Moderátor: Moderátori
Výhledově se uvažuje o přeložce a zkapacitnění silnice na kategorii R 25,5/120 v úseku Opava - dálnice D47 (MÚK Místecká), která bude plnit funkci hlavního spojení Ostravy s Opavou. Po vybudování této komunikace by mělo klesnout zatížení silnice I/11 o 50% na úroveň 6000 voz/24hod. V nejzatíženějším úseku I/56 je předpokládána intenzita 14170 voz/24hod. Je uvažováno s výstavbou po etapách. V 1. etapě budou vybudovány obchvaty Kravař a Dolního Benešova v polovičním profilu. V 2. etapě výstavby úseku Opava - Kravaře a Dolní Benešov - Hlučín a ve 3. etapě dostavba na plný profil a výstavba úseku Hlučín - Ostrava.
Tento úsek by začínal u Vávrovic a vedl by jako severní obchvat Opavy. Dále pokračuje severně od železniční trati Opava - Hlučín, kde tvoří severní obchvaty Kravař, Dolního Benešova a Hlučína. Jihozápadně pokračuje kolem Ludgeřovic a napojuje se na MÚK Místecká. Na trase je navrženo 5 mimoúrovňových křižovatek. Tato silnice by byla zatíženější než silnice I/11.
mapman napísal:........... stavba "Prodloužená rudná" je opravdu potřebná, ale u dalších staveb bych to v souvislosti se zmíněnou R56 neviděl tak vesele...
Tady jde celkově o změnu koncepce dopravy v oblasti Opavska Hlučínska a celého Ostravska, kdy hlavní část dopravy ve směru východ západ by měly převzít nové komunikace. První a nejdůležitější bude samozřejmě D47 a na tu budou napojeny dvě tepny v podobě R56 a R67. A je logické aby se R56 protáhla i na druhou stranu ....
Lenny napísal: Jak že propadlo ÚR na stavbu Velká Polom-Mokré Lazce?
Country napísal:Lenny napísal: Jak že propadlo ÚR na stavbu Velká Polom-Mokré Lazce?
Dík Lennhejste se ozval.
Ale nepropadlo, zatím, akorát v novinách psali, že pokud se do února 2007 nezažádá o stavební povolení, tak propadne územní rozhodnutí, a že v plánu na příští rok na to nejsou peníze, takže asi propadne - viz můj první příspěvek z 15.10.
Chtěl jsem se akorát zeptat někoho kvalifikovaného, jaké jsou s I/11 plány a místo toho jsem se zabředl do diskuze s Mapmanem o R56 do Opavy
Country napísal:Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč.Realizace je plánována v období srpen 2007 až prosinec 2011.
Srpen už je, nevíte někdo, jak to s touhle stavbou vypadá ? Dík za info.
Country napísal:Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč.Realizace je plánována v období srpen 2007 až prosinec 2011.
A už máme září, a pořád žádné informace ... .
Country napísal:Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč.Realizace je plánována v období srpen 2007 až prosinec 2011.
mapman napísal:Stavba ještě nemá pravomocné stavební povolení, letos se určitě nezačne...
Country napísal:
Btw, mapmane, nemáte tuto plánovanou komunikaci zakreslenou v mapě
Country napísal:Btw, mapmane, nemáte tuto plánovanou komunikaci zakreslenou v mapě
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.