jarino napísal:A je problém aj s preložením toho 22 kV vedenia.
Su tam viac ako 2 betonove stlpy na trase, kde ma stavat Metrostav? Ked sa chce tak sa vynecha par metrov okolo stlpu a ostatne sa buduje, ked nie je vola, tak sa nebuduje.
jarino napísal:Podľa Harmonogramu sa mal násyp budovať od 1.9.2019 do 31.12.2019 z materiálu získaného razením tunela Višňové.
Materiál mala zabezpečiť NDS.
S navážaním začala až 21.10.2019, aj to nedodávala dohodnuté množstvo (namiesto 1000 kubíkov denne iba 650 kubíkov denne).
Dňa 3.12.2019 prestali dodávať materiál úplne.
Metrostav navrhoval harmonogram upraviť, že násypy budú hotové až 31.10.2020.
To mali nasypom zasypat prelozku potoka a cesty, ktore neboli este prelozene? Ako mohli zasypat mosty(podjazd/prelozka potoka) 212 a 213, ktore budu pod nasypom a neboli zrealizovane Metrostavom, tak aby sa dali zasypat? Netreba najprv urobit prelozky az potom robit nasyp?
Keby mali urobene vsetky prelozky ciest a potoka, mosty s hotovymi rimsami pripravene na izolaciu pod vozovku, urobene sanacie svahov, kanalizaciu mimo nasypu, vsetko pripravene na osadzanie stlpov protihlukovych stien do 18 mesiacov od zaciatku vystavby, tak sa mozu vyhovarat, ze ich zdrzuje nasyp, ale nic z toho co som vymenoval do 18 mesiacov nemali dokoncene.
Pacho napísal:nie som stavbár, ale určite je rozdiel robiť cestu I triedy, alebo dialnicu. Druhá vec, pri realizácii obchvatu ešte nebol navozený násyp na D1, ktorý sa v súčasnosti len realizuje, a k tomu potrebovali aby nadjazd bol funkčný. Teoreticky sa mohol ten obchvat urobiť provizórny, ale je otázka kto by to celé zaplatil.
Cize nevies, ale tvrdis, ze treba ine stroje?
Materialu je davno dostatok na toho 1,5 km predlzenia D1 s definitivnym napojenim na I/18. Urcite je super efektivne stavat docasnu protihlukovu stenu na 2 roky a potom ju burat, ked sa mohla postavit rovno definivna protihlukova stena. Vobec nepotrebovali funkcnu prelozku I/18 na to, aby mohli robit nasyp pod predlzenie D1.