Moderátor: Moderátori
Adoas napísal:Ja len doplnim, ze Statny fond rozvoja dopravy - to je fond, ktory disponuje rocne s 10-tkami mld. CZK - takyto fond na Slovensku nie je.
wazari napísal:Adoas napísal:Ja len doplnim, ze Statny fond rozvoja dopravy - to je fond, ktory disponuje rocne s 10-tkami mld. CZK - takyto fond na Slovensku nie je.
bol zruseny asi pred 4 rokmi
ministerstvo financii vtedy zrusilo takmer vsetky mimorozpoctove fondy aby centralizovalo statne prijmy a vydavky
ostali tusim iba dva fondy a tohto roku k nim pribudol environmentalny fond
Caesar napísal:Zakázku na mýtné posoudí antimonopolní úřad. A zasiahol aj premiér českej vlády, ktorý žiada prešetrenie výsledku tendra.
Viac: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2000 , http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1992
Ja len doplním, že vyhrala firma s 3. cenovou ponukou a systém mikrovlnný, ktorý kritizuje aj EÚ.
Adoas napísal:V ČR predbežne zakázali kontrakt na systém výberu mýta (Podľa predbežného rozhodnutia úradu nesmie česká vláda uzavrieť zmluvu s dodávateľom systému na výber cestného mýta, až kým ÚOHS neprešetrí tender na výber dodávateľa, v ktorom vyhrala firma Kapsch):
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2348
Lenny napísal:Adoas napísal:V ČR predbežne zakázali kontrakt na systém výberu mýta (Podľa predbežného rozhodnutia úradu nesmie česká vláda uzavrieť zmluvu s dodávateľom systému na výber cestného mýta, až kým ÚOHS neprešetrí tender na výber dodávateľa, v ktorom vyhrala firma Kapsch):
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2348
Doufám, že ho zruší. ÚOHS má 30 dnů na prošetření.
Adoas napísal:Tu je dokaz toho ze sa da do dialnicnej siete investovat viac a deficit statneho rozpoctu je nizsi nez 3% HDP.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2473
Adoas napísal:Testování ŘSD na tepně D1 ukazuje výrazně zhoršené chování řidičů na šestipruhové dálnici.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2771
Tu mam niekolko poznamok:
1. Kde sa maju vodici naucit ako sa jazdi na dialnici 3+3, ked ziadna taka okrem D1 neexistuje v CR
2. Jazdi sa viac ako 130 km/h - tak na to sa nemuseli robit ziadne testy, pretoze sa tak jazdi v celej Europe, na celom svete sa jazdi hlavne na dialniciach viac nez je povolene. A prave preto nie je vyznam preradit sa vzdy az do uplne praveho jazdneho pruhu - je to ovela nebezpecnejsie, pretoze tam su casto kamiony atd. V USA ked je 6+6 a viac pruhov, tak je uplne normalne ze ten 1.-3. pruh zostava tak, ze sa tam vela aut nepreraduje. Ale nie je tam ziadny problem preradit sa aj o 8 pruhov ked treba ist na exit - a nie je to problem nikde na svete a ani v CR.
Aby tento test nakoniec neskoncil takto:
Ked vodici nevedia jazdit na 3+3, tak je zbytocne rozsirovat dialnicu.
Lenny napísal:No 3+3 pruhy jsou na Jižní spojce v Praze, na R1 v úseku Třebonice - Zličín, ale to je málo. Problém je, že spousta řidiřu si myslí, že pravý pruh je pro kamiony a je pro nich potupa v něm jezdit.
Naspäť na Dálnice a rychlostní silnice v ČR
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.