sergej napísal:V tom pripade to ale bude takmer plnohodnotna MUK, kde jediny nepokryty smer od LM. Vyjazd na dialnicu od RK smer LM je uz teraz v projekte, vyjazd od RK smer ZA a zjazd od ZA do RK sa vybuduju. A teda v tesnej blizkosti dve MUK. A nedajboze tam niekedy v dalekej buducnosti budu chciet pripojit este aj R1...
LM-RK bude rieseny v krizovatke Ivachnova-zapad ako ten najviac dolezity; nik nepusti tento tok cez obec Ivachnova; vo finale budu zial 2 kompletne MUK vedla seba vo vzdialenosti 500m
Pacho napísal:Zrejme, najlepši by bol kompromis, dorobiť ešte prepojenie ZA-RK, čo by šlo v celku v pohode. Prepojenie RK-ZA nechať na Ivachnova 1. Výjazd od RK bude v celku elegantný, navyše by to bolo cca 0,5km+0,5km. Plnohodnotné riešenie potom nechať na R1, čo sa tak skoro riešiť nebude. ONo po spustení D1 HU Iv, si myslím, že sa dopravné toky dosť zmenia, a možno to napojenie, (RK-ZA) nebude až tak dôležité.
ZA-RK a RK-ZA v Ivachnovej zapad je prave tym dovodom, preco sa ta krizovatka robi, totiz pre NA iduce do a z fabriky od/na DK/ZA, aby nesli cez mesto; pisem, ze vhodnejsi by bol V1
Vlados napísal:sám si napísal riešenie - riešiť to rozšírením na 2+2.
Trnava má historický privádzač 2+2 R1 ale nemá napojenie cez jednotku, Trenčín má privádzač 1+1, Žilina má "privádzač" 2+2 po I/61, Nitra má historický privádzač 2+2 R1a ale nemá napojenie cez jednotku, Prešov má "privádzač" 2+2 po I/80, Košice majú "privádzač" 2+2 po I/20, BB nemá privádzač lebo má R1 cez stred mesta, BA má D1 vedenú cez mesto. Prečo by mal mať RK pripádzač vedený popri I/18?
K fabrike vedie vlečka s napojením na našu železničnú tepnu. Nech vozia tovary po železnici. Keď to vedia Švajčari tak prečo nie Slováci?
aj ked suhlasim, tak to, co my tu piseme, je zial v tejto sachovej partii irelevantne; dovodom ma byt to, ze ten privadzac ma byt zaciatkom R1; este je otazkou, ako si projekcia vylozi slovicko "skapacitnenie" - mozno to skonci len MUK Sliace, Liskova, Stiavnicka a cesta sa len upravi a ostane v konfiguracii 1+1 (najvhodnejsia alternativa)
Jano1 napísal:mike007 napísal: nemyslim, ze je mozne z ciest 1.triedy vylucit akukolvek nakladnu dopravu;
I/12.
pravda, to mi nenapadlo; otazkou, co je "dovodom" takemu zakazu - mozno kvoli mostom/estakadam s nizkymi nosnostami? nepoznam to tam; ak to bude kvoli stavebno-technickemu stavu, kedze I/12 vznikla len zmenou kategorie dvojky, tak na I/59 pri Likavke taky "problem" nie je a bude ho tazko vyargumentovat;
to je to iste, ako keby sa mala nakladna doprava vylucit z maleho obchvatu Presova po dostavbe D1 alebo este vhodnejsi priklad tranzit z popradskej I/66 z KK na juh (viem, ze tam sa dost bojovalo, aby sa obchvat "nespoplatnil" prave pre zvyhodnenie D1 pre tranzit, aby to neslo po Stefanikovej), alebo alebo - takych prikladov najdeme zrejme viac