Moderátor: Moderátori
Lorenc napísal:no a kedy toto zacneme stavat? som cital ze v 2006. a pre ktory privadzac sa mesto ružomberok rozhodne?
kaviarista napísal:Sergej, ak zvitazi hlupy rozum a vyberie sa trasa R3 cez MT, tak ziadny z tych privadzacov sa realizovat nebude.
kaviarista napísal:Sergej, ak zvitazi hlupy rozum a vyberie sa trasa R3 cez MT, tak ziadny z tych privadzacov sa realizovat nebude.
V RK je potrebné k tomu aby sa mohol realiovať RC cez Donovaly stavať Variant V2. Ak sa vyberie iný cesta cez Donovaly je už 100% pasé
kaviarista napísal:Nic som neprestrelil, toto je forum o dialniciach a rychlocestach. preto nie je ani privadzac ako privadzac. Ak povedie R3 cez MT , tak v RK sa privadzac k D1 ako 4 prudovy stavat nebude, iba ako dvojprudovy, cize ekvivalent k ceste 1. triedy.
Tie varianty stvorprudovej cesty cez RK su vsetky zle. Najlepsi by bol takyto: v smere od pripojky k D1 cerveny variant V2 az po krizovanie s modrym variantom a pokracovanie po modrom variante V3 az po dnesnu svetelnu krizovatku na BB v tvare T. Odtial je az po juzny okraj RK stvorprudovka (aj ked pravda ze s obmedzenou rychlostou) a tento usek moze docasne sluzit v trase R3.
Samotny variant V3 uplne zbytocne a nezmyselne posuva pripojku k D1 smerom na vychod.
Johann , toto su co za fabulacie zase?V RK je potrebné k tomu aby sa mohol realiovať RC cez Donovaly stavať Variant V2. Ak sa vyberie iný cesta cez Donovaly je už 100% pasé
To akym myslienkovym pochodom si na to prisiel? Co by sa take zvlastne stalo, keby sa relizovala napriklad kombinacia variantov V2 a V3 ?
kaviarista napísal: Keby sa u nas k cestnym stavbam nepristupovalo tak megalomansky, tak by mali dnes motoristi citelne vacsi osoh a uzitok z celej cestnej infrastruktury.
A existuje tu este jeden dolezity moment. Ty si stavbar, tebe hrdost neda , aby sa na vystavbe setrilo na ukor kvality a parametrov. Ja som ale motorista-praktik. Mna samotna stavba az tak hlbkovo nezaujima, ja sa len jej prostrednictvom potrebujem co najkomfortnejsie dostat do cieloveho bodu zvolenej trasy. Ako som uz pisal inde, radsej 200 km rychlociest s chybami krasy , ako 100 km superdialnice.
kaviarista napísal:Caesar,
a kde na to vziat?
Ak mas k dispozicii napr. 10 mld. rocne na dialnice a pustis sa do vystavby 100 mld. zilinskych tunelov s luxusnymi parametrami, je to megalomania. Ak by si mal k dispozicii 50 mld. uz by to bolo v inom svetle.
Dufam, ze sa to u nas dostane aspon nad 25 mld. rocne.
A existuje tu este jeden dolezity moment. Ty si stavbar, tebe hrdost neda , aby sa na vystavbe setrilo na ukor kvality a parametrov. Ja som ale motorista-praktik. Mna samotna stavba az tak hlbkovo nezaujima, ja sa len jej prostrednictvom potrebujem co najkomfortnejsie dostat do cieloveho bodu zvolenej trasy. Ako som uz pisal inde, radsej 200 km rychlociest s chybami krasy , ako 100 km superdialnice.
aston napísal:takze tento usek sa asi tak skoro stavat nezacne. som cital ze vcera vlada rozhodpa ze prvy uske ktory sa zacne stavat metodou PPP bude usek Lietavska Lucka - Turany. cez Ruzomberok sa teda este par rokov budeme musiet vliect cez semafory....
ktovie na zaklade akych kriterii sa vo vlade rozhodovalo, zeby zakladnym kriteriom bolo to, ze ked uz stavat tak poriadne dlhy a poriadne drahy usek, kym este mame moznost o tom rozhodnut v tomto zlozeni vo vlade a mozno z toho budeme aj nieco mat? ....
Andrej napísal:Ktovie, či to nebol skôr politický ťah stavať najprv ZA-MT, keďže bude slúžiť podstatne viac obyvateľom, ako Hubová-Ivachnová. Radšej by som však bol tiež za Hubovú-Iv. práve kvôli zdržaniu v RK
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.