aquila napísal:expwy: ta prva etapa po teply pramen je pokial ? to je po 1059 ?
áno po 1059, mapa z DÚR je v prílohe
aquila napísal:inak preco sa to previedlo na RCB a nie priamo na obec, ked je to miestna komunikacia ? to je nejake divne
Čo sa týka Triblaviny, kolektorov a s tým súvisiacich vecí tak tam je divných veľa vecí od začiatku až po koniec.
Pôvodný termín otvorenia Triblaviny bol rok 2017. V 2015/2016 BSK vedel, že cestu po Teplý prameň do tohto termínu nevybuduje (v tom čase sa menila trasa tejto cesty kvôli urbáru ChG) a nesplní tak dohodu z memoranda, ktoré podpísalo s NDS a MDV SR. V tom čase prišiel Starland s tým, že oni majú stavebne povolenú cestu a mohla by to byť alternatíva k splneniu záväzku prepojiteľnosti na ostatnú cestnú sieť do času kým sa podarí pripraviť a vybudovať Grobský obchvat, potom by sa cesta odovzdala obci. Prečo to župa oficiálne nepriznala sa môžme len domnievať, ale je zrejmé že kvôli histérii okolo spoločnosti Starland. Aj tak by to ale bez požehnania župného zastupiteľstva BSK nemohol financovať.
aquila napísal:je vobec do 2022 nieco z toho realizovatlene ? ono su to jednoduche stavby, ktore sa daju do dvoch sezon stihnut, len ci su aj papiere hotove.
Príprava PD pokračuje, chystá sa MPV, všetko záleží na tom ako ako budú pokračovať výkupy počas roka 2019, paralelene sa bude robiť DSP. Peniaze z IROP-u sú alokované do 2023 a to je stihnuteľné.
BTW:
Každá strana sporov si háji svoje záujmy a nedokážu sa zhodnúť na ničom.
Divné už je prečo taký dopravný a ekonomický nezmysel ako kolektory vôbec vznikol a koho to bol nápad a motivácia. Zaujímavé je, že z tých všetkých deklarovaných pripojení akože každých 500 metrov zaujíma aktivistov len Triblavinská cesta a nič iné. Pri MUK Blatné nikoho kolektory netrápili a ani len o ne nikto nezavadil.
O opodstatnenosti MUK Triblavina by sa dalo tiež polemizovať, ale pri MUK Triblavina sa išlo na to sofistikovane - má výhľadovú napojenosť na sever grobským obchvatom na Pezinok a na sever tangentou Ivanka - Zálesie ako nová regionálna cesta II. triedy. Je v ÚPR BSK a v ÚP miest a obcí. Čiže v strednodobom horizonte pri výstavbe súvisiacej infraštruktúry má zmysel.
Prečo sa sabotovalo rozšírenie I/61 zo strany MČ Vajnory a tlačilo sa len na jednu kartu a to nezmyselné kolektory, ktoré akože jediné majú vyriešiť dopravnú situáciu v smere od Senca?
Vtip je ale v tom, že kolektory aj keby boli v takej podobe postavené tak, pre Ivanku a Bernolákovo by neriešili pri ceste do BA absolútne nič, lebo by sa na ne ani nedostali.
Na Triblavinskej ceste bol totiž zrušený most (čím prišlo k odtrhnutiu dopravného spojenia ČV a Ivanky + prístup k ŽSt) a umožnený zjazd z kolektorov len v smere z BA na Ivanku a vjazd z Ivanky na TT - čiže doprvavný nezmysel.