Moderátor: Moderátori
devil napísal: a vseobecne zname je uznesenie vlady z 2001 ktore konstatovalo nerealnost koncepcie za meciara. ale ako to je zvykom, vzalo sa to na vedomie...a pokracovalo dalej.
devil napísal:komunisti planovali viac tras. aj tu juznu.
A kde tam je nieco o nerealnosti koncepcie, tym myslim trasovanie o ktorom pises vytvorene "mafianmi z hzds a sns v 90ich rokoch ked boli pri korytach v case ked sa v europe rozhodovali o koridoroch"
Spochybnili rychlost vystavby 45 km/rok, ale urcite nie trasovanie a priority. V roku 2001 chybalo na D1 do KE priblizne 200 km, z toho na skoro 50 km boli podpisane zmluvy, resp. boli vo vystavbe alebo zastavene Dzurindovou vladou. V skutocnosti sa D1 od roku 2000 stavia 7 km/rok a to urcite nie o moznostiach statneho rozpoctu/fondov z EU, ale o schopnostiach uradnikov.
devil napísal:konstatovali ze financovatelne bolo okolo 20 km rocne. a nie je uvedene ze len D1.
devil napísal:zvysnych 200 km boli skor tie narocnejsie useky
devil napísal:kolko casu usetria tieto useky dokopy a kolko usetria ZA tunely na strazov-brodno a hp-ll-ds,kt. vysli cez 1 mld. ?
kolko obchvatov na R3 mohlo by postavenych namiesto svrcinovec-skalite za vyse 400 mega.
devil napísal:D1 BA-KE je rozostavana az na 1 jeden usek. takze plusminus to sedi. posun terminov je ako som napisal problem environmentalny, technicky...
Jasne vsade je plynula premavka lrn u Vas je najhorsia ze
Stavat Svrcinovec-Skalite a Strazov-Brodno pred dolezitymi usekmi, to sa Ti nesmierne hodi dookola opakovat ake boli drahe a maly efekt z nich. Urcite si presvedceny, ze to ludia na Kysuciach tak chceli. Nie nechceli, uradnici rozhodli tak, aby Kysuciam nepomohli a aby ty si mohol dookola vyskakovat a opakovat co sa ine dalo stavat. Uradnici mali pripravit potrebnejsie useky D3, ale roky nerobili nic.
HP-DS usetri velmi vela, uspora 8 km na hlavnej trase a obidenie ZA a Strecna, kde su vyrazne zdrzania na dennom poriadku na rozdiel od tebou vymenovanych usekov R2, kde mimo nehod je premavka plynula, pritom nehod na 1km podstatne menej ako na trase HP-Ivachnova ci na Kysuciach.
https://www.ssc.sk/files/documents/becep/kriticke-lokality/lokality-a-hustota/nehody-mapa_okr_2010.jpg
Aky je technicky problem na LL-DS? Preco sa to nestavalo aspon od roku 2005? Lebo su uradnici neschopny, a nie preto, ze by to spolahliva stavebna firma nedokazala postavit. Tak isto HP-LL sa mohlo stavat aspon od roku 2005. Ze uradnici nekonaju na Hu-Iv a ked konecne konaju tak to robia tak, aby bolo jednoduche to zablokovat, aby sa to nemohlo stavat dalsie roky.
nevo83 napísal:Jano: Ked vytahujes nehodovost tak potom ju aj rozdel
- podla skodovosti ( lebo jozko vola PZ aj ked ma tuk za 30e)
- podla alkoholu
- aky druh nehody
A az to moze byt relevantny udaj o ,,zlej ceste,,
nevo83 napísal:V ZA kraji sa aspon chystali a stavalo a stavia sa inde to az tak ruzove nie je.
Jasne vsade je plynula premavka lrn u Vas je najhorsia ze
ZA mal sice az 74 km D/RC, ale z toho 47 km uplne excentricky na vychode kraja, pricom dopravna potreba bola jasne v zapadnej polovici kraja podla intenzit, plynulosti, nehodovosti.
nevo83 napísal:Jano: ok, nieco Ti beriem, ale dam z ineho sudka KE kraj: D1 KE -PO postavene za Komunistov 1988 dlzka v KSK -- cca 4km..
Tak mi skus teraz napisat kt kraj je D/RC ubijany a sa nanho zabudlo co do vystavby a pripravy...
devil napísal: 20 km vrtizer-hp a hp-strazov za nejakych 400mega.
Jano1 napísal:Vdaka tomu nebyvaju KE vyznamne zapchate na tychto vybudovanych mestskych komunikaciach. Aj v spicke obvykle je prejazd Budimir-Saca priemernou rychlostou okolo 60-70 km/h.
V KE kraji nebola a stale nie je taka dopravna potreba stavat D/RC ako na zapade krajiny. Spominas juznu R4, narozpravali sa veci o dolezitosti tejto stavby a vysledok? Spomedzi plnych profilov je to usek so suverenne najniszou intenzitou na nasich D/RC. Teraz sa stavia D1 Bu-Bi a co ocakavas nejaku zavratnu intenzitu? Asi Ta sklamem, bude to usek s najnizsou intenzitou spomedzi vsetkych usekov D1, ktore budu buduci rok v prevadzke.
V KE sa budovali/rekonstruovali najma mestske komunikacie. Vdaka tomu nebyvaju KE vyznamne zapchate na tychto vybudovanych mestskych komunikaciach. Aj v spicke obvykle je prejazd Budimir-Saca priemernou rychlostou okolo 60-70 km/h. V KE kraji nebola a stale nie je taka dopravna potreba stavat D/RC ako na zapade krajiny. Spominas juznu R4, narozpravali sa veci o dolezitosti tejto stavby a vysledok? Spomedzi plnych profilov je to usek so suverenne najniszou intenzitou na nasich D/RC. Teraz sa stavia D1 Bu-Bi a co ocakavas nejaku zavratnu intenzitu? Asi Ta sklamem, bude to usek s najnizsou intenzitou spomedzi vsetkych usekov D1, ktore budu buduci rok v prevadzke. Dalej na vychod budu intenzity este viac klesat. A R2 v KE kraji, aj momentalne google ukazuje tych 81 km Saca - hranica kraja za 58 min, cize 84 km/h. Jedine Soroska je trochu obmedzujuca, ale tam intenzity na ceste I.triedy klesaju na 5792 v/24h. Takze keby tam bol tunel, je v nom intenzita pod 5 tisic v/24h a pritom od krkolomnosti Braniska ma Soroska velmi daleko.
Vrtizer-HP nemal byt zastaveny a ked uz, tak sa mala vystavba obnovit aspon v roku 2000. Povodna zmluvna cena bola uplne niekde inde, ako boli Dzurindovske/Gorilovske dodatky za rychlostnu vystavbu od roku 2004. Usek mal byt aspon 2004 v prevadzke a za normalnu cenu, pretoze islo o pomerne jednoduchy usek. HP-Strazov zase slubili otvorit v roku 2006, ale zacali stavat na jesen 2005 od toho sa odvijala aj cena.
devil napísal:v roku 2000 sa este dokoncovali useky v TN kraji. stale nechapes to co sa pise v 162/2001. tempo bolo neudrzatelne, nebola dotiahnuta D ani po ZA ale podla teba sa uz mali stavat tunely. na ukor coho ? nemalo sa nikde nic stavat lebo zilina ?
4lien napísal:S tym nezapchavanim to hadam nemyslis vazne. Presovska + VSS a Jazero su pocas spicky upchate pravidelne.
Daj vediet, ked tych 25 km Budimir - Saca bude trvat viac ako hodinu, samozrejme tym myslim trasa bez nehody ci nejakej opravy cesty, ktore by to mohli vyrazne negativne ovplyvnit.
devil napísal:ani pod strecnom netrva cesta bezne hodinu.
devil napísal:v roku 2001 boli rozostavane v roznom stadiu ladce-sverepec, vrtizer-hp
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 30 hostí.