wazari napísal:no, trochu lokalpatrioti by sme mohli byt
ok:)
Moderátor: Moderátori
Tomas napísal:wazari napísal:Caesar napísal:
Nech vyhrá ktokoľvek, ale nech je to slovenská spoločnosť, prípadne nech spolupracuje so zahraničnou alebo naopak.
Suhlasim az s druhou castou
no myslim si ze je uplne jedno aka to bude spolocnost, pretoze aj grecka je uz vlastne domaca spolocnost, ved sme v EU neeeeeeeeeeeeeee????
kaviarista napísal:mna by zaujimala jedna taka podstatna malickost. bol si vobec vyhodnocovatel tendra s timom odbornikov pozriet na vlastne oci dialnice v grecku, ktore stavala J&P Avax ?
ja mam sprostredkovane info, ze stavaju dialnice v slusnej kvalite , ale preverit by som si to urcite preveril .
Caesar, mal by som jednu otazku. Bude po dokonceni useku Mengusovce - Janovce poznat rukopis firmy, ktora ten-ktory usek postavila? Budu sa tu dat rozoznat nejake typicke firemne grify?
devil napísal:Kvalita gréckych diaľnic nie je moc vysoká a táto firma nie je spôsobilá stavať na Slovensku. Vyhrala síce tender, ale nebol to rovnaký súboj.
V tom pripade je to ale chyba tendra, nie grekov.
Caesar napísal:Tomas napísal:wazari napísal:Caesar napísal:
Nech vyhrá ktokoľvek, ale nech je to slovenská spoločnosť, prípadne nech spolupracuje so zahraničnou alebo naopak.
Suhlasim az s druhou castou
no myslim si ze je uplne jedno aka to bude spolocnost, pretoze aj grecka je uz vlastne domaca spolocnost, ved sme v EU neeeeeeeeeeeeeee????
To už radšej Skanska ako J&P Avax.
vlad napísal:Skanska je tiež dobrá firma ale tá má v Čechách veľa rozpracovných dopravných stavieb. Ja sa priklánam k sloveským spoločnostiam ako je IS,tá má dobré skúsenosti zo stavbami dialnic a pritom aj dobrými odberododavatelskými vsťahmi.
Caesar napísal:Hm, nesúhlasím. Mnohé veľké spoločnosti majú rozostavaných veľa stavieb a zvládajú všetko, aj po stránke technickej a aj po stránke ľudských zdrojov.
Neviem, prečo spomínaš, že Skanska má veľa rozostavaných stavieb v ČR, je to pravda, pretože Skanska obsadila slušnú pozíciu už aj na slovenskom stavebnom trhu. Dnes sa neprideľuje výstavba podľa toho, kto je z akého regiónu, dnes vyhrávajú de facto najlepšie ponuky.
Veľké spoločnosti ako Strabag či Skanska nemajú na slovenskom trhu problém, pretože vlastnia alebo spolupracujú s viacerými slovenskými stavebnými spoločnosťami, sú eteblované, t.j. zvládnu už postaviť čokoľvek, majú zdroje, aj finančné aj technicko-ľudské. Teda Doprastav a Skanska SK problém nemajú.
IS KE ho začínajú mať, ale držia sa.
Nikdy nie je nič isté a v stavebníctve to platí 2x.
vlad napísal:Súhlasím s tvojim názorom,lenže keby vyhrala tender slov. spoločnosť,napr. spomínaná IS, tak je pre niektoré naše firmy väčšia príležitosť podielat sa na tomto trhu.Ja to trochu beriem osobne,vieš teraz presadit sa, to znamená známosti,známosti...
bystrik napísal: Celkovo bolo v roku 2004 podaných 316 návrhov na vyvlastnenie. Do vydania rozhodnutia
o vyvlastnení bolo späťvzatých návrhov na vyvlastnenie 222, vydaných rozhodnutí
o vyvlastnení k 31. 12. 2004 bolo 80 a z toho 73 nadobudlo právoplatnosť.
V katastrálnom území Batizovce prebieha jedno odvolacie konanie a v katastrálnom území
Hozelec prebiehajú tri odvolacie konania.
Mesto Poprad ako príslušný stavebný úrad prerušilo vyvlastňovacie konania v katastrálnych
územiach Matejovce a Stráže pod Tatrami z dôvodu predloženia konkurenčných znaleckých
posudkov od dotknutých vlastníkov. Zároveň požiadalo Slovenskú správu ciest, aby objednala
vyhotovenie kontrolných znaleckých posudkov na Ústave súdneho inžinierstva v Žiline
v katastrálnych územiach Matejovce, Stráže pod Tatrami a Veľká vo vybraných
vyvlastňovaných lokalitách.
Z 3232 vlastníkov dotknutých výstavbou diaľnice D1 Mengusovce – Jánovce je 18 vlastníkov,
ktorí doposiaľ nepodpísali zmluvu o budúcej zmluve alebo kúpnu zmluvu, ako dôvody svojho
nesúhlasu uvádzajú najmä cenu.
http://www.ssc.sk/custom/vyrspr/vyrspr04.pdf
bystrik napísal:Konecne si nasla NDS zamienku, preco nestihne dostavat D1 do Kosic do roku 2010. Aj keby zacali stavat usek Mengusovce-Poprad v roku 2007, do roku 2010 by bol hotovy. Ale naco sa ponahlat? Uz je na svete zamienka, ze sa to nestihne, uz sa netreba snazit. Kosice budu na D1 holt asi az v roku 2015.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=4103#4103
Andrej napísal:Tak, ruší sa tender na 1. úsek, čo znamená ďalšie zdržanie stavby
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=711
Caesar napísal:teraz si to zveličil. Držíš sa až príliš novinárov.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.