Stránka 6 z 15

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2006 22:16
od random
Dy napísal:
random napísal:pocitaj somnou Borik, Sitina :))))))

ale do roka snad aj mengusovce, pri janovciach tota zdura (ten tunel je v podstate uz vo vystavbe ale zatial este neexistuje) a do dvoch rokov visnove, zilina, ovciarsko, este nejake 2 diery medzi zilinou a vysnovim mozno korbelka (alebo sutovo, mala fatra, rojkov), cebrat
o tri roky orechovy les a la durdosik, havran, sibenik a mozno aj dargov
...takze realne sa stavaju 2+1 diera pri janovciach ... no a mozno do troch rokov sa ich bude stavat do 8-14 kuskov ... ale to zalezi od vela Faktorov :) ... snad sa daco z toho vymackne ...


Bôrik sa ešte nestavia, takže ja by som ho nerátal. Sitina sa stavia, to je 1 tunel. Rozratúvať počet rúr je bezpredmetné, pretože ČR stavia len na 2 rúry narozdiel od nášich tunelov D3 Horelica a D1 Branisko.


ja som tymi dierami myslel tunel ako celok ... nie samotnu ruru ... inak parker ma pravdu ... v cechach je problem najist kopec kde by trebalo nutne stavat tunel dlhsi ako 2km ... najdlhsi zeleznicny tunel v CR ma myslim 1,2km aleno 1,4 ..no to je jedno u nas ma 4,78 ak sa nemylim ... hladat sa my nechce ... je to na rail.sk ... a cestny najdlhsi tunel (pri terajsom pocte 3) ma 4,97km ... takze tak ... inak borik sa uz stavia pozri sa na highways.sk na fotky ... to je priami dokaz o stavbe ;)

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2006 22:23
od random
do prdele ... jasom *** ;) ... ok ... nie tunel borik ale luciva ... a miesto mengusovskeho tunela ma byt borik ... tak sorac ... dam si uz pozor ...

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2006 23:49
od Die Autobahn
Lenny:
A jaké tunely se u nás začnou letos razit?

Jinak můj názor je, že když už se staví tunel, tak jedině v plném profilu, stavět jenom jednu rouru je příliš nebezpečné (viz nehody v tunelech pod Alpami).

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2006 11:01
od Lenny
Die Autobahn napísal:Lenny:
A jaké tunely se u nás začnou letos razit?

Jinak můj názor je, že když už se staví tunel, tak jedině v plném profilu, stavět jenom jednu rouru je příliš nebezpečné (viz nehody v tunelech pod Alpami).


Letos se začnou razit na okruhu Lahovice (1659 m, resp. 1620 m levý tubus) a Komořany (1936 m), dále to bude hloubený tunel Komořany II (70 m) na R1 a možná tunel Blanka (3438 m) na Městském okruhu v Praze.

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2006 18:16
od Lenny
V dubnu bude zahájena stavba na D1 0134.2 Kojetín - Kroměříž-východ, která je financována z kohézního fondu. Stavba je dlouhá 4 km a realizuje ji Skanska.
Rovněž budou zahájeny stavby obchvat Jablunkova a Českého Těšína. 8)

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2006 23:37
od eucitizen
a Morice- Kojetin II etapa kedy bude zahajeny?

To je dobre ze sa zacne stavat obchvat Jablnkov, je to dost skareda cesta az do Tesina. Teraz po zime je tam sama jama.

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2006 10:38
od Lenny
eucitizen napísal:a Morice- Kojetin II etapa kedy bude zahajeny?


Na podzim 2006, původně měl být zahájený až 2007, ale nakonec se na něj našly peníze, to už se ale nepočítalo se zahájením letos. Tak proto podzim. 8)

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2006 11:06
od mapman
Lenny napísal:
eucitizen napísal:a Morice- Kojetin II etapa kedy bude zahajeny?


Na podzim 2006, původně měl být zahájený až 2007, ale nakonec se na něj našly peníze, to už se ale nepočítalo se zahájením letos. Tak proto podzim. 8)


To mi chceš říct, že jen tak někdo posunul termín výstavby místo dál už teď do letoška?? Nezlob se, trochu mě to v našich poměrech překvapilo ;) Jen aby bylo zajištěno financování... Se pokud se nepletu plyne dost peněz z EU..

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2006 11:10
od Lenny
parker napísal:
Lenny napísal:
eucitizen napísal:a Morice- Kojetin II etapa kedy bude zahajeny?


Na podzim 2006, původně měl být zahájený až 2007, ale nakonec se na něj našly peníze, to už se ale nepočítalo se zahájením letos. Tak proto podzim. 8)


To mi chceš říct, že jen tak někdo posunul termín výstavby místo dál už teď do letoška?? Nezlob se, trochu mě to v našich poměrech překvapilo ;) Jen aby bylo zajištěno financování... Se pokud se nepletu plyne dost peněz z EU..


Na Mořice -Kojetín nejdou peníze z EU.
V návrhu rozpočtu SFDI se nepočítalo s významnou finanční částkou, proto bylo zahájení odsunuto na rok 2007. Ve sněmovně byl na návrh poslanců rozpočet zvýšen na tuto stavbu na 120 mil. Kč, to na zahájení stačí, ale vzhledem k tomu, že už se zahájením stavby nepočítalo. :arrow: proto zahájení až na podzim.

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2006 12:51
od Lenny
Dle předběžných výsledků sčítání dopravy z 2005,které jsem našel narostla doprava

D1 u Prahy o 27% na 91 tis. voz/den
D1 u Brna o 15% na 49 tis. voz/den
D5 u Prahy o 47% na 43 tis. voz/den
D8 u Prahy o 61% na 22 tis. voz/den
D11 u Prahy o 40% na 21 tis. voz/den
R46 u Olomouce o 70% na 34 tis. voz/den
R48 u Příbora o 36% na 30 tis. voz/den

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2006 18:12
od Lenny
Tady je odkaz na výsledek výběrového řázení na mýtné :arrow: http://www.centralniadresa.cz/cadr/cadr ... 1&jazyk=CZ

Zajímavost, soutěže se účastnili jen 4 soutěžící, byla zveřejněna nejnižší nabídka, ale už né nejvyšší. :shock:

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 16:10
od Gardenboy
Bol som sa pozrieť na Strahovský tunel ... na výstavbe mosta, ktorý je za ním som sa podielal, takže ... to viete, nostalgia - staré dobré časy :D :)

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 17:02
od Lermik
Už jsou intenzity za rok 2005. Je to čím dál horší... :cry: http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/intenzity_2005.jpg

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 17:13
od Lenny
Lermik napísal:Už jsou intenzity za rok 2005. Je to čím dál horší... :cry: http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/intenzity_2005.jpg


Oproti roku 2000 je tam výtazný nárůset na D1, D5, D8, R46 a R48. Souvisí to se vstupem ČR do EU a zavedením mýtného v Rakousku a Německu. 8)

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 17:30
od Lenny
Pokles by mohl nastat, pokud by ČR zavedla mýtné vyšší než v okolních zemích, tak by přestala být atraktivní jako levnější alternativa.

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 17:43
od aquila
inak je tam aj pekne vidno ze R35 sa uz daaavno mala zacat stavat .. taktiez na morave je vidno ze potreba D1 aj R48 existuje ...

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 17:47
od Lenny
aquila napísal:inak je tam aj pekne vidno ze R35 sa uz daaavno mala zacat stavat .. taktiez na morave je vidno ze potreba D1 aj R48 existuje ...


Všechno jednou bude jak R35, tak i D1 i R48, ale záleží kdy. Snad něco s intenzitami udělá výber mýta od příštího roku, pokud ho stihnou uvést do provozu. 8)

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 18:04
od aquila
mytne moc neurobi, kedze zhruba v tej istej dobe zavedie aj mytne slovensko, takze S-J tah sa nezmeni a cez bielorusko a ukrajinu nikto chodit nebude.

jedine kto si to moze skared zliznut su poliaci co sa V-Z tyka ;)

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 18:10
od Lenny
aquila napísal:mytne moc neurobi, kedze zhruba v tej istej dobe zavedie aj mytne slovensko, takze S-J tah sa nezmeni a cez bielorusko a ukrajinu nikto chodit nebude.

jedine kto si to moze skared zliznut su poliaci co sa V-Z tyka ;)


Po zavední mýta V SRN a Rakousku se do ČR stáhli Maďaři, Rumuni a Bulhaři ve směru východ - západ a část Poláků ve směru sever - jih.

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 18:14
od Dialniciar
Lenny napísal:
aquila napísal:mytne moc neurobi, kedze zhruba v tej istej dobe zavedie aj mytne slovensko, takze S-J tah sa nezmeni a cez bielorusko a ukrajinu nikto chodit nebude.

jedine kto si to moze skared zliznut su poliaci co sa V-Z tyka ;)


Po zavední mýta V SRN a Rakousku se do ČR stáhli Maďaři, Rumuni a Bulhaři ve směru východ - západ a část Poláků ve směru sever - jih.


Netreba zabúdať, že mýtny system plní 2 veci na preplnených diaľniciach:

1. Väčší príjem pre štát z používania diaľničnej siete, každý platí skutočne za to, čo prejde a s akou záťažou to prejde. Lacné to nie je, ale to je daň za to, že tento svet "stojí a padá" na logistike.

2. Tým, že klesne počet osobných áut po zavedení mýta, to podporí mietne cesty, miestny rozvoj (menšie odpočívadlá, služby), ďalej sa zrýchli doprava na samotnej diaľnici a zároveň sa znížia náklady na opravy naviac pri veľkom zaťažení diaľnice.

OdoslaťOdoslané: 20. Apr 2006 18:17
od Lenny
Např. na R48 je v úsek FM - Český Těšín - Polsko z celkového dopravního zatížení více než polovina kamionů, což je neunosné.

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2006 22:30
od Lenny
Lenny napísal:
Lermik napísal:Už jsou intenzity za rok 2005. Je to čím dál horší... :cry: http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/intenzity_2005.jpg


Oproti roku 2000 je tam výtazný nárůset na D1, D5, D8, R46 a R48. Souvisí to se vstupem ČR do EU a zavedením mýtného v Rakousku a Německu. 8)


Nárůst intenzity dopravy oproti roku 2000 na D1 je o cca 14 tisíc aut, u Prahy a Brna dokonce ještě větší, ale to je dáno výstavbou satelitů u Prahy a v případě Brna neexistencí VMO. Na D2 je o cca 8 tisíc. Na D5 je mezi Prahou a Plzní nárůst o cca 12 tisíc a mezi Plzní a Rozvadovem o 8-10 tisíc. Na D8 je nárůst o je největší nárůst mezi Prahou a MÚK Úžice o 12 tisíc, jinak je nárůst jen o 4-8 tisíc. Na D11 je nárůst dopravy o 6-8 tisíc vyjma úseku před Prahou. na R35 u Olomouce je nárůst o 8-12 tisíc, na R46 je nárůst o 8-12 tisíc, na I/48 (R48) je nárůst o 4-6 tisíc, u FM je nárůst o 16 tisíc, což je dáno příměstskou dopravou. Další výrazný nárůst byl na R52 a I/52 o 6 tisíc, na I/7 o 6 tisíc a na I/6 v Karlovarském kraji o 4-6 tisíc. Na ostatních silnicích je nárůst dopravy pouze o cca 0-2 tisíce aut za den.

Výrazná nárůst je především na trase D5+D1+D2. narůst je z části způsobem zavedením mýtného v Rakousku, což mělo za následek přesměrování tranzitu z Maďarska a Bálkánu do ČR, kde jsou poplatky za užití nižší. 8)

Mapka intenzity dopravy v roce 2005
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/14da61b ... ty2005.jpg

Mapka intenzity dopravy v roce 2000
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/b89caa1 ... enzita.jpg

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2006 12:19
od Caesar
Tak som sa pozrel na ČR na fóre a vidím, že chýbajú napísané priority v diaľničnej výstavbe v ČR:

1. Dostavanie diaľnice D1 (D47) až po Ostravu, 3. najväčšieho mesta v ČR.
2. Rýchlejšia výstavba D11 po Hradec Králové a R35, čo podporí rozvoj daného územia a odľahčí to D1 Praha-Brno.
3. Rýchlejším tempom stavať D3 po České Budějovice.
4. Urýchliť výstavbu obchvat Prahy.
5. Dostavať D8 v smere na Nemecko.

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2006 12:42
od Jarda
D1 mezi Hulínem a Lipníkem n. B. by podle mého měla mít z uvedeného prioritu nejnižší (dá se objet po R46 a R35 kolem Olomouce). Větší prioritu by podle mého od Hulína měla mít R49 než pokračování D1.
D11 je akutně potřebná až po Jaroměř, nejen po HK.
Největší prioritu by podle mého názoru měly mít jižní část obchvatu Prahy (R1) a severní část MO v Praze.
Akutně potřebné D3 a R35 mají problém kvůli zpoždění při schvalování územních plánů ve Středočeském a Pardubickém kraji.

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2006 13:04
od Lenny
To co napsal Caesar sedí, není nic aktuálnějšího a potřebnějšího. 8)