Stránka 22 z 27

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2016 08:56
od Tomas PO
v poriadku, to nic nemeni na veci, ze intenzita vyuzivania tohto vyjazdu je minimalna.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2016 20:08
od tomenmen

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2016 20:36
od stanley
konecne! bolo na case, usek Ke-Po je na viacerych miestach uz v dezolatnom stave-na viacerych miestach sa uz teraz da jazdit bezpecne max tak 80-90 ,viac len na vlastne riziko.., podobne ako dalsi najstarsi usek pri LM resp okolo Liptovskej Mary ale tam sa uz tiez priebezne vymiena povrch tusim.. ,obe useky si uz ziadaju generalnu vymenu povrchu aj s podlozim

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 08:34
od Zipso
Stale nerozumiem preco dali na konci usekov obmedzenia na rychlost 60 km/hod. Mam pocit ze policia ine ako tieto rychlosti nepozna. 8 rokov som prechadzal usekom denne a nespominaml si okrem smrtelnej nehody jednej motory aby bol tento usek nehodovy. Pokial zacne na useku vystavba, tak obemedzenia urcite pochopim, ale 20 rokov po vystavbe si spomenut ze treba tam spomait? Je smiesne ze v kosiciach na juznom obchavate su useky kde nieju pripajacie pruhy, hustota dopravy je ovela vecsia a rychlost je tam 90 km/hod. Nehovoriac ze na smer kosice zacina stupanie a pokial tam clovek tu zakrutu nevezme rychlejsie akceleracia so slabsim autom je pomala a paradoxne sa stava prekazkou, pretoze auta pripajajuce sa od Budimira obmedzenie rychlostne nemaju. Ta zakruta znesie urcite vecsie rychlsti ako 60, sam som za sucha ju jazdil 120-130 km/hod. Trend spomalovania na useku zacal uz skor ked rekonstruovali privadzac do PO a v pravom pruhu dali 60. Zda sa mi ze dobuducna to bude len horise. Bolo by spravne tie rychlosti v usekoch prehodnocovat individualne a nie plosne pouzivat obmedzenie na 60 km/hod

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2016 23:07
od atlan
Super 120 do zakruty kde nevidno.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2016 04:55
od topfield
A? Na polovici zákrut nevidíš do zákrutu mám preto chodiť všade 60? Čo je to za blbá poznámka?

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2016 05:49
od atlan
Asi to bude pre teba prekvapujuce ale tak aby si stihol zastavit az tam bude spadnuty pasovy buldozer. Tak ze mozno 60 mozno nie

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2016 10:08
od topfield
Až stretnem na diaľnici niekoho, čo ide 60, budeš to určite ty.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2016 11:03
od Eross
Pre tých, čo nie sú schopní prejsť diaľnicu aspoň stovkou, je tu stále možnosť využiť I/68...

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2016 12:06
od Maxx787
Ako dat na D/R 60 km/h alebo 80 km/h bez relevantneho obmedzenia (stavba, udrzba, tunel) je chore aj na SR pomery. Aj ked ta zakruta je divna ale ta uz nebude sucastou D ked sa postavi Bu-Bi ale tam mohla ist 100 km/h obmedzenia a to by stacilo.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2016 19:46
od Zipso
atlan napísal:Super 120 do zakruty kde nevidno.

Zaujímavý postreh, mam to chápať tak že pre NDS, 20 rokov bola zákruta OK a zrazu nezvláda inú rýchlosť ako 60? Este si neodpustím poznámku, zákruta do KE je prehľadná, nebezpečnejší je skôr úsek pri stúpaní kde casto nárazový vietor robi problemy a tam NDS ani varovnú značku nedala. Tak ako to bolo doteraz to bolo fajn, odporúčacia 60. Pre motoristov ktorý úsekom prechádzajú prvýkrát je to upozornenie na spomalenie a vodiči ktorý tadiaľ jazdili denne vedeli čo si tam môžu dovoliť.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2016 07:41
od Matt
Neviem ci to uz niekto spominal ale "trvale" znizenie (100 / 80 / 60) je aj na opacnej strane - zakruta pred zjazdom do PO.
Je to chore.. Doteraz 130, a zrazu 60. Ak uz velmi chceli znizovat tak 80 by bolo az az... netusim kto to posudzoval..

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2016 08:07
od topfield
v tomto smere by som to aj chapal. Niekolkrat sa uz stalo, ze petrovanska ulica bola taka upchata, ze kolony siahali az na dialnicu, pripadne kolona zacinala v tej pravotocivej zakrute a nebolo to veru nic prijemne. Dnes rano o pol siedmej som tam uz samozrejme videl pomahacov s radarom.

Avsak obmedzenie v smere do Kosica povazujem za buzeraciu a nastroj pre pomahacov ako vybrat co najviac pokut...

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2016 21:38
od JRM
stanley13 napísal:Predlzili termin dokoncenia Muk Nova Polhora do 6/2016. http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... cenim2.pdf
Tie dvôvody su zaražajuce.
Pri takom to vražebnom tempe aké tam predvadza DPS je fakt otázne či to stihnu vôbec do septembra? Za posledný mesiac fakt minimum pracovnej aktivity okrem zaasfaltovania 6m asfaltu pri benzinke od PO. Mne to pracovne tempo skôr pripada cielene a to bud kvôli nedostatku silného investora v budúcej OZ ktorý tým pádom teraz môže vyjednavať lepšie podmienky alebo presun DPS na druhu susednu stavbu od Budimira na Sečovce, každopadne niečo z toho tam bude platiť!

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2016 21:48
od medima
Možno to bude tým, že NDS má teraz plné ruky práce s elektr. DZ, výmena vedúcich postov, nové vedenie, nejaký anonymný list o praktikách alebo čo, koncesná zmluva PPP... A jednoducho na dohliadanie na priebeh prác nejakého "trápneho" privádzača akosi neostal čas ani kapacity. Sú dôležitejšie veci. DPS si teda robí čo chce, sú voľní, nikto im nedýcha na krk s termínmi. My point of view :D

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2016 21:25
od i15
Frfloši... priemyselný park je prázdny. Ja by som skôr pochválil organizáciu práce, lebo výstavba prebieha prakticky bez obmedzení premávky. S napojením na D1 počkali a budú ho robiť spolu s veľkoplošnou výmenou asfaltu na diaľnici

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 09:00
od matei
Na otázku ohľadom zníženia rýchlosti na začiatku-konci úseku som dostal od NDS takúto odpoveď:
... ďakujeme za Vašu otázku. Úprava rýchlosti na začiatku a konci diaľnice D1 Prešov juh – Budimír bola zrealizovaná na základe schváleného projektu „Aktualizácia dopravného značenia na diaľnici D1 v úseku Ivachnová – Budimír“ , ktorý rieši doplnenie a úpravu trvalého zvislého dopravného značenia za účelom zvýšenia bezpečnosti cestnej premávky podľa v súčasnosti platných zákonov a vyhlášok ...

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 09:46
od topfield
60ku v tej zakrute dodrziava tak 5% vodičov.Otázka času kedy si tam pomahači začnú zarábať na dôchodky.

Od dnes je uzavreté odpočivadlo a čerpacia stanica v smere do Košíc.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 14:53
od atlan
Horsie ze tie znacky nasackovali tak 50m od seba. Proste su prilis blizko a treba prudko znizit rychlost. Ked si to niekto nevsimne tak je v aute pred nim.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 16:44
od Sentilj
Vzdy lepsie akoby ich mali roztiahnut na kilometer pred problemove miesto...

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 17:13
od i15
za chvíľu budú obedzenia kvôli výstavbe Budimír Bidovce a po dokončení sa zmení polomer zákruty smerom na KE-sever, takže rýchlosť sa môže prehodnotiť

ináč 90-tku na krátkom úseku medzi koncom diaľnice a začiatkom RC som nikdy nedodržiaval a nikdy na nenamerali..

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 22:51
od atlan
Za chvilu. Ta sme se pobavili. To bude dlha chvíľa.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2016 19:43
od JRM
stanley13 napísal:Predlzili termin dokoncenia Muk Nova Polhora do 6/2016. http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... cenim2.pdf
Tie dvôvody su zaražajuce.
Už je 7 mesiac a nič zavratne sa tam nedeje, teda že tento tyždeň pracujú na osadeni zvislých dopravných značiek, dalši tyžden by to m ohli začať čistiť vozovku pred VDZ aby to niekedy okolo septembra stihli aj otvoriť!! :lol:

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2016 22:11
od Vlados
niet sa kam ponáhľať veď tam nie je žiadny investor.

Re: D1 Prešov juh - Budimír

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2016 22:51
od Tomas PO
Ako uz bolo k teme zmeny MPR spominane, je to klasicke kocurkovo. Ale nie vymyslene, vyfabrikovane, ale vyplvyva z praxe a nasej mentality.
NDS prijala koncepciu aktualizacie DZ Ivachnova-Budimir. To je samozrejme dobre, aktualizovat treba, kedze sa jedna o najstarsie useky. Starsie su uz iba medzi BA a Hornou Stredou, to je vsak rovina, kde nie su obdobne prudke zakruty. Navyse, pri BA bolo vsetko uz X-krat aktualizovane. Na useku PO-KE vsak najdete DZ aj z rokov 90-tych a na vedlajsich vetvach dokonca z rokov 80tych. Problem nastava az v tomto bode. Aktualizaciou DZ sa nemysli vymena DZ, dosadenie PDZ, meracov hmotnosti, nove, reflexne znacenie a skratka vsetko, co si spojnica druheho a trertieho mesta zasluzi, ale prachobycajne znizenie MPR na miestach, ktore uz dnesne normy nepovoluju. Vsade vo vyspelom svete by clovek cakal, ze s indentifikaciou obmedzeni by vytipovane useky neostali obmedzene natrvalo, ale dostali by sa do planu rekonstrukcie. Vyrovnania oblukov, dobudovania pripajacich pruhov, ci inych zlepseni parametrov. U nas sa vsak ani nezlepsilo DZ, ani nepripravuju reko polomerov, ale natrvalo znizila MPR. Co bude samozrejme mat za nasledok castejsie nehody, kedze jeden pojde 55 a druhy 135 a zaroven policajnu pascu. A ziadny argument ze "mas jazdit tak, ako prikazuje DZ" neobstoji, lebo ked idem na obycajnej rozpadnutej trototriedke bez ZDZ a VDZ, s prechodmi, krtizovatkami, MHD zastavkami atd. legalnych 90, neexistuje, ze pojdem na D 60...
avsak uradnik sa musi branit, lebo uz urcite dostal podnet ze zakruta je nebezpecna.lebo aj je. aj jedna aj druha (oba konce D). na 130 to nie je. ale na 110 v pohode. ale uradnik ide do istoty, a to je klasika ala 60ka. odporucane rychlosti im nehovoria nic, nema na to sablonu, wordovsky subor, nema scrrenshot znacky a mozno ani nevie jej oznacenie. tak da 60ku. istota. detto branisko smer PO za MUK Beharovce. 60ka??? WTF?