Vlados napísal:Po dokončení D1 sa situácia v Ružomberku zmení na nepoznanie a hlavné ťahy budú priespustné, t.j. nebolo by nič potrebné v RK robiť. Nakoľko je vhodné presúvať z miest prechádzajúcu dopravu, tak má zmysel obchvat ako kategórie C 1+1, presne ako má Trnava, nič viac. Trnava je pritom krajské miesto, takže prirodzene by si zaslúžila viac, aspoň dokončený obchvat, no ten je žiaľ v nedohľadne.
suhlasim, ze sa situacia zmeni, ale 90-10 to veru nebude - mestom ide severojuzny tah v peazi I/18 a I/59, a ten tam ostane zrejme dovtedy, kym nebude JV obchvat - ale suhlasim s tym, ze to nebude ani zdaleka kolapsovy stav a novy system riadenia dopravy v meste to zvladne
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Trnavu by som neporovnaval, ten obchvat je pre koho? aky je tam tranzit? dialnica je daleko, obchvat je pre dopravnu obsluznost samotneho mesta a okolitych dediniek, ktorych obyvatelia sa vdaka obchvatu dostanu jeho trasou do inej trnavskej stvrte rychlejsie a bez zatazenia vnutromestskych komunikacii a vzdy, ked som sa po nom viezol, bol prazdny; cize zatazenost (mozno) v spickovych hodinach (dochadzanie do a z prace);
Ruzomberok je krizovatka E-tras a urcite nie je porovnatelny s mestom, ktore je sice vacsie, ale iba lezi vedla dolezitej tranzitnej trasy; Ruzomberok chce len JV obchvat, Trnava ma takmer kompletny ring; ale pisem, ze dolezite je, aby uz bol, ked uz aj C9.5
Pacho napísal:a je niekde nakres variant 2 ?. Inač po správnosti by to maly byť Ivachnová 1, a jestvujúca Ivachnova 2, podla staničenia?.
bude sa volat Ivachnova zapad, nakres uz postol garip, nemam zial nic novsie
Vlados napísal:Bol to problém lebo odvodnenie dažďovej vody do kanalizácie a čističky je zlé riešenie. Žiaľ niekto vymäkol...
nik nevymakkol, naslo sa ine riesenie a dazdova voda sa odviedla do potoka, ktory je zvedeny popod cestu a fabriku az do vahu; tento rok (ak sa nic nepokazi) sa bude realizovat rozsirenie 900m cesty I/18 az cca po CS PHM OMV; zaroven by sa mal opravit povrch na zvysnom kusku az po Stiavnicku
Jano1 napísal:Predovsetkym si treba uvedomit, co sa stane ked sa otvori Visnove. 2015 bola na Donovaloch intenzita 7784 v/24h, ked sa zhruba 3000 v/24h presmeruje na Visnove, bude tam 5 tisic + prirodzeny narast od r. 2015. To, ze bola v RK intenzita 16 tisic je prevazne dane vnutromestskou dopravou a cielovou dopravou. Presmerovat na juhovychodny obchvat RK sa da par tisic v/24h, urcite nie 10 tisic, ale vyrazne menej, podla mna nie viac ako 5 tisic, skor este menej. Pritom ked D1 Hu-Iv odoberie dopravu z RK, tak tam bude "poloprazdna" I/18.
ako som pisal, v case korony je na Bystrickej ceste intenzita cca 6000 v jednom aj druhom smere;
23.4. bolo na lavom odboceni od DK na moste 3400voz/24h, taktiez pripominam, ze je koronakriza, takze tieto data su hodne podstrelene a nerelevantne
v Bratislave sa v porovnani s januarom znizili intenzity v zavislosti od lokality na 40-55% oproti standardnemu stavu
dobrou spravou pre dopravu teraz je, ze asi nikde neexistuju zapchy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)