Stránka 121 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2017 13:48
od expwy
Ale veď štvrtý pruh zanikne odbočovacím pruhom práve v MÚK Blatné - odborne nazvané subtrakcia jazdného pruhu
niečo ako na A4 v MÚK Fischamend smer Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2017 07:50
od Laky
Myslím, že sa to bude preprojektovávať, tak vraveli sa mi zdá na Radio Regina na 4+4. Práce asi o chvíľu zastanú, teda bude treba pripraviť nový projekt na premostenie a s tým súvisiace aj pripájače. Podla vyjadrenia na FB rozhoduje MŽP a čaká sa práve na nich. Ale projekt sa možno už aj tvorí. Neverím že by zase bolo obrosvké meškanie ako na zbytočnej Triblavine, že rok 2019. Podla mna tu to bude jar - leto 2018.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2017 09:22
od aquila
myslim ze expwy vie co vravi a to by bola ta lepsia varianta, aj ked osobne by som bol radsej keby tato subtrakcia jazdneho pruhu sa udiala uz na MUK triblavina a dalej to slo len 3+3.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2017 09:37
od pristy27
aquila napísal:myslim ze expwy vie co vravi a to by bola ta lepsia varianta, aj ked osobne by som bol radsej keby tato subtrakcia jazdneho pruhu sa udiala uz na MUK triblavina a dalej to slo len 3+3.


Ja by som to asi predsa len potiahol po Senec, hlavne piatky to byva drsne az po Senec.
Na druhu stranu, ked bude krizovatka Blatne hotova, dost odlahci ako mesto Senec tak aj krizovatku Senec a zrejme dost velka cast dopravy tym padom pojde az po Blatne.

expwy napísal:Ale veď štvrtý pruh zanikne odbočovacím pruhom práve v MÚK Blatné - odborne nazvané subtrakcia jazdného pruhu
niečo ako na A4 v MÚK Fischamend smer Bratislava


Vdaka za odpoved, takto nejako som si to predstavoval aj ja, je to najjednoduhsie riesenie.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2017 10:36
od aquila
pristy, netreba zabudat, ze bude aj rozsirena stara senecka .. a paradoxne kvoli blbym parametrom I/503 bude kopu ludi radsej jazdi po starej seneckej. cize preto som viac nez presvedceny ze 4+4 su zbyocne.

si zoberme vieden, daleko bohatsie mesto aj so suburmai a südautobahn nema ani len paralernu cestu na urovn I/61 ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2017 11:07
od Laky
Tú starú seneckú by tiež nemuseli rozširovať až po Senec. Ten optimistický variant yačatia prác 9/2018 sa mi tiež nezdá. Po kruháč v Bernolékove by to mohlo úplne stačiť. No uvidíme ako MŽP okolo Blastného rozhodne, v každom prípade k včerajšiemu dňu, keď som sa pýtal NDS ešte nevedeli. Ten investor čo tam stavia musí mať radosť.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2017 12:37
od aquila
tak za mna, radsej rozsirenie po senec o 2 pruhy jednicky, ako D1 po blatne o 4 pruhy v dialnicnych parametroch .. cenovo neporovnatelne.

pri blatnom tazko povedat, uzemko je zatial len na usek od nadraznej v ivanke po MUK triblavina. ziadna ina cast nema uzemko, takze uvidime, ale hej, stacilo by zatial len po bernolakovo, dalej to bude uz velka a draha prelozka. aj ked stale lacnejsia ako rozsirenie D1

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2017 13:58
od jarino
Dnes na TA3 bola debata. Nevidel som to celé, ale čo som videl, debata sa točila okolo Triblaviny.
Triblavina sa určite postaví, v takej polohe ako je, napojí sa na krajskú komunikáciu, ktorá už ma stavebné povolenie(?, neviem, nesledujem túto vec do detailov).
V BA plánujú preinvestovať 1,5 miliardy eur, D4R7, rozšírenie cesty prvej triedy, nové vlakové súpravy a niečo do električiek.
Stromček obhajoval zmenu projektu dopravným modelom. Náprotivok oponoval, že toto územie sa riadne rozrastie a počet obyvateľov porastie až o 90 000...
Stromček povedal niečo v takom zmysle, že toto je problém obcí a majú dbať na rozvoj územia aj s potrebnou infraštruktúrou.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2017 15:23
od Maxx787
Maros ako procesny inzinier moze hovorit o tom ako maju byt dodrziavane postupy ako uzemne planovanie stavebne povolenia, ale nema najmensiu sajnu o tom ako potrebuje fungovat doprava v hlavnom meste a jej uzsom zazemi. Oponoval tym, ze kolektory su schvalene v uzemnom plane a tak by sa aj mali robit, avsak ked nakreslime rozptylenie dopravy pomocou D4 a napojenim radial II/502, D1, I/61, II/572, R7, I/63, D2 na nu, tak dostaneme uplne ine toky dopravy ako su dnes. O tom nema Maros ani sajnu. Preto ako tu vacsina hovorime, D1 na 3+3 II/502 2+2 s obchvatmi Sv. Jura a PK, I/61 BA-SC 2+2 je najlepsia moznost ako dostat dopravu z jedneho bodu do troch kapacitnymi cestami na D4 a potom dostaneme kolaps do hlavneho mesta bez toho aby trpela tranzitna doprava.
budovanie kolektorov by znamenalo kapacitu dialnice na urovni 90 000 + 30 000 na dialnici s kolektormi, avsak ked skoncia tak tych 70 000- 80 000 vozidiel, ktore su tam teraz dostaneme do jedneho bodu kde sa D1 zuzi na 2+2 s kapacitou 48 000. a to upcha ten bod a potom aj D1 aj kolektory a zase sa bude stat a ku tomu bude stat aj tranzit. takze to nie je dobre riesenie, a studia to ukazala.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2017 17:34
od Majkl
Na MUK Blatne sa pracovalo aj cez vikend. Vedla pilierov je uz postavena podperna konstrukcia.
gallery/image_page.php?album_id=117&image_id=36175

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2017 21:38
od mareks96
Wau, tam sa fakt maká

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2017 16:26
od pristy27
aquila ciastocne suhlasim, ale na druhu stranu aj rozsirenie na plnohodnotne 3+3 malo byt urobene v roku 2012 a dnes v roku 2017 stale mame toto provizorium. Takze je pekne ze takto planuju do buducnosti aj ked o kusok nadstandard ;)

To Blatne vyzera super, mohli by aj stihnut riadny termin ak to pojde takto dalej. Podla tej podpornej skruze vyzera ze by mohol byt most z prefabrikatov?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2017 18:18
od Majkl
Mostny objekt 214-00 ma byt z predpatych prefabrikovanych tycovych nosnikov dlzky 42m spriahnutych zelezobetonovou doskou, ktore su nad medzilahlymi piliermi zmonolitnene zelezobetonovymi priecnikmi do spojitej konstrukcie.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2017 19:18
od Hank
To som zvedavy ako tam zachovaju 3+3 pruhy aj pocas premostovania.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2017 12:57
od Majkl
Dnes rano bola kolona do BA az od MUK Blatne, tak som to vyuzil a urobil zopar fotiek ale len mobilom. Zaciatok je tu: :arrow:
gallery/image_page.php?album_id=117&image_id=36230

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2017 23:11
od KLEPETO
A pritom bolo také krásne slnečné ráno.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 02. Mar 2017 14:36
od pedro
Od 1.4. by sa malo v úseku výstavby MUK Blatné jazdiť 2+2 (3,25+2,5 /2,5+3,25) v jednom jazdnom páse. :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2017 09:58
od sapphire
fotky z dnešného rána z Triblaviny, pohľad smer Vajnory

gallery/image_page.php?album_id=117&image_id=36258

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2017 12:01
od Laky
Tak podla fotiek z Triblaviny len začínajú makať na tejto strane. Že by už mali doručene rozhodnutie čo a ako ? Lebo doteraz to tam všetko spalo. Včera večer sa zas en Blattnom makalo. Po svetle tam robili armovanie.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2017 14:02
od Petroslav07
To stále stojí, robia tak max. preložky inžinierskych sietí, ktoré sú v súlade s oboma možnosťami. Ako kolektormi, tak aj štvorpruhom...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2017 20:17
od shmirgel

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 08:15
od duro_z_dediny
Podľa mňa je táto správa od NDS cez SITA úplne mätúca. viewtopic.php?f=35&t=22330

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 09:25
od michaelse
to len OZ miesa gulas ktory im postupne uz vychladol :D vypustaju bludy aby nebolo ticho aby si ich niekto vsimal este aj ked uz im takmer nikto neveri ani nos medzi ocami a su len na smiech akorat len media im ich prispevky radi uverejnia lebo su schopny uverejnit cokolvek co vyzera len trocha kontroverzne a je jedno ci to je pravda alebo klamstvo

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 10:32
od aquila
ale nie je matuca, to len OZ triblavina robi z komara somara, ta firma dostala povodne zakazku na vykup pozemkov, ktora sa volala tak ako je na prvej strane zmluvy. podstatne je ale to, ze co sa konkretne vykupuje a to su pozemky len pre 4+4.

to skor zase niekto v trende ide na ruku OZ triblavina, ako ta ehm "zainteresovana" pani KS z nassenec na sme.sk ..

najpodstatnejsie je toto

Prílohou znaleckých posudkov vypracovaných za účelom stanovenia všeobecnej hodnoty pozemkov sú geometrické plány, ktoré rešpektujú 8-pruhové riešenie diaľnice D1.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 11:46
od Yoggy52
Clenka OZ, dostala ponuku na odkup jej pozemku, tak uz je z toho cela happy a mysli si, ze idu stavat kolektory :D