Moderátor: Moderátori
aquila napísal:niekde zacat treba, ale skoda, ze sa takto nebroji proti este viac predrazenemu useku na D3, ktora sa bohuzial asi schvali .. pricom ked by si mal clovek vybrat ci presov alebo D3, tak jednoznacne presov ..
fh napísal:Precital som si Auxtov blog a bohuzial Presov aj vychod doplatia na piliticky boj, je tu medialna masaz plus zavadzanie mimovladiek ako napr. Kovalcik kon SAS, podla hesla cim horsie tym lepsie.
Jasne viditelne je to aj tu na tomto akoze fore
Auxt: Prehodnocovanie obchvatu PO je katastrofa pre východ
viewtopic.php?f=35&t=21866
No je to kazdopadne tvoj nazor na neho, ja si to nemyslim.Ale ked sa clovek nad tym zamysli a niekto to tu predo mnou uz aj pisal, ze keby to v tomto state fungovalo tak ako ma tvoj scenar by bol uplne pravdivy.Podla mojho nazoru tiez nie je dobre ked sa nieco stavia predrazene ale nie som naivny ze tie peniaze by sa usetrili a vlozili lepsie do inych usekov, neverim tomu.DrX napísal:Auxt je zadubenec, pre ktoreho je "vychod" jeho garaz, do ktorej chce mat dialnicu. Vychod potrebuje rovnako R2 ako D1. Takze, ked teraz D1 PO J-Z, tak az po novej sutazi, a usetrene peniaze pekne na R2. A detto s tym predrazenym usekom na D3. SETRIT!!!
DrX napísal:Auxt je zadubenec, pre ktoreho je "vychod" jeho garaz, do ktorej chce mat dialnicu. Vychod potrebuje rovnako R2 ako D1. Takze, ked teraz D1 PO J-Z, tak az po novej sutazi, a usetrene peniaze pekne na R2. A detto s tym predrazenym usekom na D3. SETRIT!!!
Ja by som bol zvedavy ktore su podla teba potrebnejšie úseky na Slovensku. Cez Kosice dost vela chodim a uznavam mozno Budimir Bidovce nie je jeden z najpotrebnejsich usekov, lebo celkovo Kosice maju vcelku dobre poriesenu dopravnu situaciu. Ale Ktory iny usek je podla teba potrebnejsi? (teraz neberiem do uvahy Tur. Hubova ktory sa nestava kvoli niecomu inemu nie peniazom) Ja viem ze my mozno ktori cez Presov jazdime sa stale opakujeme ze aka je hrozna tam situacia, bolo by lepšie sa tam ist par krat previezt hlavne rano cez tyzden a uvidite ten katastrofalny stav.aquila napísal:juancarlos, bodaj by sa to stalo, a vyslo by ze zo vsetkych troch kartelovych usekov ma budimit najlepsie value for money, ci uz kvoli cena za km ako aj intenzitam .. takze hura, podme na to aspon by sa ukazalo ako su ozaj potrebne tieto useky
juancarlos napísal:DrX napísal:Auxt je zadubenec, pre ktoreho je "vychod" jeho garaz, do ktorej chce mat dialnicu. Vychod potrebuje rovnako R2 ako D1. Takze, ked teraz D1 PO J-Z, tak az po novej sutazi, a usetrene peniaze pekne na R2. A detto s tym predrazenym usekom na D3. SETRIT!!!
Pozastaviť výstavbu Budimír-Bidovce a skontrolovať cez value for Money a keď to nevyjde zrušiť a peniaze použiť na R3. Čo tak takéto šetrenie? To by tu ale pár ľudí z KE a okolia odviezli na ARO.
Vlados napísal:Tento príspevok musím skutočne oceniť. Už to nie je fuj fuj D1 (východ skutočne potrebuje obe trasy).
podla http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=21870 a ich analyzy ktoru som stiahol odkaze predpokladaju pre tento usek v roku 2020 intenzitu iba 10 135 voz./24 hod. A pre R4 sev. obchvat 12 348 voz./24 hod. Ak sa takych cisel chopia dalsi "analytici" tak je jasne preco netreba obchvat PO. Podla mna su tie cisla nizke a uz teraz by boli daleko vyssie.
Podla toho co pise Auxt, tak okrem beznej kilometraze, je tam na oboch MUK spolu 11,2 km naviac. T.j. spolu 19km a to hned vychadza ina suma na km ako tych 45mil. Urcite z tych 11,2 je uz nieco postavene, povedzme nech 25% a bohvie ako to myslel, ci scitaval aj polprofili alebo cele profily, ale urcite by po prepocte na 1km vysla daleko mensia suma nez to vychadza na bezne useky s jednoduchou MUK, pricom tu su dve a jedna z toho ma byt tusim najrosiahlejsou na Slovensku.
Dnes píše R. Auxt: "Nové vedenie ministerstva pod kuratelou pána Érseka sa rozhodlo ísť proti východniarom a hospodárskym záujom prešovského a košického regiónu". No, milí spoludiskutéri, milí Prešovčania, koho ste si zvolili? .. urobte si na Érseka sami názor.
Jedine s týmto by som si dovolil nesúhlasiť. Máme mýtny systém, ktorý údaje zbiera nejakých 7 rokov. Z týchto dát by sa dala analyzovať zmena tokov po otvorení troch úsekov na D1.bodrik napísal:Bohužiaľ ale takými dátami nedisponujeme a niesom si istý či by si niekto v slovenskej realite dal takú námahu a nasimuloval zmenu tých dopravných tokov.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 54 hostí.