

- R1 by som pretrasoval na KE
- R3 by som pretrasoval cez BB
- R2 kedze obchvat ZH je uz vo vystavbe, tak bez zmien
Okolie BB
Sever - cez Donovaly by som nechal cestu I. triedy s tym, aby sa zlepsili parametre (pruhy pre pomale vozidla aj zo strany RK, atd.)
Vychod - RC by som potiahol maximalne po BR, ale aj tak pochybujem, ze tam niekedy budu take intenzity...
Juh - ma dostatok spojeni a usek po MUK ZV-sever ma vyhodu v tom, ze ho nie je problem rozsirit na 3-pruh.
Zapad - za jedine sucasne spojenie sa da povazovat I/14 a aj to je skor severo-vychod.
Ale ked tam kukam na mapu, bolo by mozne spojit BB a Kremnicu vyuzitim, resp. prebudovanim sucasnej II/578, ktora je rozdelena na Kremnicku a Bystricku cast, oba konce su od seba vzdialene vzdusnou ciarou iba 5 km, resp. len 3 km cez Kraliky. Sice by ju bolo treba prebudovat asi komplet, aby to splnalo parametre cesty I. triedy, ale bolo by to pekne spojenie.
A co sa Kremnice tyka, nie je dovod aby mala nablizku RC (ako je v sucasnoti navrhnute trasovanie R3), lezi v uzkej doline kde tazko nastane rozvoj urbanizacie. Tam bohato postacuje I/65, akurat ze treba upravit usek cez Kremnicke Bane, bo ten asi nesplna ani parametre II. triedy.
____________________________________________________________________________
A este si dovolim tvrdit, ze vystavbu R3 by som uprednostil pred R1 (ZV-KE), za predpokladu ze severna trasa D1 sa "coskoro" dokonci. Pretoze nemame ani jedno kvalitne prepojenie sever-juh. Trasu E77 mam prejdenu od jednej hranice po druhu a ta cesta ma daleko od kvalitnej cesty 1. triedy, nie to este medzinarodneho tahu...
A prioritne useky urcite R2 ZH-PD zaroven s prepojenim cez Sklenne na R3. Co sa tyka usekov R2 dalej na zapad, to neviem posudit.
A keby bolo napojenie cez Sklenne, tak usek medzi BB a TR by sa mohol riesit ako posledny.
(nechapem, preco Turcianske Teplice nemaju TT)