marianqo napísal:Pokiaľ dobre pozerám na mapy, tak prvá MUK bude za Dargovom, medzi Dargovom a Bačkovom, MUK pred tunelom tak či tak musí byť v prípade údržby tunela atď. Na túto MUK sa môžu napojiť autá VT v smere do KE, ktoré touto trasou jazdia aj teraz a samozrejme aj Sečovce, Druhá muk pri Hriadkach , ktorú budú využívať autá z TV a VT
Staci tam urovnove napojenie, tych 5 aut, co nemoze do tunela snad moze zist na MUK Hriadky, Pochybujem, že VT bude jazdiť na D1. Pri jazde na západ povedzme BA sa bude až do komplet dostavania južnej R2 (vtedy sa možno oplati 24km zachadzat) jazdit po I/18, R4 cez PO. Naozaj by tych, co jazdia VT-KE nezabilo, ak by mali MUK Hriadky, ktora je uz teraz situovana vyhodnejsie pre VT ako TV. Treba samozrejme aj nejake prelozky na I/79 dorobit.
marianqo napísal:tretia MUK pri Pozdišovciach na ktorú sa napojí väčšia časť MI (západ) okolité dediny a v lete autá zo Šíravy, ak by diaľnica v budúcnosti pokračovala ďalej tak ďalšia MUK Michalovce východ (pri yazaki) by mala veľké opodstatnenie pre tranzit, ktorý by nešiel do mesta a celú dopravu smerom na východ, SO, UA, Veľké Kapušany. Pokiaľ by však malo mesto MI samostatný privádzač napr. z Továrenskej ulice, tak je MUK Pozdišovce pochopiteľne zbytočná, pretože rozdiel medzi odbočkami na Močariansku a Továrenskú je 200m.
"väčšia časť MI" to mám chápať väčšina MI? To snáď nie. všetka doprava, čo sa ocitne na kruháči I/18xI/19(to je všetka z tebou uvedených smerov na MUK Pozdišovce), ako som tu prepočítal to bude mať časovo lepšie po privádzači s 5km zachádzkou, čo kvôli známke je prijateľná vzdialenosľ. Ostatná doprava (z východu MI- naväčšie sídlisko Východ, Stráňany...) to budu mať ešte lepšie cez privádzač. smeru II/582 by výrazne pomohlo (dokedy bude preložka východne od mesta), ak by bolo úrovňové križovanie s III/3744.
Áno, súhlasím, keby bol privádzač v mestom preferovanej verzii, MUK Pozdisovce by bola uplne zbytocna, na druhej strane by tym vzrastla dolezitost MUK MI-vychod.
metelesku.blesku napísal:MUK pred tunelom tak či tak musí byť v prípade údržby tunela
Na toto by práve stačilo to úrovňové prepojenie ako je na východnej strane Braniska.
Toto sa tu snažím povedať. Len príklad Braniska nie je až taký stastny, lebo 3,5km pred tunelom je MUK SIroke a 3km dalej je MUK Fricovce.
pa3ck napísal:Aby som sa vrátil k téme, rozmýšľam, či poloha MÚK Dargov nebola určená podľa dnešnej premávky, keďže cez Bačkov vedie ťah VT-KE pre osobné autá. Lenže osobne si myslím, že smer z Vranova sa presmeruje na MÚK Hriadky a od Humenného sa bude jazdiť cez Michalovce.
VT-KE preferujem trasu cez Banske po II/576- je to o 5 min. dlhsie, ale o 5,7km blizsie. Mapy.cz dava alternativu aj 35km naokolo blizsie cez PO, ktore je len o 10min pomalsie, ako cez Backov. Vyznam MUK Dargov pre heje fakt smiesny.