Stránka 155 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2018 11:28
od aquila
takze rozsirenie I/61 je nezmysel a bude stat miliony ? ale rozsireine dialnicu o 4 pruhy kde bude treba rovnako vyrovnavat teren je super napad ?

asi som nieco velmi zle pochopil pri logike :P

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2018 11:46
od dunaj
Myslel som 4 pruhy na D1, ako sa pisalo nadomnou.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2018 12:49
od aquila
ja som to pochopil, jedna sa o 4 pruhy pre kolektory navyse. realne 22+ m navyse zabranej plochy, pri rozsireni I/61 to bude polovicka

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2018 16:05
od Pascalwb
O kolektoroch sa uz nema moc zmysel ani bavit, vsetci vieme ze su hovadina. Tie 4x4 sa casom mozno uzivia. Teraz von z BA okolo 16-17 to je huste riadne. Horsie je ze problem je smer BA, kde kazde rano je zapcha az po MUK Blatne. A pochybujem, ze D4/R7 tu nieco moc zmeni.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2018 23:01
od lostrail
Nezmeni. Mozu stavat aj 16-pruhovy obchvat, problem zacnu sposobovat vjazdy do mesta. Toto sa neda vyriesit rozsirenim ciest, ale komplexnym riesenim dopravy v meste. No ved uvidime, ci sa aj zrealizuje to, co sa naplanoVallo.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 08:18
od pohodak
zacnu? vjazdy do mesta su problemom dobrych 8 rokov a bude to iba horsie, doslova tisic krat sme tu omielali ze problemom su chybajuce alebo nizkokapacitne vnutromestske cesty, idealne este aj s nejakymi zbytocnymi stuplami

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 08:29
od fh
Problém je že na zlepšenie vnutromestskej infraštruktúry nebola vôľa posledných 25 rokov a to sa za jedno volebné obdobie takéto meškanie nedá len tak dohnať. Že sa obmedzí vjazd do mesta je nutnosť.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 08:45
od Vlados
To bude kriku zo satelitov. Oni si tam myslia, že D4 to zachráni. Podzemná železnica by značne riešila situáciu.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 10:14
od pohodak
fh napísal:Problém je že na zlepšenie vnutromestskej infraštruktúry nebola vôľa posledných 25 rokov a to sa za jedno volebné obdobie takéto meškanie nedá len tak dohnať. Že sa obmedzí vjazd do mesta je nutnosť.


teraz ktore je to "jedno" volebne obdobie? lebo v ramci mesta sa neriesi absolutne nic uz spominanych 25 rokov :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 10:23
od fh
Myslím to ktoré nadchadza.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 13:34
od ELZ
Celkom by ma zaujimalo, aku ma BA rocnu investicnu kapacitu (po odpocitani mandatornych vydavkov). BA chybaju hlavne tangenty popod Male Karpaty, to nevyzera na velmi lacne riesenia. Kto chce ist z Karlovky/Dubravky do Race a pod. musi cez stred mesta alebo po D2+D1 - a tak sa tam vsetci denne stretaju a zapchuju spolocne s CPckarmi.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 14:14
od fh
Z pozície hlavného mesta ktorého komunikácie používajú denne desaťtisíce dochádzajúcich má nárok na väčšie investície do infraštruktúry aby bolo možné postaviť aj tangenty. Napríklad aj popod Karpaty. Najmä keď je tu obrovský 25 ročný investičný dlh.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 14:38
od aquila
bratislava nevie bez pozicky ani len vymenit asfalt. posledna velka investicia ciste mesta boli opravy havarijneho stavu elektriciek. mesto nezvlada ani len rozsirit par metrov harmincovej, kde ma projekt uz 10 rokov uzemko. nevie urobit ani par metorv BUS pruhu na trnavskej.

cize celkova investicna kapacita je zufala, az ziadna.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 16:20
od dunaj
Pritom dan z nehnutelnosti stale stupa vzhladom na prebiehajucu vystavbu a vobec to nie su ziadne drobne. Riesenim moze byt parkovacia politika. Ak spoplatnia vsetko, co nema EČV BA/BL, mesto sa ciastocne vyprazdni.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 16:27
od aquila
dan z nehnutelnosti je praveze uplne nepodstatna. je to len asi 8% vsetkych prijmov co mesto ma, cize z pohladu mesta su to ozaj drobne. parkovacia politika je len dalsia dan a tiez v najoptimistickejsom variante je to par milionov euro, teda este menej ako dan z nehnutelnosti. parkovaciu politiku navyse napadla prokuratura

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 16:44
od dunaj

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 16:46
od aquila
prijmy rozpoctu su 369,4 mio euro, z toho je dan z nehnutelnosti 31,6 mio euro, teda cca 8,5% , takze mas pravdu, sekol som sa o 0,5% ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 16:50
od dunaj
jj, vsak pisem,ze O.K.:) A ked si pozries vydavky, tak sa cudujem, ze kolko tam ide penazi pritom, ako to (ne)funguje...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2018 17:05
od dunaj
Vlastne uz sa necudujem:
http://www.tvnoviny.sk/domace/1946817_n ... iliona-eur
a podobne to je s verejnym osvetlenim, atd, atd...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2018 15:29
od lostrail
Tych zmluv este najdu...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2018 18:23
od Pascalwb
To co dnes zase robia po obede a este stale. Cestari na D1 pred BA, zuzenie na 1 pruh a zapcha skoro po Senec. To uz bolo v takom havarinom stave ze to museli teraz hned opravovat, alebo to nejaky mantak naplanoval. Vsak je skoro Sobota Nedela.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2018 18:52
od fh
Užil som si to tam dnes tiež :evil:

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2018 12:20
od mel
update k pripojeniu MUK Triblavina na strane ChG: prebehlo stretnutie medzi BSK a novym vedenim obce (ChG) a teda: prva cast "obchvatu Grobov" - tj od MUK po cestu medzi starou castou ChG a Ciernou vodou sa pripravuje a "mohla by byt do roku 2023" ... druha cast - volajme ju obchvat Slovenskeho Grobu az po Pezinok nema jasne trasovanie kedze povodne nereze novousadlikom, ktori medzitym kupili pozemky a postavili si "hned vedla" domy ... inymi slovami v nedohladne. Samozrejme termin 2023 je zavisly od kapacit (rozumej financii).

... alebo MUK Triblavina sa napoji na pezinsku v ciernej vode cestou popri Javorovej Aleji (cast CV) a zakladnej skole (inymi slovami priame napojenie krizom cez lokalitu kde planuje stavat Starland). to by mohlo byt uz v roku 2020 (lebo vraj na to bz sa peniaze naskrabali nejako). Na tuto cestu dostal stavebne povolenie Starland ale podla info to stavebko (prava a povinnosti) boli prevedene na BSK uz davnejsie...

Nove vedenie ChG teraz sa ma vyjadrit ci je za alternativu 1 alebo 2 (pricom kedze je vydane stavebne povolenie na variantu 2 je otazne co realne v tomto smere vie spravit) ...

len aby ste boli v obraze ... preco sa vlastne stavia triblavina a ako a kadial sa ma napojit, a preco sa na BSK s pripravou napojenia MUK tak neponahlali aj ked teda casu bolo habadej, kedze hra o kolektory zo strany povedzme zadavatela a OZ Triblavina im dala do vienka v podstate +2.5 roka zdrzania (si spravte obraz sami) ... nebudem tu sirit konspiracie kto co a preco ... v kazdom pripade je teraz tlak aby ChG "odobril" napojenie MUK krizom cez pozemky Starlandu a doprostred Ciernej Vody namiesto obchvatu Grobov.

Samozrejme ak sa postavi varianta 2, tak termin varianty 1 - 2023 (teda riadneho obchvatu) je otazne ci plati ... k tomu nie su informacie z BSK.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2018 13:47
od aquila
tak intenzivne bojovali, az vybojovali najhorsiu variantu :) take slovenske :) ach jaj, stale si myslim, ze idealne by sa cela MUK triblavina mala zrusit a radsej peniaze dat na obchvaty grobov a vychodny obchvat vajnor.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2018 13:58
od mel
zas ako pre koho najhorsiu ... a to bojovanie ci na to ma nejaky vplyv? kto ako podla teba bojoval ... vyzera ze business plan bol od zaciatku jasny podla toho co sa deje ... este je to cele podane ako aku super alternativu mame pre vas ...

samozrejme kto schvalil krizovatku bez napojenia a koordinacie s vybudovanim obchvatov grobov je ...