Stránka 52 z 55

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2019 22:03
od Pacho
Takže, konečne som sa dozvedel, koľko aut chodí po R4. viac krát som sa priamo drx pýtal ale samozrejme neodpovedal.

fuha, nemyslel som si ze je problem par klikov kedze udaje su verejne dostupne na stranke spravy ciest.

prečo cituješ, mie všetko, lae len čo Ti pasuje?.

Toto čo predvádza eršek, že tlačí zbytočnú R2, a v podstate zastavil výstavbu D1, je doslova hazard.

mozno pre teba osobne. my pokladame sa spravodlive ze aj v KE aj v BB kraji sa postavi aspon najpriotnejsia cast R2. a malo byt to byt bez ohladu kto je minister.

Keby vlády, aspoň čiastočne splnili, to čo sľubovali, tak D1, by dávno bola až po UA, a veselo by sa stavala R2. Problém, je v tom, keby bola D1 komplet, tak by výrazne klesli množstvá aut na ZV-KE, a už by nebol dôvod tam stavať plnohodnotnú R-ku. Ono vrámci PPP sa postavila R-ka a 30 rokov ju musíme všetci splácať, a to iné pálky, takže juh už dostal dosť.

O D3, ani nepíšem je to v podstate proti štátnym záujmom ako to zámerne spackal.

D3 nikdy nemala byt medzi koridormi. bol to meciarovsky trucpodnik proti cechom.

Prosím Ťa čo tu pletieš mečiara, ja nepíšem o Svrčinovec-Skalité, ale o ZA -CA, čo sa nestavia ako truc podnik eršega. Ešte k tomu svrčinovec-Skalité, asi to nebude až taký bezvýznamný úsek, ako sa snažíš o ňom písať, keď poliaci vlastne finišujú s S1 !!!

Turany-Hubová ani chýru ani slychu.

to je len dobre, je extremne drahy, ma problem s EIA, problem v vodou, akurat nie je problem s premavkou.

TU -Hu ti nepasuje do "kšeftu", lebo by sa prepojili BA KE, a tým pádom R2 by strácala zmysel.

Ono v košiciach, keď sa čaká v zápche 10´tak treba stavať obchvaty a dialnice, ale to , že RK je pernamentne upchatý, že bežne v malých mestečkách sú zápchy horšie ako v KE , o KNM ani nepíšem, to nie je problém. Veľké sorry za OT, ale nedalo mi.

RK, KM, CA a obcas aj ZA pri HM Tesco je spolocny blby semafor. Sk riesenie pre blby semafor = dialnica. riesenie obsluhy uzemia do 20 ci 50 km = dialnica. riesenie dalekych cielov = "kvalitna" cesta I. triedy. a ako sme sa dozvedeli bez oplotenia (mozno by dali zakazovu tabulu pre srnciu, diviaciu a medvediu zver len neviem ci tieto tvory by jej rozumeli :idea: ) a bez cestnej kanalizacie lebo vsak na "kvalitnej" ceste nehrozi znecistenie vod :roll:[/quote]

nestačí RK, KM, CA, a občas ZA. ono to veľmi zľahčuješ. RK-pernamentná zápcha, stojí sa od Ivachnovej, detto do bystrice, plynulý prejazd je snáď len po polnoci, O KM radšej ani nepíš, keď nevieš, a keď ZA je pre teba len jeden blbý semafór, tak je to jasné, že o dopravnej situácii, fakticky od DS až po HP, nemáš ani tušenia, ale ideš rozdávať múdre rady.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2019 22:03
od Pacho
Takže, konečne som sa dozvedel, koľko aut chodí po R4. viac krát som sa priamo drx pýtal ale samozrejme neodpovedal.

fuha, nemyslel som si ze je problem par klikov kedze udaje su verejne dostupne na stranke spravy ciest.

prečo cituješ, mie všetko, lae len čo Ti pasuje?.

Toto čo predvádza eršek, že tlačí zbytočnú R2, a v podstate zastavil výstavbu D1, je doslova hazard.

mozno pre teba osobne. my pokladame sa spravodlive ze aj v KE aj v BB kraji sa postavi aspon najpriotnejsia cast R2. a malo byt to byt bez ohladu kto je minister.

Keby vlády, aspoň čiastočne splnili, to čo sľubovali, tak D1, by dávno bola až po UA, a veselo by sa stavala R2. Problém, je v tom, keby bola D1 komplet, tak by výrazne klesli množstvá aut na ZV-KE, a už by nebol dôvod tam stavať plnohodnotnú R-ku. Ono vrámci PPP sa postavila R-ka a 30 rokov ju musíme všetci splácať, a to iné pálky, takže juh už dostal dosť.

O D3, ani nepíšem je to v podstate proti štátnym záujmom ako to zámerne spackal.

D3 nikdy nemala byt medzi koridormi. bol to meciarovsky trucpodnik proti cechom.

Prosím Ťa čo tu pletieš mečiara, ja nepíšem o Svrčinovec-Skalité, ale o ZA -CA, čo sa nestavia ako truc podnik eršega. Ešte k tomu svrčinovec-Skalité, asi to nebude až taký bezvýznamný úsek, ako sa snažíš o ňom písať, keď poliaci vlastne finišujú s S1 !!!

Turany-Hubová ani chýru ani slychu.

to je len dobre, je extremne drahy, ma problem s EIA, problem v vodou, akurat nie je problem s premavkou.

TU -Hu ti nepasuje do "kšeftu", lebo by sa prepojili BA KE, a tým pádom R2 by strácala zmysel.

Ono v košiciach, keď sa čaká v zápche 10´tak treba stavať obchvaty a dialnice, ale to , že RK je pernamentne upchatý, že bežne v malých mestečkách sú zápchy horšie ako v KE , o KNM ani nepíšem, to nie je problém. Veľké sorry za OT, ale nedalo mi.

RK, KM, CA a obcas aj ZA pri HM Tesco je spolocny blby semafor. Sk riesenie pre blby semafor = dialnica. riesenie obsluhy uzemia do 20 ci 50 km = dialnica. riesenie dalekych cielov = "kvalitna" cesta I. triedy. a ako sme sa dozvedeli bez oplotenia (mozno by dali zakazovu tabulu pre srnciu, diviaciu a medvediu zver len neviem ci tieto tvory by jej rozumeli :idea: ) a bez cestnej kanalizacie lebo vsak na "kvalitnej" ceste nehrozi znecistenie vod :roll:[/quote]

nestačí RK, KM, CA, a občas ZA. ono to veľmi zľahčuješ. RK-pernamentná zápcha, stojí sa od Ivachnovej, detto do bystrice, plynulý prejazd je snáď len po polnoci, O KM radšej ani nepíš, keď nevieš, a keď ZA je pre teba len jeden blbý semafór, tak je to jasné, že o dopravnej situácii, fakticky od DS až po HP, nemáš ani tušenia, ale ideš rozdávať múdre rady.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2019 22:20
od Pacho
devil napísal:este k tej D3 okolo CA, ministrovi sa mozete podakovat ked podpisal zmluvu s cenou prevysujucou expertizu. nikto by nemohol namietat keby tak neurobil. som si isty ze obchvat KE aj pri nizsej intenzite bude mat lepsiu navratnost.


co to splietaš za sprostosti, veď dobre vieme, ako sa dokážu "odborníci " trafiť do expertíznej ceny. S tým eršegom, to píšeš tak, ako keď by si si vybral peniaze v bankomate, a velice by si mu bol vďačný, že ti dal tvoje peniaze :D

Ešte k tomu RK a strečnu. Neviem kedy si tade išiel, ale od Ivachnovej po RK v špičkách stoja pri výjazdoch na hlavnú policajti, aby sa z vedľajšej vôbec dostali autá na hlavnú. V špičkách na "hlavnej" križovatke v RK stoja minimálne traja, ale aj viac policajtov, čo riadia dopravu, lebo semafory nestihauj. Detto platí o strečno ZA, a tiež o tom tvojom "jednom" semafore pri HM Tesco. Tiež si treba uvedomiť, že v ZA dosť skomplikoval život križovatka pri Sconte.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2019 23:08
od Mawerick81
Ono,, krizovatka pri SConte.. Podla "povodneho" planu mal byt coskoro pusteny usek HP-DS.. cize semafor pri sconte by nemusel ist nikdy.. dali ho tam, aby sa auta zo Sconta vobec dostali na hlavnu.. Inak kto dovolil Sconto na hlavnom tahu (ktovie dokedy bude jedinym) bol totalny cvok

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2019 07:55
od devil
Pacho ty ma nebudes poucovat kde je kolko aut a kde sa ako jazdi, ked si nevies najst prislusny web. chod sa pozriet aspon do ciech alebo madarska kde su ake intenzity a potom vyplakavaj o tvojich "pernamentnych zapchach" na vas na liptove. bol som tam a videl som x-krat a nebolo to polnoci ani vecer ani skoro rano.

Keby vlády, aspoň čiastočne splnili, to čo sľubovali, tak D1, by dávno bola až po UA, a veselo by sa stavala R2. Problém, je v tom, keby bola D1 komplet, tak by výrazne klesli množstvá aut na ZV-KE, a už by nebol dôvod tam stavať plnohodnotnú R-ku. Ono vrámci PPP sa postavila R-ka a 30 rokov ju musíme všetci splácať, a to iné pálky, takže juh už dostal dosť.

netreba verit populistickym slubom. minister financii je vacsi pan vo vlade ako minister dopravy. zakon roka je zakon o rozpocte a ked povie ze nenavysi zdroje tak zdroje nebudu navysene. niekto tvrdi ze R2 odoberie auta D1 a ty tvrdis opak. a niekto tvrdi ze vzajomny vplyv R2-D1 je maly.

Prosím Ťa čo tu pletieš mečiara, ja nepíšem o Svrčinovec-Skalité, ale o ZA -CA, čo sa nestavia ako truc podnik eršega. Ešte k tomu svrčinovec-Skalité, asi to nebude až taký bezvýznamný úsek, ako sa snažíš o ňom písať, keď poliaci vlastne finišujú s S1 !!!

cely koridor do polska je blbost. dolezitejsi bol odjakziva cesky tesin. a odtial po svrcinovec cesi stavaju modernu cestu I. tr. a nie dialnicu.

TU -Hu ti nepasuje do "kšeftu", lebo by sa prepojili BA KE, a tým pádom R2 by strácala zmysel.

ten usek ziadny zazrak neurobi. akurat stoji majland.

Keby vlády, aspoň čiastočne splnili, to čo sľubovali, tak D1, by dávno bola až po UA, a veselo by sa stavala R2. Problém, je v tom, keby bola D1 komplet, tak by výrazne klesli množstvá aut na ZV-KE, a už by nebol dôvod tam stavať plnohodnotnú R-ku. Ono vrámci PPP sa postavila R-ka a 30 rokov ju musíme všetci splácať, a to iné pálky, takže juh už dostal dosť.

nastuduj si radsej ceny, ake uvery sa brali aj za vasho mentalneho tatka meciara. predtym sa skladal len juh pre sever no teraz uz aj sever pre juh. to evidentne tazko znasate.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2019 10:20
od Pacho
devil ty vieš riadne prekrúcať fakty. To, že som si nenašiel intenzity na "gugly", to nech ťa netrápi, a nemusíš zo mňa robiť hneď hlupáka, proste ma to nezaujímalo až do takej miery, aby som nad tým strávil čas, ale tie intenzity ma riadne zaskočili, predpokladal som že to bude aspoň okolo 5t. Čo sa týka D3, prosím Ťa poriadne si prečítaj čo som napísal, a potom to komentuj,lebo takto si za somára ty. svrčinovec - skalité, o tom sa dá polemizovať, ale ja riešim ZA CA, a tá je dôležitá pre spojenie s ČR, a keby nebolo sv-sk, tak aj na PL. čiže tie tvoje fantazmagorie o zbytočnosti ZA CA sú poriadna hlúposť. Tiež by ma zaujímalo, a pre istotu ani nenapíšeš, že kedy chodíš po Liptove, fakt rád by som vediet, kedy sú prázdne cesty, keď nie o polnoci??: Skús to v piatok, alebo nedelu poobede, určite by si radikálne musel zmeniť názor. (piatok a nedela sú samozrejme extrém, ale skús si užiť zápchy o ktorých ty nemáš ani predstavu).

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2019 16:30
od Peterman
Profil D26,5 má aj nespornú výhodu hlavne pohľadom do budúcnosti a koncepčnosťou budúcich možných opráv a rekonštrukcií.
A to v tom, že má dostatočnú šírku a pri oprave jedného jazdného pásu (úplnej uzávere 1/2 diaľnice), je možne vedenie pruhov 2+1 na druhej strane diaľnice bez väčších problémov a s dostatočnou šírkou jazdných pruhov (väčšou ako 2-2,5m) a teda aj plynulejšie a pri väčšej povolenej rýchlosti.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2019 17:41
od devil
Profil D26,5 má aj nespornú výhodu hlavne pohľadom do budúcnosti a koncepčnosťou budúcich možných opráv a rekonštrukcií.

na to staci aj R24,5.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2019 18:58
od Pacho
hej stačí aj R24,5, a samozrejme stačí aj I 2x2, a nakoniec zistíme, že stačí 1+1. čo by sme to vlastne chceli, že.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2019 20:12
od nevo83
Ono sa mi paci niekde na ,,R,, staci aj 1+1 ved naco premyslat do vzdialenej buducnosti +10/15r a niekde je problem zist z 26,5 na 24,5 :)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2019 17:51
od Jano1
devil napísal:obcas aj ZA pri HM Tesco je spolocny blby semafor.


Bezpochyby semafor pri HM Tesco, ibaze by si zase trepal nezmysly.

https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=145&image_id=43015

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2019 06:31
od milan_KM
cely koridor do polska je blbost. dolezitejsi bol odjakziva cesky tesin. a odtial po svrcinovec cesi stavaju modernu cestu I. tr. a nie dialnicu


Cesta prvej triedy v parametri S 25,5/120 s CB povrchom a po dokončení výhľadovým prekategorizovaním na D68. Xy krát sa tu opakuje, že to má lepšie parametre ako D3. Keby sa toto stavalo na Kysuciach tak, ťa porazí na mieste.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2019 09:31
od devil
a pritom stoji okolo 10 mil. za km co je 4x lacnejsie ako obchvat CA a asi 3x lacnejsie ako predpokladane naklady brodno-KM a KM-oscadnica.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2019 09:52
od Yoggy52
Problem je v tom, ze to projektujeme velkolepo a prehnane.

Najlepsie to vidno na hranici Skalite, kde na rovnakom "kopci" poliaci pouzili len lacny striekany beton a my drahe zarubne mury :roll:

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2019 10:02
od devil
otazka je ze preco.

- koridory musia byt planovane velkolepo (zla koncepcia)
- uz aj naprojektovat velkolepy projekt je drahsie (klientelizmus)
- velkolepy projekt je zaruka velkolepej stavebnej zakazky (klientelizmus)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2019 11:06
od jolu
A môžu za to KYSUČANIA?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2019 11:36
od Jano1
Zistili, ze im nezmyselne draho naprojektovane stavby D3 uradnici odsuhlasia a nasledne je to financne vyhodne pre vsetkych zucastnenych.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2019 21:19
od devil
obce su zahrnute v konaniach, maju prava ucastnikov konani takze maju svoju cast zodpovednosti, mozno aj VUC su zahrnute. uradnik v BA co vidi len nakresy a technicke spravy schvali có mu pride hlavne ak nikto nema pripomienky.

inac ak si niekto pamata co tu vypuklo ked krivan-mytna mala byt R17,5....no hotova katastrofa, mackopes, pomaly koniec sveta. takze necudujem sa ze projektanti projektuju papazskejsie ako papez. im moze byt tiez jedno kolko to stoji.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2019 21:30
od Jano1
uradnik v BA co vidi len nakresy a technicke spravy schvali có mu pride hlavne ak nikto nema pripomienky.

Zjavne nechapes jednoduchu vec, uradnici v BA rozhoduju ci sa bude stavat alebo nie a rozhoduje ci ako zastupcovia MD a NDS akceptuju dany projekt, tak ako bol navrhnuty. To maju byt odbornici, ktori vedia vyhodnotit, ci je navrh primerany. Nejaky starosta obce nebude riesit, ci je spravny polomer zakrut, prijatelne stupanie alebo adekvatna dlzka mosta.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2019 09:57
od devil
zrejme ty to nechapes o tom co sa bude stavat rozhoduju politici alebo vrcholovy manazment ministerstva ci nds ale aj to pochybujem. ked su to pre teba uradnici tak sa len nechapeme. pre mna su uradnici referenti ci veduci nejakych oddeleni a pod. tak oni urcite nerozhoduju ci sa bude stavat a kde sa bude stavat. im daju projekt na stol a to je to co si myslim ze sa neobtazuju si ho poriadne prejst a navrhnut opatrenia naich zlacnenie. tak ako na stavebnych uradoch nepozeraju do projektov, max. ci su tam peciatky ako maju byt a hotovo. je to smutne ale je to tak.

obce su ucastnici konania. pokial nic nedali namietky tak s danym riesenim suhlasia. o tom su tie konania ze ucastnici sa maju vyjadrit. mame vselijakych aktivistov a casto sa vyjaruju k veciam kt. nerozumeju ale obcas mozu mat pravdu aj ked nie su odbornici.

prave toto urobila hodnota za peniaze. takze som zvedavy ci budu posudzovat aj D1/D3 a neskonci to tak ze npr. na core dostanu tiche odporucanie aby sa nevyjadrili....

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2019 14:12
od nevo83
V budúcnosti je plánované pokračovanie diaľnice v smere na východ.

"Celý úsek od Bidoviec až po štátnu hranicu s Ukrajinou závisí od nového posudzovania vplyvov na životné prostredie, keďže budúci úsek diaľnice D1 prechádza takzvaným územím Natura 2000," informoval Dudáš.

A tato informacia ma odrovnla, panstvo nam chce povedat ze po 7r co na stranke NDS svietia useky Bidovce- hranica UA ze su v procese EIA ze to idu od buduceho roka nanovo spracovavat ??? Ved EIA trva minimalne 1-2r... Nemam slov... Lepsie by bolo povedat NEMAME PENIAZE,


Čítajte viac: https://kosice.korzar.sme.sk/c/22284888 ... ciach.html

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2020 22:54
od pppoposition
Poslanec mestského zastupiteľstva v Michalovciach Radovan Geci (SaS) v rozhovore s regionálnym novinárom Marekom Bokom spomínajú dôležitosť diaľnice na Ukrajinu ako investície do budúcna, ktorá môže priniesť zisky pre štát v podobe zvýšenia objemu mýtnych a colných poplatkov a zatraktívnenia priľahlých regiónov pre investorov.

https://www.facebook.com/novemichalovce ... 955/?t=543

Bidovce - Pozdišovce - hranica SR/UA

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2020 23:48
od jarino
JASPERS a UHP požadujú novú CBA.
NDS pripravuje súťažné podklady.
Štúdia realizovateľnosti už ale musí byť multimodálna -> vplyv železnice a verejnej hromadnej dopravy na 1/19 resp. D1.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2020 07:07
od nevo83
vlastne na vychod od Lucenca treba vsetko nanovo.... od EIA pocnuc az po CBA...

Re: Bidovce - Pozdišovce - hranica SR/UA

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2020 09:42
od vladik67
nevo83 napísal:vlastne na vychod od Lucenca treba vsetko nanovo.... od EIA pocnuc az po CBA...


Správne si to vystihol a aj predošle príspevky a hlavne noviny prešovský Korzár, či už cesty alebo železnice.
Radšej nová EIA, CBA, len aby mohli rozhadzovať peniaze na západe a pardón ešte protežovanom severe. Veď aj zvláštny poradca pre Kysuce. Zabúdajú, že kvalitné cesty zvyšujú počty vozidiel na takýchto cestách.
A to všetko len preto, aby sa neinvestovalo do Figa-Zacharovce a Sorošky, ktoré boli a stále sú vo vysokom štádiu prípravy, dokonca ani obchvat Košíc, ktorý dokonca rozdelili na etapy a nie sú to schopní začať stavať, nieto postaviť. Alebo naozaj aj pri tak vysokom mínusovom rozpočte nie sú peniaze pre východ?
Treba hľadať dôvody, ako nestavať a nie ako stavať, veď je to len chudobný juhovýchod od Lučenca po Košice a dokonca už aj od Bidoviec po Sobrance a tiež v smere od Michaloviec na Humenné a Sninu. Také SLOVENSKÉ....byť kvoli