Stránka 2 z 4

OdoslaťOdoslané: 22. Jún 2006 15:48
od Lenny
Třinecku hrozí kvôli továrni Hyundai dopravný kolaps :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4185

Silnice bude dokočena až v roce 2012, dle některých informací´v roce 2009/10.

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 09:25
od Jarda
Novinový článek o této silnici (a též slovenské D3) převzatý z deníku Právo serverem Novinky.cz viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26389#26389

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2006 17:41
od Lenny
Jaroslav Štemberk napísal:Novinový článek o této silnici (a též slovenské D3) převzatý z deníku Právo serverem Novinky.cz viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26389#26389


Proč naše vláda nepožadovala, aby se doprava mezi Nošovicemi a Žilinou uskutečňovala po železnici :?: :twisted: Nemuselo by dojít k budoucímu zaplavení silnice o další tísíce kamionů.

Jednoduchá odpověď bylo před volbami a za každou cenu chtěla tuto zakázku získat. O výhodnosti takovéto zakázky si myslím své, viz prosperující družstvo, které muselo ustoupit. 8)

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2006 18:10
od Koksolam
Lenny napísal:
Jaroslav Štemberk napísal:Novinový článek o této silnici (a též slovenské D3) převzatý z deníku Právo serverem Novinky.cz viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26389#26389


Proč naše vláda nepožadovala, aby se doprava mezi Nošovicemi a Žilinou uskutečňovala po železnici :?: :twisted: Nemuselo by dojít k budoucímu zaplavení silnice o další tísíce kamionů.

Jednoduchá odpověď bylo před volbami a za každou cenu chtěla tuto zakázku získat. O výhodnosti takovéto zakázky si myslím své, viz prosperující družstvo, které muselo ustoupit. 8)


Ono mam pocit, ze Korejci nemaju akosi zaujem o kombinovanu dopravu. To ze sa musi vsade stavat o dusu, ich netankuje, dostali stimuly, postavia sa im dialnice, co viac si mozu priat??? Kde inde vo svete ako v CR/SR by im to spravili do takej mieri ritolezectva? Inac proti investiciam Korejcov nic nemam, za tie faux pas ohladom ciest si mozeme sami :wink:

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2006 18:29
od Lenny
Koksolam napísal:Ono mam pocit, ze Korejci nemaju akosi zaujem o kombinovanu dopravu. To ze sa musi vsade stavat o dusu, ich netankuje, dostali stimuly, postavia sa im dialnice, co viac si mozu priat??? Kde inde vo svete ako v CR/SR by im to spravili do takej mieri ritolezectva? Inac proti investiciam Korejcov nic nemam, za tie faux pas ohladom ciest si mozeme sami :wink:


Souhlasím s Tebou, že podmínky vyjednané jsou pro nás velmi nevýhodné.

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2006 13:16
od bobikboobika
Nicméně R68 je třeba tak jak tak, vždyt ve Vendryni je intenzita 22tis/den, coz neni uplne to nejpodstatnejsi, horsi je, ze ta cesta je temer porad pred obec.

Pro Lenny

OdoslaťOdoslané: 13. Jan 2008 16:34
od Martajs
Totalní kolaps nehrozí,totální kolaps se už projevuje!!! V době kdy začíná a končí pracovní doba firem v Třinci (hlavně denní směna) je úsek Jablunkov Třinec průjezdný pouze v koloně,pokud se stane nedejbože nějaká nehoda je tento úsek beznadějně ucpaný. Přitom řešení by bylo tak jednoduché,o pár kilometrů vedle postavit souběžně jdoucí silnici.V případě nouze by se provoz svedl na starou silnici. Jenže od tohoto řešení se odstoupilo již v zárodku,protože by bylo strašně drahejednodušší je rozšířit stávající silnici která byla stavěna v dobách Marie Terezie,proinvestovat peníze a po nás potopa. Lidi ať se vypořádají s problémem sami. Hlavně abychom nepošlapali nějaké kopřivy,nevyhnali z pelíšků potkany,hraboše ,to by pak dělali ekologové mazec.To je další aspekt proč se nestaví,ale opravuje. Jde tohle dělat do nekonečna? Odpovězte si na tohle sami,než mě začnete kamenovat. Martin

OdoslaťOdoslané: 13. Jan 2008 16:40
od Martajs
bobikboobika napísal:Nicméně R68 je třeba tak jak tak, vždyt ve Vendryni je intenzita 22tis/den, coz neni uplne to nejpodstatnejsi, horsi je, ze ta cesta je temer porad pred obec.


Tybrďo 22tis/den? To máš odkud? podle mého odhadu je to tak jednou tolik a to jsem hódně při zemi... Jezdím tudy denně ráno do práce a odpoledne z práce. Přes obec Vendryně mi ukazuje tachometr 15Km/h (níž už neumí) ... :evil:

OdoslaťOdoslané: 13. Jan 2008 16:50
od Martajs
Lenny napísal:
Koksolam napísal:Ono mam pocit, ze Korejci nemaju akosi zaujem o kombinovanu dopravu. To ze sa musi vsade stavat o dusu, ich netankuje, dostali stimuly, postavia sa im dialnice, co viac si mozu priat??? Kde inde vo svete ako v CR/SR by im to spravili do takej mieri ritolezectva? Inac proti investiciam Korejcov nic nemam, za tie faux pas ohladom ciest si mozeme sami :wink:


Souhlasím s Tebou, že podmínky vyjednané jsou pro nás velmi nevýhodné.


Hmm jak to tak sleduji tak mám dojem,že Korejci neměli ani potuchy, že by mohli své výrobky převážet po železnici. Když oni jsou zvyklí na rikše,dvoukoláky a tady se jim nabídly kamiony(pro ně asi novinka)
Myslím,že by železnice velice ulehčila našim už tak přetíženým silnicím.
:lol:

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2008 22:00
od Lenny
Martajs napísal:Hmm jak to tak sleduji tak mám dojem,že Korejci neměli ani potuchy, že by mohli své výrobky převážet po železnici. Když oni jsou zvyklí na rikše,dvoukoláky a tady se jim nabídly kamiony(pro ně asi novinka)
Myslím,že by železnice velice ulehčila našim už tak přetíženým silnicím.
:lol:


Zato v ČR máme jen to nejmodernější a nejlepší. Ještě něco?

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 20:32
od Thomas
HDP a HNP Jižní Koreje a ČR (zas tak dobře na tom nejsou:-)) jsou srovnatelné. rozdíl je v nátuře - oni jsou akční (někdy až příliš, my konzervativní (někdy až příliš :-) )

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2008 20:28
od mapman
Martajs napísal:
bobikboobika napísal:Nicméně R68 je třeba tak jak tak, vždyt ve Vendryni je intenzita 22tis/den, coz neni uplne to nejpodstatnejsi, horsi je, ze ta cesta je temer porad pred obec.


Tybrďo 22tis/den? To máš odkud? podle mého odhadu je to tak jednou tolik a to jsem hódně při zemi... Jezdím tudy denně ráno do práce a odpoledne z práce. Přes obec Vendryně mi ukazuje tachometr 15Km/h (níž už neumí) ... :evil:


Než začneš soudit stylem "je to tak protože si to myslím", podívej se na oficiální údaje, Sčítání 2005 z MRS kraje je tady: http://www.scitani2005.rsd.cz/html/1_mo.htm

Ve Vendryni to dela celych 20tis, v Jablunkove 16tis.

Na druhou stranu, jsou to pomerne vysoka cisla, prelozka je zadouci jako sul...

OdoslaťOdoslané: 27. Jan 2008 22:33
od Martajs
mapman napísal:
Martajs napísal:
bobikboobika napísal:Nicméně R68 je třeba tak jak tak, vždyt ve Vendryni je intenzita 22tis/den, coz neni uplne to nejpodstatnejsi, horsi je, ze ta cesta je temer porad pred obec.


Tybrďo 22tis/den? To máš odkud? podle mého odhadu je to tak jednou tolik a to jsem hódně při zemi... Jezdím tudy denně ráno do práce a odpoledne z práce. Přes obec Vendryně mi ukazuje tachometr 15Km/h (níž už neumí) ... :evil:


Než začneš soudit stylem "je to tak protože si to myslím", podívej se na oficiální údaje, Sčítání 2005 z MRS kraje je tady: http://www.scitani2005.rsd.cz/html/1_mo.htm

Ve Vendryni to dela celych 20tis, v Jablunkove 16tis.

Na druhou stranu, jsou to pomerne vysoka cisla, prelozka je zadouci jako sul...



No vida tak aspoň na něčem bychom se shodli. Přeložení stávající silnice by opravdu bylo dobré řešení,zatímco oprava stávající silnice je levnější...
Jestli zvítězí zdravý úsudek nebo ekonomická rozvaha je asi polemika na delší povídaní. Vzpomínám si jak mi jeden projektant vytknul,že jsem schopen najít během deseti minut řešení ,zatímco tým dvaceti inženýrů na projektu pracovalo celý rok. Tehdy se jednalo o obchvat Mostů u Jablunkova,jak dopadl ten se můžete přesvědčít pohledem na letecký snímek,ale zaplaťpánbůh aspoň za tohle. O nějakém obchvatu však nelze hovořit,ale o přeložení stávající silnice ano. Kdyby to tehdy bylo pojato jako obchvat se vším všudy byla by obec Mosty u Jablunkova dneska poklidná turistická obec. :?

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2008 22:55
od Martajs
Lenny napísal:
Martajs napísal:Hmm jak to tak sleduji tak mám dojem,že Korejci neměli ani potuchy, že by mohli své výrobky převážet po železnici. Když oni jsou zvyklí na rikše,dvoukoláky a tady se jim nabídly kamiony(pro ně asi novinka)
Myslím,že by železnice velice ulehčila našim už tak přetíženým silnicím.
:lol:


Zato v ČR máme jen to nejmodernější a nejlepší. Ještě něco?


Jo ještě jednu věc bych rád zopakoval,ikdyž nemáme moderní železnici a nemáme silnice ve stavu takovém jako bychom je chtěli mít,máme zcela určitě o něco lepší dopravní spojení mezi vesnicemi jako je třeba Návsí a Nošovice na lepší úrovni jako někde mezi vesnicemi někde v Korei. :evil:

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2008 21:24
od Branco
Obchvat Jablunkova je pred otvorením, termín je pravdepodobne 26.10.

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2008 12:24
od Marty
Branco napísal:Obchvat Jablunkova je pred otvorením, termín je pravdepodobne 26.10.


Ano, obchvat byl 26.11. otevřen. Více info zde: http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/S ... va-a-navsi

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2009 23:01
od Martajs
Obchvat Jablunkova byl slavnostně otevřen v hodině dvanácté. Zaplať pánbůh za něj. Ulevilo se zde samotnému Jablunkovu i řidičům jedoucím směrem na Slovensko. Jako občan "tutajszy" píší velkým písmem DĚKUJI.
Na druhé straně však musím kritizovat postup ŘSD při realizaci protihlukových bariér na téže silnici v úseku Mosty u Jablunkova. To co pan projektant považoval za protihlukovou stěnu v blízkosti rodinných domků, my co tady bydlíme považujeme za plivnutí do tváře a výsměch. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Rád bych viděl hlukovou studii vypracovanou pro úsek Mosty u Jablunkova. Rád bych viděl veškeré vyjímky pro tento případ přijaté. Co bych však viděl nejraději by byla realizace poctivých protihlukových bariér ,pořádně odhlučněné dilatační spáry na mostech a protihlukové zábrany po celém úseku kde jsou rodinné domky v blízkosti silnice a hlavně mostů. Nezajímá mě jako občana zde bydlícího podle jakého paragrafu byly tyto studie vypracované,případné vyjímky přijaté,mě zajímá jen jedno abychom tady mohli bydlet jako lidé.

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2009 16:12
od mauutinko
nejake nove informacie o tomto useku ci sa nieco stavia abo nieco pripravuje ???a ako to je vlasne bude to rychlosna cesta alebo len cesta prvej triedy????

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2009 12:06
od mapman
Priprava je spomalena aj vplyvom krize, stav medzi R48 a SK hranicou je nasledujuci

I/68 Tranovice - Nebory - v priprave
I/11 Nebory - Oldrichovice - v priprave
I/11 Oldrichovice - Bystrice - v priprave
I/11 Hradek prutah - vo vystavbe (1/2 profil)
I/11 Jabulnkov obchvat - v prevadzke (1/2 profil)
I/11 Mosty u Jablunkova obchvat - v prevadzke (1/2 profil)

Odkazy su letaky stavieb v PDF

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2009 19:37
od Branco
Potešiteľné je, že na celej I/11 sú mosty a estakády stavané s rezervou na druhý profil. :)

Mosty

OdoslaťOdoslané: 12. Sep 2009 13:19
od Martajs
Branco napísal:Potešiteľné je, že na celej I/11 sú mosty a estakády stavané s rezervou na druhý profil. :)


Tohle je pro mě novinka,že se počítá s druhým profilem. V každém případě by to byl do budoucna obrovský přínos pro tenhle přetížený úsek I/II. Škoda jen že stávající mosty na této komunikaci jsou konstruovany tak,že se další etapy výstavby nedožijí. Už nyní se projevují závady na povrchu mostovek,není zhotovené odhlučnění dilatačních spár a není dostatečně vyřešeno odhlučnění celé mostní konstrukce.
Tak jsem zvědavý co na to odborníci na stavby. Jestli budou po roce 2010 žádat zase vyjímku nebo zvednou zadky a začnou konečně makat na odstranění závad.

OdoslaťOdoslané: 12. Sep 2009 20:57
od Pe3k
Pozeral som trasu zeleznice a veruze sa necudujem, ze ani Korejci tu dopravu nechcu... Ak by sa vybudovala vlecka do tovarne a priama navaznost na Trinec a nie CT, mozno by cast presunuli. Pokym vsak bude stat suprava co i 15 minut niekde na nadrazi, je potencionalne riziko, nehovoriac o celkovej komplikovanosti logistiky oproti TIR.

Slovaci sa prebudzaju, nastastie je Horelica, tak najkritickejsi je usek po hranicu... Siroka a prehladna cesta od ZA okrem krizovatky Radola bude este chvilu stacit.

Re: divné počty

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2010 19:52
od Martajs
Lenny napísal:
Branco napísal:R68 by bolo možné nazvať predĺžením obchvatu Třinca s napojením na obchvat Jablunkova na juhu a R48 na severe.


R68 je plánována tak jak je zakreslená v mapě
http://www.dalnice-silnice.cz/mapy/S68.jpg

Docela zajímavé plány,jen mi nějak nesedí ty termíny zahájení a ukončení stavby. Přes hrádek se staví 3Km 3roky a z Bystřice do Oldřichovic by měl mít úsek kolem 6Km a měl by být postavený taky za tři roky? Nejsem odborník na plánování staveb,ale tohle je asi stejná chyba ve výpočtu jako jsou výpočty průjezdností některých můstků pod silnicí,kudy pak neprojede ani domíchavač nebo hasiči,popřípadě rozhodnout o tom zda do plánů zahrnout odhlučnění v blízkosti rodinných domů.
Rád bych Vás pozval na na zahradní párty na naší zahradu,ale bohužel nemůžu, bydlím v blízkosti silničního mostu ,který "splňuje podmínky" hlučnosti a na zahradě bychom museli na sebe hulákat abychom se domluvili.

Re: I/11 (I/68) Hnojník - Bystřice - Slovensko (Hyundai)

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2011 20:43
od Martajs
Tak mě tady máte po delší odmlce.
Píše se rok 2011 a situace se dá shrnout asi takto. Mosty v Mostech u Jablunkova jsou pořád neodhlučněné (asi ani nebudou-nejsou-peníze) . Nově vytvořená obslužná komunikace mezi Jablunkovem a Hrádkem se začala před Vánoci propadat. Chlapi narychlo vyfrézovali díry ve stávající komunikaci,uložili do nich panely které se už taky propadají. Stávající silnice přes Hrádek je už v tak žalostném stavu,že čekáme na otevření nového úseku jak na boží smilování.
Úsek mezi Bystřicí nad Olší a Oldřichovicemi má už být od r.2009 ve výstavbě,bohužel tady není dosud ani "hrábnuté" O dalších úsecích už raději ani nepsat. Navíc se letos začalo s opravami 1/11 v Neborech a tak je převedená kamionová doprava do města Třince. Tzn půl roku budou nedávno opravené třinecké komunikace vystavené zkoušce ohněm. Následně se bude stavět v Třinci u Slovanu podjezd pod tratí č.d. Další nápor na silnice.
Jestli přežijeme tohle tak už snad vydržíme všechno.
Zajímalo by mě kde jsou ty velkorysé plány na silnice a budou vůbec realizované?
Dočkáme se konečně odhlučnění stávajících úseků v Mostech u Jablunkova?

Re: I/11 (I/68) Hnojník - Bystřice - Slovensko (Hyundai)

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2011 09:51
od mirkobb
V pondelok 16.5.2011 bol do predčasného užívania motoristom daný úsek I/11 prieťahu Hrádku. viewtopic.php?f=31&t=15368 Slávnostné dokončenie a otvorenie sa bude konať ale až o niekoľko mesiacov neskôr, keď sa zrekonštruuje aj stará, teda pôvodná cesta I/11 ktorá potom bude slúžiť ako miestna komunikácia.