D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod aquila » 29. Sep 2006 14:06

myslim, ze najlepsie riesenie by bolo, keby sa to postavilo na 3+3 s vyhladom na 4+4 t.j. by sa nadjazdy mosty stavali s tymto aspektom v mysli ako aj vykup pozemkov by prebiehal podla tohto motta
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Eminem » 29. Sep 2006 14:08

aquila napísal:myslim, ze najlepsie riesenie by bolo, keby sa to postavilo na 3+3 s vyhladom na 4+4 t.j. by sa nadjazdy mosty stavali s tymto aspektom v mysli ako aj vykup pozemkov by prebiehal podla tohto motta


Myslim ze 3+3 sa da dnes postavit bez problemov, lebo je tu siroka ochranna zona, teda pozemky su statne.
Eminem
diskutujúci
 
Príspevky: 96
Založený: 24. Aug 2006 18:16

Odoslaťod aquila » 19. Okt 2006 18:08

tak a zacina to byt kusok realnejsie

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=5324&highlight=

aj ked je fakt, ze mozno by stalo aj za zvazenie urobit I/62 aspon 2+2 cestu prvej triedy.

mno a potom sa samozrejme ukaze ze stavat usek mierova - senecka na 2+2 bol velmi chybny krok ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod mapman » 19. Okt 2006 19:57

aquila napísal:mno a potom sa samozrejme ukaze ze stavat usek mierova - senecka na 2+2 bol velmi chybny krok ...


Ano ano je to tak... Inak pri pohlade na fotky a na satelitne snimky by to slo spravit minimalne tak ze by sa na 3+3 spravili medzikrizovatkove useky. To je napriklad riesenie s ktorym sa pocita na mnohych usekoch MO v Prahe. A nevadilo by ani to že chýba ostavný pruh, lebo aj tak už je tu rychlost znizena na 80...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 647
Obrázky: 74
Založený: 24. Feb 2005 14:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod Lenny » 19. Okt 2006 20:22

V tomto případě by to nešlo, bo by se vozovka v odstavném pruhu začala velmi rychle deformovat. Je to starý úsek, který byl stavěn jinak než dnes.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod mapman » 19. Okt 2006 20:34

Lenny napísal:V tomto případě by to nešlo, bo by se vozovka v odstavném pruhu začala velmi rychle deformovat. Je to starý úsek, který byl stavěn jinak než dnes.


Nevšim sis že ten poslední příspěvek je o úseku Mierová Senecká - otevřeno 2002...
A mezi BA a TT by to šlo, přečti si ten článek, tam se mluví o rychlé rekonstrukci právě tohoto pruhu...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 647
Obrázky: 74
Založený: 24. Feb 2005 14:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod Lenny » 20. Okt 2006 13:27

mapman napísal:Nevšim sis že ten poslední příspěvek je o úseku Mierová Senecká - otevřeno 2002...
A mezi BA a TT by to šlo, přečti si ten článek, tam se mluví o rychlé rekonstrukci právě tohoto pruhu...


"pribetónovanie časti cesty a premaľovanie cesty" je jen dočasné řešení nemůže být na trvalo, stejně se časem bude muset tento úsek postavit na normovaný stav, z důvodů bezpečnosti.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod mapman » 20. Okt 2006 17:16

Tak nikto nehovorí o tom že to bude natrvalo ale je to najrýchlejšie riešenie a vydží až do doby keď už bude postavaná aspoň D1...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 647
Obrázky: 74
Založený: 24. Feb 2005 14:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod tomas1 » 21. Okt 2006 14:12

Nechápem prečo nieje Prístavný most premaľovaný na 3+3, však aj tak je tam 80.
Obrázok používateľa
tomas1
diskutujúci
 
Príspevky: 152
Založený: 10. Aug 2006 11:52

Odoslaťod aquila » 21. Okt 2006 14:22

presne na tuto otazku ti zodpovie tento thread ;)

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=480
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Bager3 » 24. Okt 2006 18:02

ma sa urobit v oboch smeroch na 3+3? ak hej nezda sa mi to najlepsie riesenie Senecka cesta pristavny most ten napor neznesu nemyslite?

ked tak tak by som to urobil iba von z ba
aj tak uz teraz su rano vzdy zapchy k voli pripojvaciemu pruhu od race pri vstupe do ba a nie to keby este po dialnici isli auta v troch pruhoch
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 286
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 13:12

Odoslaťod Koksolam » 24. Okt 2006 18:11

Bager3 napísal:ma sa urobit v oboch smeroch na 3+3? ak hej nezda sa mi to najlepsie riesenie Senecka cesta pristavny most ten napor neznesu nemyslite?

ked tak tak by som to urobil iba von z ba
aj tak uz teraz su rano vzdy zapchy k voli pripojvaciemu pruhu od race pri vstupe do ba a nie to keby este po dialnici isli auta v troch pruhoch


No ak by sa to robilo iba von z mesta, tak to neriesi nic na useku TT BA, ale iba BA TT, tak sa problemy iba nasackuju do BA, usek bude OK a konecne niekoho osvieti robit nieco perspektivne s dopravou v BA a nie len hasit a aj to prazvlastnym systemom :wink:
Obrázok používateľa
Koksolam
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 821
Obrázky: 2
Založený: 05. Dec 2005 02:43

Odoslaťod B; » 14. Nov 2006 11:42

Neviete niekto ci sa na D1 medzi Sencom a TT uvazuje aj o dalsej krizovatke:

Dnes existuje krizovatka Senec km 27 a potom dalsi zjazd je
az krizovatka Trnava km 50.

cize 23 km bez moznosti zist z dialnice.

Kedysi planovana krizovatka Blatne je v km 31, cize hned za Sencom (z BA) a aj po jej dobudovani ostane 19 km bez exitu.

To v okoli velkeho mesta (BA), plus Trnava by mohlo byt zvladnutelne aj efektivne
na useku 20 km spravit este jednu krizovatku, nie?
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 11:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod Dialniciar » 14. Nov 2006 11:51

Lenny napísal:
mapman napísal:Nevšim sis že ten poslední příspěvek je o úseku Mierová Senecká - otevřeno 2002...
A mezi BA a TT by to šlo, přečti si ten článek, tam se mluví o rychlé rekonstrukci právě tohoto pruhu...


"pribetónovanie časti cesty a premaľovanie cesty" je jen dočasné řešení nemůže být na trvalo, stejně se časem bude muset tento úsek postavit na normovaný stav, z důvodů bezpečnosti.


Lenny, nikto ani nehovoril o tom, že to bude dlhodobé riešenie. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod devil » 14. Nov 2006 13:32

Dnes existuje krizovatka Senec km 27 a potom dalsi zjazd je
az krizovatka Trnava km 50.


este existuje zjazd z I/61 na D1 pri obci Blatne.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Odoslaťod B; » 14. Nov 2006 14:00

Ten je ale v opacnom smere
A je to len zjazd, nie vyjazd.
btw: O tom pisem dalej v mojom prispevku :wink:
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 11:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod expwy » 14. Nov 2006 14:04

devil napísal:
Dnes existuje krizovatka Senec km 27 a potom dalsi zjazd je
az krizovatka Trnava km 50.


este existuje zjazd z I/61 na D1 pri obci Blatne.


Križovatka Blatné (Senec-východ) bola plánovaná na začatie dostavby v tomto období, keďže je reálne, že sa s rozširovaním D1 BA - TT začne do 2 rokov a nevie sa ešte či to bude tvrdá rekonštrukcia alebo len úprava, tak sa odložila dostavba tejto križovatky. Stavať sa začne až po realizácii rozširovania D1 na 3+3, alebo v rámci tohto projektu. Predpokladám, že to bude realizované v rámci projektu rozšírenia D1.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 122
Založený: 08. Apr 2005 10:30

Odoslaťod B; » 14. Nov 2006 14:12

A o dalsej krizovatke sa nikde ani neseplo?
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 11:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod aquila » 14. Nov 2006 14:27

inak, asi sa neuvazuje s tym, aby sa pri rozsirovani na 3+3 robilo aspon predpriprava mostov na 4+4 ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod devil » 14. Nov 2006 14:32

Ten je ale v opacnom smere
A je to len zjazd, nie vyjazd.


existuje aj vyjazd, neviem preco je tam zakaz. povodne som mal reagovat na toto

cize 23 km bez moznosti zist z dialnice.


a co je na tom take hrozne, nechapem. dialnica je na spajanie dalekych cielov.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Odoslaťod expwy » 14. Nov 2006 14:32

aquila napísal:inak, asi sa neuvazuje s tym, aby sa pri rozsirovani na 3+3 robilo aspon predpriprava mostov na 4+4 ?


Dost o tom pochybujem...
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 122
Založený: 08. Apr 2005 10:30

Odoslaťod B; » 14. Nov 2006 15:04

devil napísal:a co je na tom take hrozne, nechapem. dialnica je na spajanie dalekych cielov.


Ja sa len pytam, ci sa niekde nieco neplanuje.
Keby som to mal hodnotit, co som nerobil tak sa musim opytat:

preco medzi 27 a 50 km naplanovali a zrealizovali ( ciastocne zatial) krizovatku o 4 km a nie priblizne v strede okolo 38 km.
To by mohlo byt hrozne ak nieco take hladas.


inde je v poriadku robit exity kazdych 10 km a opakujem, ide
o usek dialnice blizko BA a TT, kde sluzi aj na dochadzku do zamestania,
nie len daleke ciele :idea:

A cital som, ze sa tam mozno chysta fabrika na LCD TV...

devil: asi doslo k nedorozumeniu 8)
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 11:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod devil » 14. Nov 2006 15:36

OK, ved je to normalna debata. :)

co sa tyka 2 krizovatiek 4 km od seba, asi preto ze tu sa D krizuje s cetami I. a II. triedy, a pokial viem krizovatka s I/61 bola niekedy davno koniec dialnice - cize spojenie bolo nutne aby neskoncila v poli. krizovatky D s cestami III. triedy by boli silne kafe...

inac si nemyslim ze je v poriadku robit exity kazdych 10 km, exit by stacil kde je mesto a co sa tyka dochadzania do zamestnania, lepsie by bolo doplnit cestnu siet podla potreby, pretoze by to odlahcilo D od aglomeracnej dopravy, ktorej prebratie nie je ulohou D. to je efektivnejsie ako mat za kazdu cenu x pruhov na D
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Odoslaťod aquila » 14. Nov 2006 16:04

s tymto suhlasim s devilom, od potencionalnej MUK blatnej po MUK trnava dalsia MUK ani moc potrebna nie je.

osobne by som napriklad radsej videl, 2+2 I61/+I/62, t.j. ako stvorpruhovu cestu prvej triedy.

v tomto pripade by ani kruhace dokonca neboli problem. v zahranici su kruhace "bezne' aj na 2+2 cestach, tak preco by to neslo aj u nas ...

len to sa zase dostavanem k tragickemu rozhodnutiu budovat usek mierova - senecka len na 2+2 ... to je ozaj trestuhodne rozhodnutie.

lebo od mierovej po pristavny most by to na 3+3 teoreticky aj prakticky slo.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Čumil » 14. Nov 2006 16:58

devil napísal:existuje aj vyjazd, neviem preco je tam zakaz. povodne som mal reagovat na toto


Ak myslis ten vyjazd pre vozidla udrzby, tak ten podla mna ako odpojenie z dialnice nie je pouzitelny, ved je to odbocka do praveho uhla.
Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 01. Okt 2005 16:41

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.

cron