Stránka 2 z 184

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2006 13:06
od aquila
myslim, ze najlepsie riesenie by bolo, keby sa to postavilo na 3+3 s vyhladom na 4+4 t.j. by sa nadjazdy mosty stavali s tymto aspektom v mysli ako aj vykup pozemkov by prebiehal podla tohto motta

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2006 13:08
od Eminem
aquila napísal:myslim, ze najlepsie riesenie by bolo, keby sa to postavilo na 3+3 s vyhladom na 4+4 t.j. by sa nadjazdy mosty stavali s tymto aspektom v mysli ako aj vykup pozemkov by prebiehal podla tohto motta


Myslim ze 3+3 sa da dnes postavit bez problemov, lebo je tu siroka ochranna zona, teda pozemky su statne.

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2006 17:08
od aquila
tak a zacina to byt kusok realnejsie

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=5324&highlight=

aj ked je fakt, ze mozno by stalo aj za zvazenie urobit I/62 aspon 2+2 cestu prvej triedy.

mno a potom sa samozrejme ukaze ze stavat usek mierova - senecka na 2+2 bol velmi chybny krok ...

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2006 18:57
od mapman
aquila napísal:mno a potom sa samozrejme ukaze ze stavat usek mierova - senecka na 2+2 bol velmi chybny krok ...


Ano ano je to tak... Inak pri pohlade na fotky a na satelitne snimky by to slo spravit minimalne tak ze by sa na 3+3 spravili medzikrizovatkove useky. To je napriklad riesenie s ktorym sa pocita na mnohych usekoch MO v Prahe. A nevadilo by ani to že chýba ostavný pruh, lebo aj tak už je tu rychlost znizena na 80...

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2006 19:22
od Lenny
V tomto případě by to nešlo, bo by se vozovka v odstavném pruhu začala velmi rychle deformovat. Je to starý úsek, který byl stavěn jinak než dnes.

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2006 19:34
od mapman
Lenny napísal:V tomto případě by to nešlo, bo by se vozovka v odstavném pruhu začala velmi rychle deformovat. Je to starý úsek, který byl stavěn jinak než dnes.


Nevšim sis že ten poslední příspěvek je o úseku Mierová Senecká - otevřeno 2002...
A mezi BA a TT by to šlo, přečti si ten článek, tam se mluví o rychlé rekonstrukci právě tohoto pruhu...

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2006 12:27
od Lenny
mapman napísal:Nevšim sis že ten poslední příspěvek je o úseku Mierová Senecká - otevřeno 2002...
A mezi BA a TT by to šlo, přečti si ten článek, tam se mluví o rychlé rekonstrukci právě tohoto pruhu...


"pribetónovanie časti cesty a premaľovanie cesty" je jen dočasné řešení nemůže být na trvalo, stejně se časem bude muset tento úsek postavit na normovaný stav, z důvodů bezpečnosti.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2006 16:16
od mapman
Tak nikto nehovorí o tom že to bude natrvalo ale je to najrýchlejšie riešenie a vydží až do doby keď už bude postavaná aspoň D1...

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2006 13:12
od tomas1
Nechápem prečo nieje Prístavný most premaľovaný na 3+3, však aj tak je tam 80.

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2006 13:22
od aquila
presne na tuto otazku ti zodpovie tento thread ;)

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=480

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2006 17:02
od Bager3
ma sa urobit v oboch smeroch na 3+3? ak hej nezda sa mi to najlepsie riesenie Senecka cesta pristavny most ten napor neznesu nemyslite?

ked tak tak by som to urobil iba von z ba
aj tak uz teraz su rano vzdy zapchy k voli pripojvaciemu pruhu od race pri vstupe do ba a nie to keby este po dialnici isli auta v troch pruhoch

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2006 17:11
od Koksolam
Bager3 napísal:ma sa urobit v oboch smeroch na 3+3? ak hej nezda sa mi to najlepsie riesenie Senecka cesta pristavny most ten napor neznesu nemyslite?

ked tak tak by som to urobil iba von z ba
aj tak uz teraz su rano vzdy zapchy k voli pripojvaciemu pruhu od race pri vstupe do ba a nie to keby este po dialnici isli auta v troch pruhoch


No ak by sa to robilo iba von z mesta, tak to neriesi nic na useku TT BA, ale iba BA TT, tak sa problemy iba nasackuju do BA, usek bude OK a konecne niekoho osvieti robit nieco perspektivne s dopravou v BA a nie len hasit a aj to prazvlastnym systemom :wink:

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 10:42
od B;
Neviete niekto ci sa na D1 medzi Sencom a TT uvazuje aj o dalsej krizovatke:

Dnes existuje krizovatka Senec km 27 a potom dalsi zjazd je
az krizovatka Trnava km 50.

cize 23 km bez moznosti zist z dialnice.

Kedysi planovana krizovatka Blatne je v km 31, cize hned za Sencom (z BA) a aj po jej dobudovani ostane 19 km bez exitu.

To v okoli velkeho mesta (BA), plus Trnava by mohlo byt zvladnutelne aj efektivne
na useku 20 km spravit este jednu krizovatku, nie?

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 10:51
od Dialniciar
Lenny napísal:
mapman napísal:Nevšim sis že ten poslední příspěvek je o úseku Mierová Senecká - otevřeno 2002...
A mezi BA a TT by to šlo, přečti si ten článek, tam se mluví o rychlé rekonstrukci právě tohoto pruhu...


"pribetónovanie časti cesty a premaľovanie cesty" je jen dočasné řešení nemůže být na trvalo, stejně se časem bude muset tento úsek postavit na normovaný stav, z důvodů bezpečnosti.


Lenny, nikto ani nehovoril o tom, že to bude dlhodobé riešenie. :wink:

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 12:32
od devil
Dnes existuje krizovatka Senec km 27 a potom dalsi zjazd je
az krizovatka Trnava km 50.


este existuje zjazd z I/61 na D1 pri obci Blatne.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 13:00
od B;
Ten je ale v opacnom smere
A je to len zjazd, nie vyjazd.
btw: O tom pisem dalej v mojom prispevku :wink:

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 13:04
od expwy
devil napísal:
Dnes existuje krizovatka Senec km 27 a potom dalsi zjazd je
az krizovatka Trnava km 50.


este existuje zjazd z I/61 na D1 pri obci Blatne.


Križovatka Blatné (Senec-východ) bola plánovaná na začatie dostavby v tomto období, keďže je reálne, že sa s rozširovaním D1 BA - TT začne do 2 rokov a nevie sa ešte či to bude tvrdá rekonštrukcia alebo len úprava, tak sa odložila dostavba tejto križovatky. Stavať sa začne až po realizácii rozširovania D1 na 3+3, alebo v rámci tohto projektu. Predpokladám, že to bude realizované v rámci projektu rozšírenia D1.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 13:12
od B;
A o dalsej krizovatke sa nikde ani neseplo?

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 13:27
od aquila
inak, asi sa neuvazuje s tym, aby sa pri rozsirovani na 3+3 robilo aspon predpriprava mostov na 4+4 ?

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 13:32
od devil
Ten je ale v opacnom smere
A je to len zjazd, nie vyjazd.


existuje aj vyjazd, neviem preco je tam zakaz. povodne som mal reagovat na toto

cize 23 km bez moznosti zist z dialnice.


a co je na tom take hrozne, nechapem. dialnica je na spajanie dalekych cielov.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 13:32
od expwy
aquila napísal:inak, asi sa neuvazuje s tym, aby sa pri rozsirovani na 3+3 robilo aspon predpriprava mostov na 4+4 ?


Dost o tom pochybujem...

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 14:04
od B;
devil napísal:a co je na tom take hrozne, nechapem. dialnica je na spajanie dalekych cielov.


Ja sa len pytam, ci sa niekde nieco neplanuje.
Keby som to mal hodnotit, co som nerobil tak sa musim opytat:

preco medzi 27 a 50 km naplanovali a zrealizovali ( ciastocne zatial) krizovatku o 4 km a nie priblizne v strede okolo 38 km.
To by mohlo byt hrozne ak nieco take hladas.


inde je v poriadku robit exity kazdych 10 km a opakujem, ide
o usek dialnice blizko BA a TT, kde sluzi aj na dochadzku do zamestania,
nie len daleke ciele :idea:

A cital som, ze sa tam mozno chysta fabrika na LCD TV...

devil: asi doslo k nedorozumeniu 8)

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 14:36
od devil
OK, ved je to normalna debata. :)

co sa tyka 2 krizovatiek 4 km od seba, asi preto ze tu sa D krizuje s cetami I. a II. triedy, a pokial viem krizovatka s I/61 bola niekedy davno koniec dialnice - cize spojenie bolo nutne aby neskoncila v poli. krizovatky D s cestami III. triedy by boli silne kafe...

inac si nemyslim ze je v poriadku robit exity kazdych 10 km, exit by stacil kde je mesto a co sa tyka dochadzania do zamestnania, lepsie by bolo doplnit cestnu siet podla potreby, pretoze by to odlahcilo D od aglomeracnej dopravy, ktorej prebratie nie je ulohou D. to je efektivnejsie ako mat za kazdu cenu x pruhov na D

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 15:04
od aquila
s tymto suhlasim s devilom, od potencionalnej MUK blatnej po MUK trnava dalsia MUK ani moc potrebna nie je.

osobne by som napriklad radsej videl, 2+2 I61/+I/62, t.j. ako stvorpruhovu cestu prvej triedy.

v tomto pripade by ani kruhace dokonca neboli problem. v zahranici su kruhace "bezne' aj na 2+2 cestach, tak preco by to neslo aj u nas ...

len to sa zase dostavanem k tragickemu rozhodnutiu budovat usek mierova - senecka len na 2+2 ... to je ozaj trestuhodne rozhodnutie.

lebo od mierovej po pristavny most by to na 3+3 teoreticky aj prakticky slo.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 15:58
od Čumil
devil napísal:existuje aj vyjazd, neviem preco je tam zakaz. povodne som mal reagovat na toto


Ak myslis ten vyjazd pre vozidla udrzby, tak ten podla mna ako odpojenie z dialnice nie je pouzitelny, ved je to odbocka do praveho uhla.