Stránka 67 z 103

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2017 16:55
od i15
Višňové sa asi určite otvorí až v roku 2021 a termín pre D1 PO je 30. jún 2021, takže zhotoviteľ má unikátnu šancu zamakať a bude sa naraz otvárať obchvat ZA aj PO

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2017 17:04
od aquila
Pri visnovom som si datumom 2021 neni zrovna isty....

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2017 18:06
od Peťo_PO
Ja by som si ešte vôbec nebol istý tým, že to začnú stavať tento rok, nie to ešte, že sa to dokončí v roku 2021. Viď. http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/ ... toho-dost/ a samozrejme chýba EIA, o ktorej sa dávno vedelo, že vyprší, dovtedy práce aj tak naplno nezačnú. Ja by som videl dátum dokončenia najskôr niekedy v r. 2013, ak sa nabudúci rok naplno rozbehne stavba...

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2017 18:54
od stanley
ale prdlajz, Ersek pritlaci na pilu (lebo aj sam Ersek si tiez uvedomuje ze presovcania mu spravia taku revoluciu ze sa z toho do konca zivota nespamata) ,Po obchvat sa ma zacat stavat od 1.6.2017 ,je to pevne a striktne dany datum zacatia realizacie prac, najpodstatnejsie bolo podpisat dohodu a to sa spravilo, teraz uz nic nebrani zacatiu realizacie prac,eia ako som uz spominal sa da aj priebezne dodatocne vybavit uz pocas realizacie

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2017 20:00
od eric987
Co sa tyka EIA, cely "problem" kvie v tom, ze UR sa vydalo na mierne pozmenenu trasu, na aku sa robila EIA (usek od vyustenia tunelu az po Terchovsku mal ist "oklukou" po vychodnych svahoch), ale zaroven tuto pozmenenu trasu EIA obsahovala ako odporucanu podmienku (PO ju mal v UP od zaciatku 90tych rokov). Ako sa riesila DUR tak sa EIA neriesila vobec. Oznamenie o ZNC bolo predlozene az tusim v 2014 po odovzdani vypracovanej DSP. Tam to MZP vyriesilo, ze sa nepredpoklada podstatny negativny vplyv a preto sa ZNC posudzovat nebude, co bolo a aj je v sulade so zakonom aj so skutocnostou, pretoze "modifikovany" variant je vyhrou pre vsetkych zucastnenych, vratane prirody. Teraz vsak EU spochybnila nejaky z tychto krokov a nariadila posudzovat. Nevedno, ci to, ze neboli posudene zmeny pred vydanim UR, alebo upustenie pod posudzovania ZNC. Kazdopadne, je to len formalita; povodny tunelovy variant v EIA bol navrhnuty ucelovo tak, aby bol diskvalifikovany a aby vysiel ako priechodny "povrchovy" ktory napokon potopilo ministerstvo kultury (tunel v povrchovom variatne by siel len par m pod objektami kalvarie co je NKP). Nie je sanca aby niekto to rozumne vyhodnotil inak, a vlastne asi ani nik nema zaujem na povodne posudzovanom variante, takze odklepnutie naplanovanej trasy by mala byt iba formalita.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2017 20:42
od Mayllo
Peťo_PO napísal: Ja by som videl dátum dokončenia najskôr niekedy v r. 2013, ak sa nabudúci rok naplno rozbehne stavba...


hm....to mi nevychadza

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2017 14:08
od plš
Po vzrušenej a v podstate zbytočnej diskusii aj trochu faktov https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/d ... presov-juh .

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2017 14:14
od medima
Mohol by nejaký dobrý človek prilepiť foto tunelových portálov.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2017 06:43
od Driver
neviem či si z prešovskej jahody spadol :D ale žiadne portály neexistujú lebo úsek sa ešte nezačal stavať
a fotky miesta vych.aj zap. portálu su vo fotogalerke

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 10:03
od jarino
Pred pár dňami zverejnené...
Záujemcovia, ktorí preložili žiadosť o účasť v tendri:
1)EUROVIA SK, EUROVIA CS, Doprastav, Metrostav, Metrostav Slovakia
2)INC; vylúčený, dôvod: banková záruka
3)PORR, Strabag, Hochtief CZ
4)M-SILNICE, M-SILNICE SK, HASTRA, IMB Podbeskidzie, WILLEMENSTAV
5)TOTO; vylúčený, dôvod: banková záruka
6)Boegl&Krýsl; vylúčený, dôvod: referencie, technická a odborná spôsobilosť
7)Corsán-Corviam Construcción; vylúčený, dôvod: referencie, technická a odborná spôsobilosť
8 )SALINI-IMPREGILO, Dúha, Todini Construzioni Generali
9)Victor Trendy Limited, Váhostav-SK; vylúčený, dôvod: technická spôsobilosť

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 10:25
od KN.SK
Je tam prihlásený i úkaz so siedmimi farbami e compagni... [N° 8]. :|

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 10:39
od ondrejko_t
Vyluceny Vahostav a ako dovod technicka sposobilost?
pobavilo :D :D

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 11:26
od i15
"Victor Trendy Limited" znie ako nejaká poctivá stavebná firma z Cypru

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 11:52
od jarino
Hong Kong...
Vraj do toho mali vstúpiť s Číňanmi a nejako to nevyšlo. Bolo to aj v médiách, pogooglite.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 12:09
od Lorenc
Sú tam aj dáke ceny aké ponúkli?

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 12:33
od jarino
Vylúčení ceny nepredkladajú. Tí čo vylúčení neboli, boli vyzvaní na predloženie cenovej ponuky. Výsledok poznáme...

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 17:45
od robertko
každý predkladá cenu akurát je v uzavretej "neotvoriteľnej" obálke :D
inak zo zvedavosti by ich mohli aj otvoriť ... napr. po ukončení stavby

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 18:14
od esteen
Jarino ma pravdu, v užšej sutaži sa najskor predkladá žiadosť o účasť v tendri, nds potom vyhodnocuje referencie a záruky. Nevylúčeným uchádzačom posle NDS výzvu aby predložili cenu. Potom sa otvárajú obálky a jediným kritériom je cena. Takto to bolo vo všetkých posledných tendroch vrátane D4 a R7.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2017 20:46
od TV Lopata
Konkrétne medzi Kapušanmi a Svidnikom

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2017 20:52
od medima
Kedy poklepú?

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2017 21:50
od stanley
nepaci sa mi to, taha sa to jak zaschnuty smargel z gati ..od 2.5. by na tomto useku kludne mohli zacat makat uz ,nechapem naco cakaju este dalsi mesiac do juna ..je potrebne fakt urychlene a urgentne zacat co najskor s vystavbou..

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2017 22:21
od medima
Ja som myslel, ze portály uz odlesnuju, ze sa buduje stavebny dvor, rastie betonarka, ze idu svatit sosku sv. Barbory.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2017 01:21
od StVO
i15 napísal:"do 15 rokov" je neskoro. Pokiaľ je priemerná rýchlosť 50kmh v pohode, tak do 15 rokov netreba ani úsek Turany-RK a obchvat ZA mohol tiež počkať. Vlastne nám vôbec netreba diaľnice a za ušetrené peniaze môžme platiť 10 Baštrnákov

Nepochopil si ma. Písal som o výhľadovom období na projekciu tunelov podľa smernice o bezpečnosti cestných tunelov. A súčasne som písal, že sa ten úsek postaví naraz v plnom profile, lebo načo ho stavať na dva krát, keď by to aj tak o pár rokov bolo treba práve kvôli tej smernici. Čo sa o pár dní aj potvrdilo.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2017 01:34
od StVO
stanley napísal:ale prdlajz, Ersek pritlaci na pilu (lebo aj sam Ersek si tiez uvedomuje ze presovcania mu spravia taku revoluciu ze sa z toho do konca zivota nespamata) ,Po obchvat sa ma zacat stavat od 1.6.2017 ,je to pevne a striktne dany datum zacatia realizacie prac, najpodstatnejsie bolo podpisat dohodu a to sa spravilo, teraz uz nic nebrani zacatiu realizacie prac,eia ako som uz spominal sa da aj priebezne dodatocne vybavit uz pocas realizacie

No, nechcem chladiť Tvoje nadšenie, ale Érsek ani nevie, kde je Prešov, vlastne ten názov nevie ani vysloviť (vraví totiž Eperjes) a napokon je otázne, čo vlastne vie. A o výstavbe D1 PO Západ - PO Juh bolo rozhodnuté dávno predtým, ako ste sa vybrali testovať prechody pre chodcov (pekný happening mimochodom). Len sa dolaďovali "detaily" :wink: Keby nebol vyšiel jeden provokatívny článok, o ktorom aj tu vo fóre boli popísané stohy slov, tak si nikto ani nič nevšimne.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2017 00:32
od jarino
Tých článkov bolo viac. Ale asi najlepší bol ten, že je piatok 18 novembra a prešovské cesty sú prázdne. Bol vytvorený aj návod pre novinárov, čo sa majú pýtať kompetentných a niektorí odtiaľ čerpali info a tvárili sa, že Prešov majú v malíčku s ušetrenými stovkami miliónov. No aspoň sa rozprúdila debata.
Horšie je, že každý hovoril o alternatívach, riešeniach a oháňal sa sumami, ale nikto si nevšimol/nedal námahu si prečítať s porozumením, že CBA novú mestskú komunikáciu/preložku riešila po križovatku s Rusínskou a spomenula výhľadové pokračovanie ku križovatke ZVL, t.j. kde bude končiť Nábrežná (trasovanie preložky znelo tiež diskutabilne). Ukončiť to na Rusínskej nie je riešenie a napojiť to pri ZVL bude problém, na ktorý sa malo myslieť už teraz, no ešte by ho CBA spomenula tak je lepšie asi problém posunúť na neskoršie roky a potom kývať plecami.