Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala
Odoslané: 24. Apr 2021 09:03
To pdf-ko je Zmluva medzi Zhotoviteľom a Investorom.
Je to záväzný dokument.
Čo hovoria minister a šéf NDS je v tomto prípade vedľajšie.
Pozeral som nacenenie. Evidentne sa počíta, že problém bude s povrchovou časťou. Na tunel, či už primárne ostenie alebo sekundárne ostenie tam nie sú zatiaľ uvedené nejaké extra veľké náklady.
Takže je dosť možné, že ak nebudú problémy, tak tunel bude sprejazdnený v plnom profile skôr. Ešte sa na to budem musieť pozrieť.
Majú veľmi veľa podzhotoviteľov. Veľmi veľa prác bude robiť PORR.
Medzi technológiami sú uvedené dve skruže MSS (https://strukturas.no/overhead-mss/) a 12 betonovacích vozíkov na letmú betonáž.
Že sa jedná o časovo náročný projekt ukazuje, že prefabrikáty (nosníky na mosty) plánujú odoberať od 3 dodávateľov (IS, Doprastav a Strabag).
Je to záväzný dokument.
Čo hovoria minister a šéf NDS je v tomto prípade vedľajšie.
Pozeral som nacenenie. Evidentne sa počíta, že problém bude s povrchovou časťou. Na tunel, či už primárne ostenie alebo sekundárne ostenie tam nie sú zatiaľ uvedené nejaké extra veľké náklady.
Takže je dosť možné, že ak nebudú problémy, tak tunel bude sprejazdnený v plnom profile skôr. Ešte sa na to budem musieť pozrieť.
Majú veľmi veľa podzhotoviteľov. Veľmi veľa prác bude robiť PORR.
Medzi technológiami sú uvedené dve skruže MSS (https://strukturas.no/overhead-mss/) a 12 betonovacích vozíkov na letmú betonáž.
Že sa jedná o časovo náročný projekt ukazuje, že prefabrikáty (nosníky na mosty) plánujú odoberať od 3 dodávateľov (IS, Doprastav a Strabag).