Stránka 2 z 2

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2008 15:33
od Thomas
bude to zřejmě dvoupruh, ale nepochybně má zatzím daleko k realizaci a bude to S nikoli R.

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2008 16:09
od kraken
Thomas napísal:bude to zřejmě dvoupruh, ale nepochybně má zatzím daleko k realizaci a bude to S nikoli R.


Tedy definitivní 2-pruh? Škoda.

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2008 19:11
od Thomas
a proč

http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d0 ... ty2005.jpg

ne všude se musí stavět 4-pruh

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2008 20:09
od kraken
Thomas napísal:a proč

http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d0 ... ty2005.jpg

ne všude se musí stavět 4-pruh


Samozřejmě, ale zdá se mi, že by se 4-pruh hodil. Já bych do koncepce rozvoje české dálniční sítě zařadil zpátky R13. Úkolem R13 je propojovat místní aglomerace a zároveň vytvářet alternativní spojení spolu s R35 Severních Čech a Severní Moravy k trase přes Prahu (R6/R7/D8 + D1/D11). Navíc je to důležitý dopravní koridor (E442). Intenzity dopravy nemusí být důvodem, proč nestavět 4-pruh. Tak co teda - stavět 4-pruh nebo ne?

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2008 20:51
od mapman
Thomas napísal:bude to zřejmě dvoupruh, ale nepochybně má zatzím daleko k realizaci a bude to S nikoli R.


Podle mých informací je zájem prosadit úsek k realizaci v třípruhovém provedení 2+1 resp. 1+2. Sílí tlaky na zavedení takovéto kategorie i do ČSN a její využití na více místech v republice.... Kapacita takovéto silnice sice nedosahuje čtyřpruhu ale zároveň výrazně převyšuje dvoupruh, neboť umožňuje na delších úsecích bezpečné předjíždění.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2008 19:52
od kraken
Informační leták ŘSD o teplickém obchvatu (Kladrubská spojka):

http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-vas/Prehled-staveb/pdf068/$file/s13-kladrubska-spojka.pdf