Moderátor: Moderátori
Vlados napísal:Keď má chodiť z/do rajeckej doliny viac vozidiel ako z/na D1 tak by mohli ponechať toto "dočasné" napojenie naďalej a privádač by tvoril kvázi odbočenie z cesty ako je dnes. Kompromis by zrušili keď by viac vozidiel využívalo privádzač ako rajeckú dolinu.
Vlados napísal:Kapacitne by tá križovatka vyhovovala ešte roky. Výjazd mohol byť rovnako ako v Strážove (odbočenie umožnené aj zo stredného pruhu) a pred napojením D3 by sa na D1 znížil počet pruhov na jeden. No sme pri Žiline, tak tam sa musí všetko veľkoryso...
mike007 napísal:Vlados napísal:Kapacitne by tá križovatka vyhovovala ešte roky. Výjazd mohol byť rovnako ako v Strážove (odbočenie umožnené aj zo stredného pruhu) a pred napojením D3 by sa na D1 znížil počet pruhov na jeden. No sme pri Žiline, tak tam sa musí všetko veľkoryso...
pozor, asi sa nerozumieme
ja hovorim o privadzaci Rajecka.
krizovatka D3xD1 nie je vyjazd na privadzac, ale krizovanie dvoch plnohodnotnych rychlostnych komunikacii
edit: co sa tyka D3xD1, tak nie som si isty, ci riesenie ako Strazov/Brodno je mozne na dialnici bez obmedzenia rychlosti, podobne je to riesene myslim v Budimire a uz sa to kritizuje, ze dochadza ku koliznym situaciam;
bez rozsirenia krizovatky by sme mali 2-pruhovu pokracujucu D1 a jednym pruhom vyjazd na D3, co pre najblizsie roky asi nebude postacujuce, kedze vacsina dopravy nadalej pojde na D3
mike007 napísal:A je takáto možnosť podľa normy prípustná? Lebo pripájať sa do ľavého pruhu alebo odpajat sa z ľavého pruhu na diaľnici, keď ľavý slúži pre predbiehanie a je to kvázi "rýchly" pruh, mi príde ako nebezpečné.
Iná vec je cesta 1.triedy v obci (ako Mirov link) a R, taktiež v obci (Jonathan).
mike007 napísal:Vlados napísal:Keď má chodiť z/do rajeckej doliny viac vozidiel ako z/na D1 tak by mohli ponechať toto "dočasné" napojenie naďalej a privádač by tvoril kvázi odbočenie z cesty ako je dnes. Kompromis by zrušili keď by viac vozidiel využívalo privádzač ako rajeckú dolinu.
ak som spravne pochopil tvoje myslienkove pochody, tak taky je aj plan. vyjazd na Bytcicu bude z dvoch pruhov a pokracovat na D1 bude len jeden pruh, ktory sa za mostom rozsiri na 2
v sucasnosti sa privadzac (ZA-Bytcica) z 2 pruhov zuzuje do 1, aby vzapati vznikol kratucky odbocovaci vlavo a jeden priamo+vpravo; po novom nebude toto zuzenie a 2 pruhy budu pokracovat plynulo do laveho odbocenia a priamo+vpravo
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 48 hostí.