimave ako bude riesena krizovatka hulin, ci to bude klasicky stvorlistok,ale to asi nie ;) lebo tam budu lastne sa krizovat 1 D a dve RC ;)

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2005 15:24
od expwy
Križovatka Hulín bude vyzerať takto:
http://ceskedalnice.cz/prilohy/d1hulin.jpg

D1 pôjde v kuse bez odbočenia.