D1 Bidovce - Pozdišovce

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Dendik » 09. Mar 2020 12:23

:lol:
David to tu take nepis, keby mohli ban ti dajú...
:D
Ale teraz vážne: dať nezamestnanosti v okrese iba 10% vahu pri posudzovaní je fajny trapas. Neviem ako inak sa
zanedbane regiony možu rozvíjať... ach jaj vlastne tam nemajú intenzity, takže dialnice nepotrebujú :lol:
Dendik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 720
Obrázky: 9
Založený: 16. Feb 2017 10:49

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Yoggy52 » 09. Mar 2020 12:25

Asi sme sa este nepoucili zo spanielskeho modelu ze. :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 09. Mar 2020 12:32

Úsek Dargov-MI urcite treba! Nie len z hladiska regionalnych rozdielov, ale aj z hladiska intenzit,ktore sli od 2015 hgore a bezpecnosti (prietahy Secovcami,Trhovistim,Pozdisovcami,Mocaranmi,Dargovom...)
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Yoggy52 » 09. Mar 2020 12:35

Tu nikto nepise, ze to netreba, ale nech sa postavia do radu. :)
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 09. Mar 2020 12:47

To je zase kam 31 km D1 + 4.3 km? Niekam do pola?

Ty si robíš už srandu.
google od Bidoviec D1 po paralelný koniec privádzača dáva 39,2km

tu som ti písal, že to meriam po začiatok, resp koniec privádzača. Takže po existujúcu cestu (už stojí)
Co vychadza na 4 km?

Veď rozdiel
LOL
celú dobu sa aj ty bavíš o rozdiele v km D1 vs cesta I.triedy

podľa mňa si ten typ, čo spochybňuje všetko čo sa mu nepáči
Dal som do google maps ZV-BA.

áno
ale keď je to argument, tak si pozri čo tam aj skutočne je
Co je na tom divne? Z R2 ZV,zapad - R2 Kosice,Saca je plny profil cca 18 km, celkovo to bude pravdepodobne cca 196 km,podla modreho variantu sev.obchvatu ZV, podla aktualizovaneho cerveneho este o cca 2 km viac bude treba postavit.

To bude presne až po dostavaní, vec názoru
Môj je že to bude menej, ale rešpektujem tvoj
cPalo napísal:
a ako je ti známe R km aj skráti (napr Soroška, Batka)

Zda sa skor, ze tebe je nezname, ze trasa R2 trasu neskrati, resp. ak skrati tak uplne minimalne alebo mierne predlzi. Teraz je to z terajsej krizovatky R1xR2 pri ZV po krizovatku Saca 201 km a severným obchvatom ZV, to bude 201 km +-2km, co sa mi nechce teraz presnejsie zistovat, hlavne kvoli zmenam pri ZV. Ak by sa staval juzny obchvat ZV tak to este vyraznejsie predlzi.

Tu sa zásadne rozídeme
každá diaľnica primárne skracuje, samozrejme sú úseky kde to tak nie je (napr. ZV, alebo z BA do KE cez ZA), ale cesta I.triedy ide viac menej zákrutami a chodí aj výškovo hore dole, obchádza kopčeky nehovoriac o tuneloch atď, D/RC je aj výškovo priamočiarejšia, takže je kratšia.
Naj príklad je ZA, pozri sa čo všetko tam obchádzaš teraz a aká úspora km tam bude po otvorení celého úseku
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 483
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 09. Mar 2020 12:54

Yoggy52 napísal:Tu nikto nepise, ze to netreba, ale nech sa postavia do radu. :)


Do akého radu? Kto je pred nimi? Hlavne z ekonomického hľadiska to bude strašne výhodné
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod davidk » 09. Mar 2020 12:55

Asi stojime v zlom rade lebo co sa tyka pripravy sme uplne na konci a podľa diskusie sa vôbec necrta ("Španielska cesta , hladomor a ine kraviny ) že by bola minimalna ochota prepojiť republiku vychod zapad. Aj keby dnes začali na tom intenzivne robiť je jasne žo do 2030 to nestihnu. Ešte nieje ani EIA, potom dok na UZ, samotne UZ, dok na Stav Povolenie, samotne SP, vykupiť pozemky, realizacna dok, dok na VO , samotne VO a stavba + dokoncenie stavby. Toto nasa draha birokracia v Bratislave neda ani za 10 rokov , ani za peniaze z EU hoc by sĺubili to preplatili na 100%. Čo robili 30 rokov nevedmo . Keby energiu na rozširovani žvastov o nepotrebnosti a skrabani sa po hlave či treba netreba venovali s polovice praci aspon priprava mohla byť zmaknuta a potom sa možme baviť čo skor... ale tu je situacia alarmujuca treba sa zača´t hybať lebo to nedame ani v 2030.
davidk
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 05. Sep 2019 10:38

O.T.: D1 Bidovce-Pozdišovce (ironicky D5 kvôli "skracovaniu"

Odoslaťod KN.SK » 09. Mar 2020 13:57

len na D1)
Pomohlo by, ak by sme stavali od Východu smerom na Západ. (Rozvoju a investíciám na Východe.)
Alebo niečo raz na Východe, potom na Západe, a potom nato v Strede? Cik-cak, nesúvislo.
Ako mnohí "proZápadní", ba aj "proSeverní", som rád, že sa už stavia a aj sa bude i na Východe stavať, napriek tomu, že pri tej mojej "garáži", ktorú ani nemám, nie, nemrnčím. Scestné, úsmevné, sú od niekoho nejaké rady, že za Dunajom mám(e) diaľnicu, ale nie veľmi využiteľnú len pre SR. :?
Úsmevné je, že niekde jasky skracujú kilometráž a inde ju len a len predražujú. :)
1280
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3841
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod devil » 09. Mar 2020 14:58

Alebo niečo raz na Východe, potom na Západe, a potom nato v Strede? Cik-cak, nesúvislo.
to je to co nevie pochopit ani hodnota za peniaze lebo je problem spocitat nieco v globale. to cik-cak chceme mat na juhu, tj vyriesit zavady, a vyhovujuce casti nechat tak a riesit ich v buducnosti. po starej ceste ozdany+batka+figa+tornala+soroska je 50 km a cas jazdy 50 minut cize priemerna 60 km/h. uz pri poloprofile stylom cik-cak len 30 minut cize 40% uspora casu pre OA ale aj NA. keby si staval zaradom tak postavis cestu aj popri takom useku kde ides bezne 80 km/h a viac. ale tam je otazne ci ju vobec treba a ci to to pri danej cene stoji za to.

Ako mnohí "proZápadní", ba aj "proSeverní", som rád, že sa už stavia a aj sa bude i na Východe stavať, napriek tomu, že pri tej mojej "garáži", ktorú ani nemám, nie, nemrnčím. Scestné, úsmevné, sú od niekoho nejaké rady, že za Dunajom mám(e) diaľnicu, ale nie veľmi využiteľnú len pre SR. :?
preco nie ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Jano1 » 09. Mar 2020 19:13

devil napísal: subjektivny argument su intenzity dopravy.
:lol: :lol: :lol:
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Jano1 » 09. Mar 2020 19:13

cPalo napísal:
To je zase kam 31 km D1 + 4.3 km? Niekam do pola?

Ty si robíš už srandu.

Nie, len mam vynimocne trpezlivost. Takze kde presne konci tych "+ 4.3 km", daj suradnice.

cPalo napísal:google od Bidoviec D1 po paralelný koniec privádzača dáva 39,2km
tu som ti písal, že to meriam po začiatok, resp koniec privádzača. Takže po existujúcu cestu (už stojí)

Ukaz na google maps(daj link na google maps), kde to je ako usek, alebo daj suradnice.

cPalo napísal:
Co vychadza na 4 km?

Veď rozdiel
LOL
celú dobu sa aj ty bavíš o rozdiele v km D1 vs cesta I.triedy

Urcite to rozdiel 4 km nie je. Takze daj na google maps existujucu cestu I.triedy, ktoru D1 Bi-Po nahradi.

cPalo napísal:podľa mňa si ten typ, čo spochybňuje všetko čo sa mu nepáči

Dokaz, ze mas pravdu. Staci linky na existujuce cesty, ktore budu nahradene usekom D1 (od miesta - po miesto).

cPalo napísal:
Dal som do google maps ZV-BA.

áno
ale keď je to argument, tak si pozri čo tam aj skutočne je

Budem musiet byt pozornejsi pri zadavani BA do google maps, ale cca 1 km navyse po BA, zasadnym sposobom nemeni situaciu.

cPalo napísal:To bude presne až po dostavaní, vec názoru
Môj je že to bude menej, ale rešpektujem tvoj

To nie je vec nazoru. Mame projektovu dokumentaciu, teda trasu, ktora sa zrejme bude realizovat.

cPalo napísal: D/RC je aj výškovo priamočiarejšia, takže je kratšia.

Cely obchvat KE predlzi trasu oproti prejazdu mestom o vyse 6 km, ZV tiez prida par km.
Samotny obchvat NR predlzuje trasu o 0.8 km.
https://www.google.com/maps/dir/48.3157936,18.0065838/48.3123421,18.1470346/@48.3062038,18.0629247,12.96z/data=!4m2!4m1!3e0
https://www.google.com/maps/dir/48.3157936,18.0065838/48.3123421,18.1470346/@48.3062038,18.0629247,12.96z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d18.0868507!2d48.3245101!3s0x476b3f2606d9d96b:0x89d8c3aa3bc2138a!1m0!3e0

cPalo napísal:Naj príklad je ZA, pozri sa čo všetko tam obchádzaš teraz a aká úspora km tam bude po otvorení celého úseku

D1 HP-DS skracuje trasu oproti ceste I.triedy o 8 km (podobne aj oproti D3 + cesta I.triedy).
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Jano1 » 09. Mar 2020 19:30

MuelMI napísal: Hlavne z ekonomického hľadiska to bude strašne výhodné

V plnom profile asi tak vyhodne ako R4 KE-Milhost. :lol:
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 09. Mar 2020 21:19

Nie, len mam vynimocne trpezlivost. Takze kde presne konci tych "+ 4.3 km", daj suradnice.
Ukaz na google maps(daj link na google maps), kde to je ako usek, alebo daj suradnice.

keďže sa to nestavia, tak presne to nie je, ja som dal koniec Továrenskej resp ekvivalent na Močaranskej
pravda bude až po presných mapách, ale vychádza to tak

Dokaz, ze mas pravdu. Staci linky na existujuce cesty, ktore budu nahradene usekom D1 (od miesta - po miesto).

https://www.google.sk/maps/dir/49.2238211,18.6025768/49.1337298,18.8955338/@49.1850843,18.6972365,17131m/data=!3m1!1e3?hl=sk
D1 Hrič. Podhradie - Lietavská Lúčka 11,3km
D1 Liet. Lúčka - Višňové - Dubná Skala 13,5km
spolu 24,8km (zdroj INEKO)
I.trieda 34,2km
rozdiel 8km pár 100m pripúšťam, ako píšeš aj sám (takže si ho aj našiel - dôkaz)
Cely obchvat KE predlzi trasu oproti prejazdu mestom o vyse 6 km, ZV tiez prida par km.
Samotny obchvat NR predlzuje trasu o 0.8 km.

ZV som spomenul aj ja, Nitra nie je najlepší príklad, lebo ju obchádzaš ako Budapešť (ale je to pravda), každopádne 800m a mať 130km/h je v pohode
KE platí to isté čo pri Nitre (+ úspora cca 10min, samozrejme nie v top premávke)
To nie je vec nazoru. Mame projektovu dokumentaciu, teda trasu, ktora sa zrejme bude realizovat.

ako som už písal, pravda bude známa až po dokončení, ale na SVK pripúšťam každý scenár.
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 483
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 09. Mar 2020 21:33

Jano1 napísal:
MuelMI napísal: Hlavne z ekonomického hľadiska to bude strašne výhodné

V plnom profile asi tak vyhodne ako R4 KE-Milhost. :lol:


Myslím si že R4 KE-Milhost po prepocitani ceny na vozidlo vyjde mozno porovnatelne s D1 HP-LL,LL-DS,TU-HU... aj s kopu usekmi z D3, na R4 je to sice 4x mensia intenzita ,D1 pri ZA je ale 4x drahsia.
KE-Milhost pomohla aj v napojeni PP Kechnec kde pracuje mnoho Kosicanov. Tak isto je to sucast Via Carpathia.
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 09. Mar 2020 21:54

Len priebezny prepocet:
R4 KE-Milhost: 1665 eur/vozidlo/km (a to v roku 2015 este nebol PP Kechnec)
D1 LL-DS: 1812 eur/vozidlo/km (zapocitany je len povodny tender za 424 mil. a pocitam ze zo starej
cesty prejde na novu 2/3 aut)
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Kvík » 09. Mar 2020 23:03

Toto je nejak šialene veľa (akože o tri-štyri rády). Nechýba tam niečo? Čas?
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 270
Obrázky: 3
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: BA

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Pacho » 10. Mar 2020 08:03

MuelMI napísal:
Jano1 napísal:
MuelMI napísal: Hlavne z ekonomického hľadiska to bude strašne výhodné

V plnom profile asi tak vyhodne ako R4 KE-Milhost. :lol:


Myslím si že R4 KE-Milhost po prepocitani ceny na vozidlo vyjde mozno porovnatelne s D1 HP-LL,LL-DS,TU-HU... aj s kopu usekmi z D3, na R4 je to sice 4x mensia intenzita ,D1 pri ZA je ale 4x drahsia.
KE-Milhost pomohla aj v napojeni PP Kechnec kde pracuje mnoho Kosicanov. Tak isto je to sucast Via Carpathia.


zdôrazňujem, nie som proti stavaniu na východe. Celá ta Tvoja logika, je ako keď idem do Tesca na nákup, a kúpim tovar, lebo je v akcii, tak bohovsky ušetrím, ale to, že to budem používať za 10 rokov, to ma už netrápi, ale teším sA koľko som ušetril, a pritom sú to umrtvené peniaze. Keď madari dostavajú dialnicu po hranice, a prepoja sa košické olšany, tak sa zrejme zvýšia intenzity, ale to môže trvať ešte roky. Vypisovať hlúposti o D1 D3, je irelevantné, lebo každí dobre vie, že je to obrovsky tunel, a zo to určite dialnica nemôže, ale kvakači majú argumenty.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 125
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod devil » 10. Mar 2020 08:43

Celá ta Tvoja logika, je ako keď idem do Tesca na nákup, a kúpim tovar, lebo je v akcii, tak bohovsky ušetrím, ale to, že to budem používať za 10 rokov, to ma už netrápi, ale teším sA koľko som ušetril, a pritom sú to umrtvené peniaze.
nemas pravdu pretoze v tomto pripade kupujes nieco co sa nepokazi. madari svoju cast dokoncia uz o rok za cenu asi 10 mega/km teda my sme to postavili skor a usetrili sme. alebo sme mali ignorovat plny profil M30 ? hlavne ze ospevujete S69 a cesku I/11....na S69 boli v prihranici intenzity 1058 az 2383 aut v 2015.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod jolu » 10. Mar 2020 09:02

Asi si na tej 1/11 v zivote nebol. Je rok 2020 tak sa chod previezt od Trinca do Cadce a mozno aj pochpis tych ludi co denne maju problemy s dochadzkou. A pripominam niesom KYSUCAN!
jolu
diskutujúci
 
Príspevky: 130
Obrázky: 106
Založený: 21. Sep 2014 19:29

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Pacho » 10. Mar 2020 09:26

devil napísal:
Celá ta Tvoja logika, je ako keď idem do Tesca na nákup, a kúpim tovar, lebo je v akcii, tak bohovsky ušetrím, ale to, že to budem používať za 10 rokov, to ma už netrápi, ale teším sA koľko som ušetril, a pritom sú to umrtvené peniaze.
nemas pravdu pretoze v tomto pripade kupujes nieco co sa nepokazi. madari svoju cast dokoncia uz o rok za cenu asi 10 mega/km teda my sme to postavili skor a usetrili sme. alebo sme mali ignorovat plny profil M30 ? hlavne ze ospevujete S69 a cesku I/11....na S69 boli v prihranici intenzity 1058 az 2383 aut v 2015.


ano presne tak, nemám deťom na chlieb, a ja si kúpim luxusné šaty, ktore použijem za 10rokov. Aby som nebol ako Ty, kde rypnuť si do D1, D3, je u Teba folklor, a asi by si nebol spokojný s príspevkom, ale povedz, nebolo by užitočnejšie miesto R4, postaviť neaký úsek na R2, napr tunel soroška?. Odstranil ba sa bodová závada, a určite by sa zvýšili zvýšili intenzity na celej R2 a bol by argument na daľšiu stavbu. Celá R4, bolo len politické rozhodnutie, a s odbornosťou nemalo nič spoločné. Ale ešte raz zdôraznujem buďme radi že ju máme, ale to neznamená, že sa nesmie o nej napísať pravda.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 125
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Vceliak » 10. Mar 2020 09:59

Pacho napísal:Celá R4, bolo len politické rozhodnutie, a s odbornosťou nemalo nič spoločné

Takže medzivládnu dohodu o Via Carphatia nie je potrebné plniť, lebo je neodborná?!
Je to koridor, ktorý sme "obetovali" , aby tranzitná doprava minimálne zaťažovala naše životné prostredie. To že dnes je ešte nízka intenzita, lebo sa triešti do viacej koridorov, neznamená, že po dobudovaní budeme môcť napríklad zakázať prejaz TIR cez Dvorníky. Neboj, ak bude cesta, budú aj intenzity!
Vceliak
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 488
Založený: 20. Okt 2016 11:50

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod devil » 10. Mar 2020 10:07

Pacho ci uz s niecim suhlasis alebo nie mal by si zostat dosledny. ked tu argumentujete poloprofilovou S69 tak M30 je este vacsi argument. ignorovat plny profil zo susedneho statu je silne kafe. ako hovori doktor to ze naozaj take zadubene ***.

tie luxusne saty si uz detom kupil vid. kopa usekov za 20 mega za km a viac. kusok R4 je mozno nejake kinderko alebo mala hracka. ze ti neostalo na jedlo je hold tvoj problem, musis si najst lepsiu pracu alebo si privyrabat.

Takže medzivládnu dohodu o Via Carphatia nie je potrebné plniť, lebo je neodborná?!
vsetko uple neodborne.zacinaju sa kadrovat plany okolitych krajin. S1, S52, D49 a R11 su tie spravne a S7, M2, R21, M30 a zrejme aj S19 tie "zbytocne tahy".

a samozrejme zbytocny je usek dargov-pozdisovce, namiesto toho sa predsa mohol npr. stavat obchvat MT.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod davidk » 10. Mar 2020 10:59

Pozdravujem,
Cela tato debata je o tom že ľudia od Bratislavy, Žiliny a Čadce a komplet cely západ máju strach aby náhodou nebola D1 zrealizovaná skôr ako D3. Príprava je ale v štádiu takom že D3 ma náskok pred D1 asi tak 5 rokov prípravy. Čo sa týka posledného úseku D1 od Bidoviec po MI tak Bratislava postaví skôr D4 na komplet a zo štátnych peňazí aj s 11 km tunelom popod Karpaty do Zahorskej. Uz dnes v priprave dany usek obieha Dargov tak o jeden rok a trend je jasný. Ja osobne tipujem že dokonca aj R1 subezne s D1 od Bratislavy (od Mostu po Vlčkovce) bude skor ako Bidovce - Michalovce. Jednoducho važení toto je svinstvo .... nikto pred 30 rokmi kedy v BA bola jedna Dimitrovka a Slovnaft by nepredpokladal taky nepomerny vyvoj v investiciach ...nevrazivost a neucta k ludom vlastnej krajiny a stanovenie nie druhotriednych ale uz tretotriednych občanov v tejto krajine je do neba volajuci. Nemat spojene po 30 rokoch druhe a tretie najväcsie mesto suvislou dialnicou s hlavnym mestom (pritom 500 tisic obcanov je este vychodnejsie) a argumentovať potrebnejsimi úsekmi dokonca uz aj nepotrebnostou dialnice je neobhajitelna ubohosť hlavne od tych ktorí to maju k suvislej dialnici do hlavneho mesta tak do pol hodiny a za dalsiu maximalne hodku a pol su v BA.
davidk
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 05. Sep 2019 10:38

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod jarino » 10. Mar 2020 11:46

1) Ktovie, kedy pôjde do realizácie D3. Musí byť nová CBA, nové posudzovanie HzP...
2) Fakt je, že od Bidoviec sa po diaľnici nepreveziete skôr ako v 2030.
3) Na R1 Most pri BA - Vlčkovce sa pripravovala CBA. Nehrozí, aby to bolo aktuálne.
4) Tunel Karpaty tak skoro nebude. A to si myslím, že má skoršiu dobu návratnosti ako takmer hocičo na našej diaľničnej a R sieti. Viď R7 pri BA, to sa mohlo realizovať kľudne pred 10 rokmi, lebo to má opodstatnenie.
5) Nepomerný vývoj v investíciach spočíva v tom, že v BA kraji a celkovo na západe má SSC najviac ciest v havarijnom stave.
6) To že BSH v MI ma problém dodávať materiál je fakt. To ale nie je nič, čo by inde nebolo... V okolí ZA ale aj inde pre zlú a nedostačujúcu infraštruktúru je problém doviezť pracovníkov načas.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod davidk » 10. Mar 2020 12:50

1.) tych 700 milionov najdu uz len kvoli predsednicke samospravneho karaja.
2.)Bidovce - MI realisticky stav je o 2040 ale v 2040 sa zisti ze uz nepomer v rozvoji je taky ze skor ma opodstatnenie niečo do Prievidze a v 2050 bude prednejšie rozsirenie D1 na tri pruhy po Trenčin.... toto je strategia ktorou kračame už 30 rokov.
3.) nebol by som si taky isty este 4 roky do zadu to nebolo ani v mapach a uz je CBA hotova takyto progres nema dialnica za Kosicami ani z polovice.
4.) to je na tuty skor hotove ako cela D1. Tu sa pojde akokoľvek vo vysokom pracovnom tempe a vyčlenia sa aj kapacity .
5.) toto beriem skor ako vtip. Spočitaj si investicie do železnic a dialnic za poslednych 30 rokov a daj to na jedneho obyvatela v ZSK SSK aVSK. My tu nemame nie ze dialnicu ale ani len elekrifikovanu trať za Košicami uz to riesia 30 rokov a posledne 12 s eurofondami a nic. Neviem si take cosi predstavit pri Bratislave napr v okoli Malaciek. O počtoch obyvatelov ktorí by to poterbovali škoda pisať vozite nas ako dobytok aj sa tak k tomu regionu spravate.
6.) Ak by bola dialnica D1 hotova pred 15 rokmi keby to bola priorita tak dnes je jedna automilka medzi Kosicami a Presovom za tie stimuly co sme sa inde poskladali urcite a na smer Michalovce mas dvojnasobne intenzity ak nie trojnasobne nikto by sa nerubal na Presov cez Vranov. Uz teraz keby bola hotova aj pri tom vystahovalectve a niceniu regionu sa tam zdvihnu intenzity o tretinu to ti garantujem nikto by na Vranov nesiel tak ako nikto z BA nechodi po starej ceste na Trnavu cez Pezinok. To su tie intenzity, ktoré nikto nezohladnuje co dokaže na seba nova dialnica naviazať zvlašť ak neje v regione žiadna ina o tranzite z Ukrainy škoda pisať ten nas obchadza ako len môže už aj Poľsko je pred nami o Maďarsku ani nepišem ale to je BA uplne ukradnute.
davidk
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 05. Sep 2019 10:38

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 40 hostí.