Myslím si, že pokiaľ ide len o cesty I. triedy, tak je to dobré tak ako to tu je spravené.
Ja som tiež zvažoval na začiatku to, či sa mám venovať jednotlivo všetkým cestám I. a II. triedy a stručne opísať cesty III. triedy, ale nakoniec som sa rozhodol vytvoriť regióny. Je jasné, že niektoré regióny majú rovnakú cestu, ale ja som si spravil také rozdelenie, aby bola aj samotná cestná sieť rozdelená a je k dispozícii aj presný zoznam celej cestnej siete v SR, ktorému sa venujem v sekcii Cestná sieť:
Zoznam ciest I., II. a III. triedy v SR - tu je 2. príspevok:
http://www.ssc.sk/custom/doc/CDB/MIESTOPIS.pdf a ja nemám dôvod snažiť sa o nový zoznam, kým tento odkaz je prístupný.
Regióny som spravil aj preto, že sa kladie dôraz na vyššiu samosprávu, tá sa už nezruší, to by bola obrovská chyba a SR je v EÚ a financie pôjdu práve do regiónov bez ohľadu na to, aká vláda tu bude, len bude vždy iná suma.
A ďalšia vec, v ČR je dosť veľa rozostavaných ciest I. triedy, respektíve sa stavajú. V SR je to náhrada v podobe rýchlostných ciest, ktoré sa však stavajú na 1/2 profil a plný profil bude niekedy za ďalších 20 rokov.