Moderátor: Moderátori
Takto by sa to žiaľ "malo" robiť bežne, lebo naši vodiči nemajú problém odbočovať vpravo z ľavého pruhu a detto zaraďovať sa priamo to ľavého pruhu. Na Prístavnom moste by to pomohlo ako v zime soľ... a možno by stačilo pokutovať na exponovaných miestach, nech dostanú nezodpovední vodiči aj 10 pokút týždenne a potom by nebolo treba toľko zbytočných značiek a čiar.sendvo napísal:v rakusku je to tiez bezne oddelovat problematicke pruhy plnou ciarou
https://www.google.sk/maps/@48.1311479, ... 384!8i8192
https://www.google.sk/maps/@48.1312707, ... 384!8i8192
Miro napísal:U nás by tá čiara oddeľujúca dvojpruhy D1 a D3 mala byť tiež hrubšia, rovnako ako keď je oddelený jeden odbočovací pruh. Okrem toho je tá oddeľovacia čiara hustejšia, takže to oddelenie by bolo tiež jasné.
Asi nechápem zámer projektanta, pretože nie som odborník na dopravu.
Miro napísal:Dobre, že je to tak v Bratislave som si nevšimol, ale prečo to nevadí napríklad v Chorvátsku?
https://goo.gl/maps/FzRJd3mxqiUYTv3EA
Okrem toho na križovatke D1 x D3 je trochu iná situácia, je to mimo obce, teda som povinný ísť v pravom pruhu a keď v ňom dobehnem pomalšie vozidlo, nesmiem sa preradiť, aby som ho predbehol. V Bratislave je to v obci, môžem teda na jazdu použiť ktorýkoľvek pruh.
110mat110 napísal:A preco to teda neurobili? Od zaciatku bolo jasne, ze je to dialnicna krizovatka.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.