Moderátor: Moderátori
JaNY napísal:Netreba tu strasit. Od dialnice po vrchol je 7 km a previsenie zhruba 150m. Cize na kazdych 100m nieco cez 2 metre. Dialnicna norma je 4m prevysenie. Takze netreba sa prilis zavzdusnovat nad ohromnym priesmikom z 480 m n m. Napr. dialnica pri Strbe ma m n m 906 metrov.
Jonathan napísal:JaNY napísal:Netreba tu strasit. Od dialnice po vrchol je 7 km a previsenie zhruba 150m. Cize na kazdych 100m nieco cez 2 metre. Dialnicna norma je 4m prevysenie. Takze netreba sa prilis zavzdusnovat nad ohromnym priesmikom z 480 m n m. Napr. dialnica pri Strbe ma m n m 906 metrov.
Podla pozdlzneho profilu variantu G je na Dargov stupanie 5,8%.
nevo83 napísal:Priesmyk by som riesil asi az ako posledny usek z celeho cyklu vystavby... co najskor zacat od Dargova smer MI
pipo6133 napísal:Fakt by ma zaujímalo, prečo bolo nutné vyhnúť sa tunelu. Veď predsa nejde o veľdielo a aj príroda by bola menej dotknutá. Logiku to nemá, ale že vôbec. Aspoň teda, keďže nemám kontext, ktorý by to možno vysvetlil, no som predpojatý, že nie. To sa fakt boja tunelov, alebo čo je vo veci? Trochu mi to pripomína Ficov sľub mať diaľnicu do 2010.
zvR7 napísal:Najviac ma zaujala kreativita štúdie...akosi vôbec nepočíta s preložkou I/79 (aj ako privádzač na Trebišov)...Dvorianky už roky protestujú kvôli doprave cez obec...tak tu máte boom...odteraz všetko na Trebišov pôjde cez vás a Hriadky...úplne zle umiestnená MUK Parchovany...je pravda kým sa to postaví už možno ani autá nebude treba...
pa3ck napísal:zvR7 napísal:Najviac ma zaujala kreativita štúdie...akosi vôbec nepočíta s preložkou I/79 (aj ako privádzač na Trebišov)...Dvorianky už roky protestujú kvôli doprave cez obec...tak tu máte boom...odteraz všetko na Trebišov pôjde cez vás a Hriadky...úplne zle umiestnená MUK Parchovany...je pravda kým sa to postaví už možno ani autá nebude treba...
V štúdii sa píše, že smer TV-KE je slabší aj ako VT-KE (čo ma prekvapilo, keďže Trebišov je v KSK). Je ale pravda, že cesta TV-KE autom a vlakom je v súčasnosti časovo porovnateľná, takže aj to mohlo mať vplyv na túto štatistiku.
Preložku I/79 štúdia odporúča postaviť, avšak z mne neznámeho dôvodu nenavrhuje jej predĺženie až za Dvorianky (keď pôvodne sa uvažovalo, že križovatka s D1 bude práve na nej). Pritom by to mohol byť krásny privádzač od D1 až po Veľaty. Pre Trebišovčanov ale asi naďalej bude výhodnejšie jazdiť na zapád cez Sečovce s napojením na MÚK Dargov. Ak by sa ale podarilo spraviť ten trebišovský privádzač poriadne, tak by sa MÚK Dargov pri variante bez tunela možno dala aj vypustiť, keďže by slúžila iba pre zopár dedín (Sečovská Polianka - Dargov bude po D1 kilometrovo rovnako ako cez Kravany a Bačkov)
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 30 hostí.