Moderátor: Moderátori
To je zase kam 31 km D1 + 4.3 km? Niekam do pola?
google od Bidoviec D1 po paralelný koniec privádzača dáva 39,2km
Co vychadza na 4 km?
Dal som do google maps ZV-BA.
Co je na tom divne? Z R2 ZV,zapad - R2 Kosice,Saca je plny profil cca 18 km, celkovo to bude pravdepodobne cca 196 km,podla modreho variantu sev.obchvatu ZV, podla aktualizovaneho cerveneho este o cca 2 km viac bude treba postavit.
cPalo napísal:
a ako je ti známe R km aj skráti (napr Soroška, Batka)
Zda sa skor, ze tebe je nezname, ze trasa R2 trasu neskrati, resp. ak skrati tak uplne minimalne alebo mierne predlzi. Teraz je to z terajsej krizovatky R1xR2 pri ZV po krizovatku Saca 201 km a severným obchvatom ZV, to bude 201 km +-2km, co sa mi nechce teraz presnejsie zistovat, hlavne kvoli zmenam pri ZV. Ak by sa staval juzny obchvat ZV tak to este vyraznejsie predlzi.
Yoggy52 napísal:Tu nikto nepise, ze to netreba, ale nech sa postavia do radu.
to je to co nevie pochopit ani hodnota za peniaze lebo je problem spocitat nieco v globale. to cik-cak chceme mat na juhu, tj vyriesit zavady, a vyhovujuce casti nechat tak a riesit ich v buducnosti. po starej ceste ozdany+batka+figa+tornala+soroska je 50 km a cas jazdy 50 minut cize priemerna 60 km/h. uz pri poloprofile stylom cik-cak len 30 minut cize 40% uspora casu pre OA ale aj NA. keby si staval zaradom tak postavis cestu aj popri takom useku kde ides bezne 80 km/h a viac. ale tam je otazne ci ju vobec treba a ci to to pri danej cene stoji za to.Alebo niečo raz na Východe, potom na Západe, a potom nato v Strede? Cik-cak, nesúvislo.
preco nie ?Ako mnohí "proZápadní", ba aj "proSeverní", som rád, že sa už stavia a aj sa bude i na Východe stavať, napriek tomu, že pri tej mojej "garáži", ktorú ani nemám, nie, nemrnčím. Scestné, úsmevné, sú od niekoho nejaké rady, že za Dunajom mám(e) diaľnicu, ale nie veľmi využiteľnú len pre SR.
devil napísal: subjektivny argument su intenzity dopravy.
cPalo napísal:To je zase kam 31 km D1 + 4.3 km? Niekam do pola?
Ty si robíš už srandu.
cPalo napísal:google od Bidoviec D1 po paralelný koniec privádzača dáva 39,2km
tu som ti písal, že to meriam po začiatok, resp koniec privádzača. Takže po existujúcu cestu (už stojí)
cPalo napísal:Co vychadza na 4 km?
Veď rozdiel
LOL
celú dobu sa aj ty bavíš o rozdiele v km D1 vs cesta I.triedy
cPalo napísal:podľa mňa si ten typ, čo spochybňuje všetko čo sa mu nepáči
cPalo napísal:Dal som do google maps ZV-BA.
áno
ale keď je to argument, tak si pozri čo tam aj skutočne je
cPalo napísal:To bude presne až po dostavaní, vec názoru
Môj je že to bude menej, ale rešpektujem tvoj
cPalo napísal: D/RC je aj výškovo priamočiarejšia, takže je kratšia.
cPalo napísal:Naj príklad je ZA, pozri sa čo všetko tam obchádzaš teraz a aká úspora km tam bude po otvorení celého úseku
MuelMI napísal: Hlavne z ekonomického hľadiska to bude strašne výhodné
Nie, len mam vynimocne trpezlivost. Takze kde presne konci tych "+ 4.3 km", daj suradnice.
Ukaz na google maps(daj link na google maps), kde to je ako usek, alebo daj suradnice.
Dokaz, ze mas pravdu. Staci linky na existujuce cesty, ktore budu nahradene usekom D1 (od miesta - po miesto).
Cely obchvat KE predlzi trasu oproti prejazdu mestom o vyse 6 km, ZV tiez prida par km.
Samotny obchvat NR predlzuje trasu o 0.8 km.
To nie je vec nazoru. Mame projektovu dokumentaciu, teda trasu, ktora sa zrejme bude realizovat.
Jano1 napísal:MuelMI napísal: Hlavne z ekonomického hľadiska to bude strašne výhodné
V plnom profile asi tak vyhodne ako R4 KE-Milhost.
MuelMI napísal:Jano1 napísal:MuelMI napísal: Hlavne z ekonomického hľadiska to bude strašne výhodné
V plnom profile asi tak vyhodne ako R4 KE-Milhost.
Myslím si že R4 KE-Milhost po prepocitani ceny na vozidlo vyjde mozno porovnatelne s D1 HP-LL,LL-DS,TU-HU... aj s kopu usekmi z D3, na R4 je to sice 4x mensia intenzita ,D1 pri ZA je ale 4x drahsia.
KE-Milhost pomohla aj v napojeni PP Kechnec kde pracuje mnoho Kosicanov. Tak isto je to sucast Via Carpathia.
nemas pravdu pretoze v tomto pripade kupujes nieco co sa nepokazi. madari svoju cast dokoncia uz o rok za cenu asi 10 mega/km teda my sme to postavili skor a usetrili sme. alebo sme mali ignorovat plny profil M30 ? hlavne ze ospevujete S69 a cesku I/11....na S69 boli v prihranici intenzity 1058 az 2383 aut v 2015.Celá ta Tvoja logika, je ako keď idem do Tesca na nákup, a kúpim tovar, lebo je v akcii, tak bohovsky ušetrím, ale to, že to budem používať za 10 rokov, to ma už netrápi, ale teším sA koľko som ušetril, a pritom sú to umrtvené peniaze.
devil napísal:nemas pravdu pretoze v tomto pripade kupujes nieco co sa nepokazi. madari svoju cast dokoncia uz o rok za cenu asi 10 mega/km teda my sme to postavili skor a usetrili sme. alebo sme mali ignorovat plny profil M30 ? hlavne ze ospevujete S69 a cesku I/11....na S69 boli v prihranici intenzity 1058 az 2383 aut v 2015.Celá ta Tvoja logika, je ako keď idem do Tesca na nákup, a kúpim tovar, lebo je v akcii, tak bohovsky ušetrím, ale to, že to budem používať za 10 rokov, to ma už netrápi, ale teším sA koľko som ušetril, a pritom sú to umrtvené peniaze.
Pacho napísal:Celá R4, bolo len politické rozhodnutie, a s odbornosťou nemalo nič spoločné
vsetko uple neodborne.zacinaju sa kadrovat plany okolitych krajin. S1, S52, D49 a R11 su tie spravne a S7, M2, R21, M30 a zrejme aj S19 tie "zbytocne tahy".Takže medzivládnu dohodu o Via Carphatia nie je potrebné plniť, lebo je neodborná?!
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 40 hostí.