Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Trasa S-J musi pockat minimalne do otvorenia Visnoveho, pretoze kebyze pod Strecno pustime dalsie tisicky kamionov denne, tak bude permanentne upchate.
Andrej napísal:Co treba akutne riesit, je reko I/65, ale ta nema prakticky ziaden suvis s R3. A vsetky potrebne useky R3 treba postupne dostat do co najvyssieho stadia pripravy.
Andrej napísal:Staci precitat diskusiu vyssie - jedna sa o presun tranzitu na E75 - namiesto BP - BA - ZA by nova trasa v ramci R3 bola o takmer 150 km kratsia v osi BP - ZH - ZA. Na prvy pohlad to moze prist len ako prinos pre tranzit, ale v skutocnosti sa jednak vytvori spojenie D1 a R1 a ciastocne sa odlahci aj BA a D1. Tazko povedat, kolko tranzitu by nova R3 stiahla, kedze dnes je pre co najrychlejsi prejazd E75 mnozstvo variant - od najdlhsieho cez BA po D1, cez I/64 (KN-NR-HC) az po LV-R1-I/65 a I/66-R1-I/65.
Vlados napísal:Ako si už písal, pre SSC to nie je priorita. Dôvodov je niekoľko, no hlavný je ten, že pre nich nemá zmysel opravovať niečo čo má byť RC (v správe NDS)...
Kanky napísal:no dobre, len si pisal, ze spojenie v-z by malo mat prednost pred s-j lebo inac sa pod Strecno navalia dalsie tisicky kamionov...tym chces povedat, ze keby teraz aj neviem ako zacali tlacit na pripravu a vystavbu R3, tak ze Sklene alebo Kremnicke Bane...alebo ine potrebne useky pre presun z E75 na R3...ze tieto by mohli predbehnut Visnove a spol.???
Staci precitat diskusiu vyssie - jedna sa o presun tranzitu na E75 - namiesto BP - BA - ZA by nova trasa v ramci R3 bola o takmer 150 km kratsia v osi BP - ZH - ZA. Na prvy pohlad to moze prist len ako prinos pre tranzit, ale v skutocnosti sa jednak vytvori spojenie D1 a R1 a ciastocne sa odlahci aj BA a D1.
devil napísal:preboha to myslis vazne ze dnes ide kamion z BP do ZA cez BA
Andrej napísal:Ked idem po I/11 v smere do ZA vo vlaciku kamionov z Balkanu a v ZA vsetky z nich zabocia na BA, kam asi tak idu?
Andrej napísal:A smer sa da zistit casto aj tak, ze si das prestavku a tie iste kamiony potom predbiehas o dalsich x km
Andrej napísal:Mas pravdu, nikdy som si neuvedomil, ze je to takmer 150 km, to je obrovska uspora, ktora navyse odlahci BA a postupne zaplnujuci sa tah BA-ZA od tranzitnej dopravy. Cize poriesenie stredneho Slovenska a Visnoveho prakticky pomoze BA
Otazne je, ake useky treba postavit, aby sa mohla E75 presunut na tuto trasu a aby v Budapesti bola smerova tabula Zilina a PLNeverim, ze by to pustili po otvoreni Visnoveho a napr. vyriesenia Kremnickych Bani, to moze byt aj niekolko tisic kamionov denne.
Kazdopadne cim dalej, tym viac mi pride ako logickejsie a hlavne podstatne jednoduchsie trasovanie R3 cez Sturovo - Levice - ZH. Jediny problematicky usek na juznej vetve R3 by bol medzi Tlmacmi a Hronskym Benadikom, co sa ale da poriesit relativne kratkym tunelom.
https://www.google.com/maps/preview#!da ... !4f1&fid=0
expwy napísal:Maďari plánujú M11 od M0 po Štúrovo. Prebiehajúca studia realizovatelnosti má preveriť trasovanie južnej R3 nielen v koridore Zv-KA-Šahy, ale aj Čaradice-LV-Šahy, ale najmä Čaradice-Tlmače-LV-Želiezovce-Štúrovo. V oblasti Šiah je veľký problém so stanovením bodu prepojenia R3 a M2 kvôli oblastiam s vysokým stupňom ochrany prírody Natura 2000. V Maďarsku sa ukazuje nerealizovatelnost ťahu od Vác po Šahy. Maďari sa prikláňajú k vedeniu trasy cez Štúrovo. U nás to vyzerá na R po križovatku s budúcou R7 resp. cestou 75, medzi Kozárovcami a Tlmacmi krátky tunel cca 400m. Ako ďalej ukáže studia realizovatelnosti...
Andrej napísal:Schvalenie novej trasy v osi BP-Sturovo-Kozarovce-ZH-MT-ZA by bol definitivny klinec do rakvy mesikovskym vymyslom o dialnicnom krizi slovenskaZaroven sa ukazuje ako velmi kratkozrake, ked sme budovali R1 v parametri 22,5/80. Vitazoslavne sme usetrili mozno 100 mil. € na useku HB-ZH, ale v buducnosti po dobudovani R3 sa moze tento usek javit ako problem.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.