Moderátor: Moderátori
jarino napísal:Myslím to tak, že vytendrujú sa samostatne:
1) zhotoviteľ úseku v Turci
2) zhotoviteľ tunela Korbeľka
3) zhotoviteľ tunela Havran
4) zhotoviteľ úseku na Liptove.
Jeden projekt takéhoto rozmeru je príliš veľké sústo aj pre dream team.
Ak chceme nižšie ceny, potrebujeme poriadnu súťaž. Viem si predstaviť, že aj keby sa mala Korbeľka realizovať metódou TBM, tak by sa minimálne prihlásili Skanska, Metrostav, TuCon, Tubau, Hochtief prípadne Strabag.
akoze priprava za 300 mega ? vykup pozemkov ked na dvoch tretinach netreba vykupovat, alebo co teda ? ineko pise stavebne naklady 1,161 mld. eur1,2 miliardy je suma zo štátnej expertízy zahrňujúca všetky investičné náklady. Z nej sú investičné náklady tých 900 miliónov eur.
Pacho napísal:Pokiaľ nebude TU-HU nemá zmysel stavať Bidovce UA. Pokiaľ nebude D1 na komplet, z UA pôjdu radšej cez PL, alebo HU. A bez UA tranzitu Bi-UA nemá zmysel.
cPalo napísal:LOL
to bolo na mňa?
*asi na MuelMI, aspoň dúfam
Otázne je, či to je hodné tej ceny. Ty by si radsej ak by to bolo za rovnaku cenu staval TU-HU, alebo Bidovce-UA?Ja som napísal, len toľko, že úsek TU -HU, je dôležitý pre celé Sk, a hlavne všetko, čo je na východ od tohto úseku.
No a nestavať R6, je rozhodnutie bez komentára a k tomu ekoduct bez R6 to celkom zaklincoval.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.