DrX napísal:Tradicne Jano1 manipulatorstvo. Preco porovnavas Cadcu a Kosice a neporovnavas Cadcu a Svrcinovec-Skalite. Pozadovali hadam kosicania aby sa na D3 zacalo stavat Svrcinovec-Skalite-hranica?
A co si ty myslis, ze Kysucania, keby mohli rozhodnut, ci sa bude stavat Cadca-Svrcinovec alebo Svrcinovec-Skalite, tak sa rozhodnu pre Svrcinovec - Skalite?
Rozhodli to uradnici, ktori nechceli Kysuciam pomoct, len ich chceli este viac trapit kolonami v Cadci aj v Radoli.
DrX napísal:A detto kydanie na R4 KE-HU: aj pri aktualnom malom vytazeni je R4 najlacnejsia dialnica v historii SK, a v prepocte na pocet obsluzenych autokilometrov povedzme za investovany milion EUR je to este stale lepsia investicia ako colkolvek na Kysuciach,
zo stranky NDS z roku 2007, ktora uz nie je v sucasnosti dostupna:
Základné identifikačné údaje
Ťah:D3
Dĺžka:3 444 m
Lokalizácia stavby:Čadca, Žilina
Aktuálny stav stavby:odovzdané
Definitívne užívanie:04/2005
Financovanie
Zmluvná cena diela:410 885 448 v SKK s DPH, 385 572 296 v SKK bez DPH
Spôsob financovania:ŠR
Kontrakt na výstavbu
Zhotoviteľ:Doprastav, a.s., Váhostav - SK, a.s.
Zmluvný začiatok výstavby:06/1996
Zmluvné ukončenie výstavby:10/2004
Objekty na úseku
Mosty: 9 ks, prefabrikované, montované
Križovatky: Počet križovatiek: 1
Usek ukonceny pred Dzurindovymi dodatkami, takze aj v Novom projekte vystavby dialnic z roku 2001 je na dostavbu urcenych len 10 mil.Sk
Základné identifikačné údaje
Ťah:D3
Dĺžka:1377 m
Lokalizácia stavby:Čadca, Žilina
Aktuálny stav stavby:odovzdané
Definitívne užívanie:04/2005
Financovanie
Zmluvná cena diela:798 765 844 v SKK s DPH, 753 482 020 v SKK bez DPH
Spôsob financovania:ŠR
Kontrakt na výstavbu
Zhotoviteľ:Váhostav - SK, a.s.
Podpis zmluvy so zhotoviteľom:13.01.1998
Zmluvný začiatok výstavby:04/1998
Zmluvné ukončenie výstavby:06/2006
Objekty na úseku
Tunely: 1 Horelica
dĺžkea 605 m, šírka 9,5 m, obojsmerný
Mosty: 2 - o celkovej dĺžke 583 m
A porovnaj R4 KE-hranica s beznymi usekmi D1, ktore su v prevadzke alebo s priemernou cenou D1 vzhladom na intenzitu. Aj velmi drahe useky D1 ako napr. Sverepec - Vrtizer, vyjdu v prepocte na jedno vozidlo a km lacnejsie ako super lacny usek R4 KE-Milhost.
R4 KE-Milhost
77.6 mil.E 14.175 km, 3272 v/24h, 5.4744 mil.E/km, teda 1673 E/vozidlo
https://www.skanska.sk/kto-sme/media/archiv-tlacovych-sprav/51134/Skanska-ukoncila-prace-na-vystavbe-useku-R4-Kosice-Milhosthttps://www.webnoviny.sk/rychlostnu-cestu-r4-pri-kosiciach-dali-do-prevadzky-vodicom/D1 Sverepec - Vrtizer
273.214 mil.E 9.595 km, 21274 v/24h a 23121 v/24h z toho priemer 22197 v/24h, 28.4746 mil.E/km teda 1282 E/vozidlo
http://www.metroba.sk/?q=projekt/dia%C4%BEnica-d1-sverepec-%E2%80%93-vrti%C5%BEerD1 Vrtizer - Hricovske Podhradie
192.22 mil.E, 12.9 km , 22379 v/24h a 23956 v/24h, z toho priemer 23167 v/24h, 14.9 mil.E/km teda 643 E/vozidlo
https://www.topky.sk/cl/10/137702/Otvorili-dva-nove-useky-dialnic-D1-a-D3R4 KE - Milhost je na jedno vozidlo pre 1 km dlzky useku 2.6 krat drahsi ako usek D1 Vrtizer - Hricovske Podhradie.