D1 Bidovce - Pozdišovce

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 17. Feb 2021 21:12

pa3ck napísal:Tak v tom prípade je otázne, či si vodiči z MI a prichádzajúci od HE vyberú radšej prejazd v podstate jednou dlhou dedinou od nadjazdu až po koniec Pozdišoviec pred privádzačom aj za cenu viac kilometrov

Samozrejme že je to otázne. Ale ako som už písal, vodiči si vyberajú kratšiu dennodennú trasu a pri dlhších trasách už je väčší predpoklad pre aj dlhšiu, ale rýchlejšiu (bezpečnejšiu atď)
Veľa bude závisieť od toho ako sa to postaví reálne. Koľko km navyše a aká bude úspora času (ak bude). Hypotetický, ak na Močarianskej budú pravidelné kolóny, tak to nakloní misky váh na stranu privádzača ;)
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 484
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod ondrejko_t » 18. Feb 2021 07:30

myslim, ze aj dennodennu trasu si vyberie ovela viac vodicov dlhsiu, ak to je naozaj len tych 5km a je trasa bezpecnejsia (prip. aj rychlejsia). A ak je este aj plynulejsia, este na tom aj palivo usetria.
(priklad od nas - ak by bol privadzac na D1 od sn dokonceny, verim tomu, ze vodici pojdu radsej na LE ako na sp. stvrtok).
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 787
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 18. Feb 2021 08:52

cPalo napísal:Dočasné napojenie dočasne ušetrí. Tak si daj do vrecka a potom vyber.
Takže, ty tvrdíš, že cez Močarany nepôjde tranzit na D1? To je dosť odvážne tvrdenie. Ja tvrdím, že pokiaľ nebudú kolóny na Močarianskej, tak tadiaľ pôjde trošku viac áut ako je 200 obyvateľov ;) Určite bližšie bude po Močarianskej ako po privádzači pre všetkých čo na kruháči odbočia na HE ;) A skúseností z iných úsekov nám našepkávajú, že pôjdu kratšou cestou (pokiaľ nebude kolóna, búračky samozrejme). Čas ukáže.
Jedine, že by si vynechal túto MUK, ale ty si ju dal na cestu II.triedy medzi dediny.
Takže aké dve MUK si ušetril?
Jednu dočasne a tú druhu?

Este raz, ja nechcem MUK Studnicky po vybudovani tunela Dargov, ja tam chcem nechat napojenie, kt. sa bude vyuzivat napr. pri udrzbe (ako je to z vychodnej strany Braniska
). Od hlavneho kruhaca v MI je to k predpokladanej MUK Pozdisovce po I/19 7,7km za 8min. Cez privadzac to bude: 0,51 km cez mesto za 0,65 min. Privadzac cca. 3,1km pri priemerke 110km/h je to 1,69 min. A D1 od MUK MI k MUK Pozdišovce je cca.8,9km, pri priemerke 130km/h je to 4,12min. Dokopy je trasa cez privadzac 12,51km, 6,46min.. Navyse na Mocarianskej su problemy kvoli odbocovaniu dolava a po D1 je to bezpečnejšie. Karty moze zamiesat aj privadzac preferovany mestom v pokracovani Tovarenskej ul.

cPalo napísal:Keby sme chceli reálne šetriť, tak úsek by musel končiť až na privádzači do Mi (Bidovce - MI) a vynechala by sa úplne MUK Pozdišovce, poprípade by tu mohlo byť dočasné napojenie, ktoré by skončilo pokračovaním výstavby diaľnice ďalej na východ. Lebo popravde asi pri MI netreba 2 MUK v blízkostí.
16334

No, asi by bolo dobre stavat naraz Dargov-MI. A 2 MUK pre MI odporuca aj CBA, kedze v pripade jednej by kruhac MI-sever nevyhovoval v 2035 a bolo by treba stavat I/19 na 2+2, co uz teraz, ked je zastavana z oboch stran asi nebude lacno mozne. Ja som za to, aby sa hoc aj v polprofile zrealizoval usek MUK MI- MI východ.Potom v roku 2050, ked sa bude stavat D1 na SO, tak dobudovat MI-východ na normalnu MUK s prelozkou II/555 a s velkym sci-fi prelozkou II/582.
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 18. Feb 2021 15:30

To je potom problém, podľa mňa nemôžeš vynechať MUK na D, lebo od Hriadok po nasledujúcu MUK by bolo veľa km (nechce sa mi to kukať).

Ten privádzač budú podľa mňa využívať iba na ďalekejšiu cestu, tak ako to je na celom Slovensku, nik ti nebude kupovať e-známku a dochádzať do VT, alebo TV po diaľnici, ak tá odkloní s I.triedy tranzit, takže bude v pohode. A výpočet na sekundy je trošku mylný, priemerka na 110tke nebude 110, ale musíš sa aj rozbehnúť. Ale súhlasím s tebou, že tranzit s diaľničnou známkou asi uprednostní privádzač. ;)
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 484
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod metelesku.blesku » 18. Feb 2021 16:28

Hriadky - Bidovce 23 km.
Malacky - Kúty 23 km.
Aký problém? V Moravskom sv. Jáne sa tiež nikto nesťažuje na zachádzku ku Kútom, ak chcú ísť do BA. Sťažnosti z oboch Levár a Závodu, že nemajú MÚK na D2 som tiež ešte nepočul.

Bavíme sa o diaľnici. Medzi Bidovcami a Hriadkami je iba kopec a dedina Dargov. Zo Sečoviec na diaľnicu nikto nebude chodiť pešo, takže tá malá zachádzka naozaj nemôže byť problém. MÚK Dargov je zbytočnosť.
To nemôže byť, lebo keď v Mýtnej bola dostatočná premávka, tak ja si myslím, že tá istá frekvencia je aj pri Pincinej.“ tvrdí starostka.
metelesku.blesku
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 18. Feb 2021 17:41

Ak to nie je problém, tak to kľudne vynechajme. ;)
Dokonca si myslím, že pri MI tiež netreba 2 MUK, kruháč MI sever nech sa rieši lokálne, tak isto ako križovatka pri Radoli ;)
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 484
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod metelesku.blesku » 18. Feb 2021 19:01

Nepíšem o MÚK pri MI, ale o MÚK Dargov. Hádam rozoznáme rozdiel medzi MÚK pre niekoľkotisícové mesto a MÚK pre dedinu menom Dargov.
To nemôže byť, lebo keď v Mýtnej bola dostatočná premávka, tak ja si myslím, že tá istá frekvencia je aj pri Pincinej.“ tvrdí starostka.
metelesku.blesku
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 18. Feb 2021 19:14

metelesku.blesku napísal:Hriadky - Bidovce 23 km.
Malacky - Kúty 23 km.
Aký problém? V Moravskom sv. Jáne sa tiež nikto nesťažuje na zachádzku ku Kútom, ak chcú ísť do BA. Sťažnosti z oboch Levár a Závodu, že nemajú MÚK na D2 som tiež ešte nepočul.

Bavíme sa o diaľnici. Medzi Bidovcami a Hriadkami je iba kopec a dedina Dargov. Zo Sečoviec na diaľnicu nikto nebude chodiť pešo, takže tá malá zachádzka naozaj nemôže byť problém. MÚK Dargov je zbytočnosť.

Hriadky-Michalovce je 19 km, tak naco komu MUK Pozdisovce? Ma to byt MUK typu Vazec/Vychodna pre jednu dedinu? To je taka slovenska mantra, ktorej sa nie a nie vzdat.
MUK Dargov, ked uz by mala byt,tak by mala nasobne vacsi zmysel pri Studnickach alebo blizsie pri Secovciach. Takto je to len mackopes.


cPalo napísal:Ten privádzač budú podľa mňa využívať iba na ďalekejšiu cestu, tak ako to je na celom Slovensku, nik ti nebude kupovať e-známku a dochádzať do VT, alebo TV po diaľnici, ak tá odkloní s I.triedy tranzit, takže bude v pohode. A výpočet na sekundy je trošku mylný, priemerka na 110tke nebude 110, ale musíš sa aj rozbehnúť. Ale súhlasím s tebou, že tranzit s diaľničnou známkou asi uprednostní privádzač. ;)

Keby si z MI chcel ist na MUK Pozdisovce, tak by si tak ci tak musel mat znamku. Proste MUK Pozdisovce je pre dediny a nie pre "polku MI"a jej zrusenim vela nestratime.
Bez vychodneho napojenia MI bude smer KE-UA "zachadzat do MI" a porovnanie s Radolou je mimo, tam po bodovej zavade nenasleduje este 5 semaforov, jeden kruhac, a mnozstvo urovnovych krizovani ako v MI. A este raz, MI- vychod staci urobit polprofilove docasne napojenie, MUK az ked sa bude stavat MI-SO, tymto tempom asi v 2060. :oops:
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 18. Feb 2021 19:57

metelesku.blesku napísal:Nepíšem o MÚK pri MI, ale o MÚK Dargov. Hádam rozoznáme rozdiel medzi MÚK pre niekoľkotisícové mesto a MÚK pre dedinu menom Dargov.

LOL
čítaj s porozumením ;)
MuelMI napísal:Keby si z MI chcel ist na MUK Pozdisovce, tak by si tak ci tak musel mat znamku. Proste MUK Pozdisovce je pre dediny a nie pre "polku MI"a jej zrusenim vela nestratime.
Bez vychodneho napojenia MI bude smer KE-UA "zachadzat do MI" a porovnanie s Radolou je mimo, tam po bodovej zavade nenasleduje este 5 semaforov, jeden kruhac, a mnozstvo urovnovych krizovani ako v MI. A este raz, MI- vychod staci urobit polprofilove docasne napojenie, MUK az ked sa bude stavat MI-SO, tymto tempom asi v 2060. :oops:

Nepôjde calá MI na D ani keby si ako veľmi chcel ;) Takže ja som nepísal, že MUK Pozdišovce je pre polku MI, ale že polka MI aj tak pôjde. A ja som prvý písal, že ju vynechajme ;) Neporovnával som ju z Radolou, iba som písal, že sa ma lokálny problém riešiť lokálne a nie diaľnicou. To bolo jediné porovnanie.
Zhrniem to:
Ak môžeme vynechať MUK Dargov, kľudne vynechajme (tam je väčší potenciál smer Bačkov alias dediny na VT ako Dargov)
Vynechajme MUK Pozdišovce (ak je v meste nejaký problém s dopravou, výrazne nepomôžu ďalšie MUK)
A je fakt, že lokalka neprejde výrazne na D1, lebo v každom kúte Slovenska neprešla a neprejde ani v MI
To je môj názor a za ním si stojím. ;)
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 484
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 18. Feb 2021 22:07

cPalo napísal:Nepôjde calá MI na D ani keby si ako veľmi chcel ;) Takže ja som nepísal, že MUK Pozdišovce je pre polku MI, ale že polka MI aj tak pôjde. A ja som prvý písal, že ju vynechajme ;) Neporovnával som ju z Radolou, iba som písal, že sa ma lokálny problém riešiť lokálne a nie diaľnicou. To bolo jediné porovnanie.
Zhrniem to:
Ak môžeme vynechať MUK Dargov, kľudne vynechajme (tam je väčší potenciál smer Bačkov alias dediny na VT ako Dargov)
Vynechajme MUK Pozdišovce (ak je v meste nejaký problém s dopravou, výrazne nepomôžu ďalšie MUK)
A je fakt, že lokalka neprejde výrazne na D1, lebo v každom kúte Slovenska neprešla a neprejde ani v MI
To je môj názor a za ním si stojím. ;)

Moje prispevky mali za ciel setrit na uz aj tak extremne lacnom useku. MUK Pozdisovce bude vyuzivana velmi biedne. Nehovorim, ze 100% lokalky prejde na privadzac, ale ked ich k tomu donutime, tak budu musiet, casovo to vychadza lepsie, zachadzka je 5km. Ja som nic konkretne neuviedol naopak ty si napisal, ze 50% (vycucanych z prsta) MI bude chodit po starej ceste. O tom by malo zmysel sa bavit, ak by sme diskutovali len o useku Pozdisovce-MI, ze kolko aut z MI prejde na D. Tu ale D bud pokracovat za Pozdisovce, takze ked z MI pojdes na MUK Pozdisovce,budes musiet mat znamku tak ci tak. Z vlastnej skusenosti napr. jazdil som D1+R2 Bidovce-Rozhanovce (na trase MI-KE) aj ked uspora je prakticky nulova, skor zaporna, ale ked uz clovek ma znamku, tak si aspon tych zopar km chce vychutnat.
MUK Dargov ma zmysel akurat pre: Dargov, Backov,Kravany,Stankovce,Visnov, aj to uz prizmurujem oci. Z Polianky/Sacurova je v pohode na MUK Hriadky, radsej ako po trojkach. Z VT sa pojde na R4.
Lokalke by pomohlo, ak by bolo urovnove napojenie privadzaca na III/3744 , ktore vyhodne napoji priemyselny park a celu vychodnu cast MI (cca. 1/2 obyvateľov)+ smer od II/582. Vychodne napojenie MI by stiahlo tiez velku cast vychodu MI+ II/555 a urobilo by kompletny obchvat MI.
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod ondrejko_t » 19. Feb 2021 08:15

MuelMI napísal:Hriadky-Michalovce je 19 km, tak naco komu MUK Pozdisovce? Ma to byt MUK typu Vazec/Vychodna pre jednu dedinu? To je taka slovenska mantra, ktorej sa nie a nie vzdat.
MUK Dargov, ked uz by mala byt,tak by mala nasobne vacsi zmysel pri Studnickach alebo blizsie pri Secovciach. Takto je to len mackopes.


Nemyslím, že slovenská mantra je mať privádzač do každej dediny to je len výsledok. Mantrou je rozdeliť úseky na 10km a potom sú zjazdy v každej dedine + veľké časové rozdiely medzi stavbami jednotlivých úsekov + mantra stavať megalománie, ako napr. Važec. Tam je MUK práve kvôli tomu, že ďalší úsek sa staval radovo roky neskôr, resp. MUK v Mengusovciach vs. MUK v štrbe (rozdiel niečo cez 4km) - cely usek (vazec - Mengusovce) suma sumarum necelych 12km a 3 MUK.
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 787
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod marianqo » 19. Feb 2021 09:04

Pokiaľ dobre pozerám na mapy, tak prvá MUK bude za Dargovom, medzi Dargovom a Bačkovom, MUK pred tunelom tak či tak musí byť v prípade údržby tunela atď. Na túto MUK sa môžu napojiť autá VT v smere do KE, ktoré touto trasou jazdia aj teraz a samozrejme aj Sečovce, Druhá muk pri Hriadkach , ktorú budú využívať autá z TV a VT a tretia MUK pri Pozdišovciach na ktorú sa napojí väčšia časť MI (západ) okolité dediny a v lete autá zo Šíravy, ak by diaľnica v budúcnosti pokračovala ďalej tak ďalšia MUK Michalovce východ (pri yazaki) by mala veľké opodstatnenie pre tranzit, ktorý by nešiel do mesta a celú dopravu smerom na východ, SO, UA, Veľké Kapušany. Pokiaľ by však malo mesto MI samostatný privádzač napr. z Továrenskej ulice, tak je MUK Pozdišovce pochopiteľne zbytočná, pretože rozdiel medzi odbočkami na Močariansku a Továrenskú je 200m.
marianqo
návštevník
 
Príspevky: 27
Obrázky: 1
Založený: 06. Nov 2013 08:51

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod metelesku.blesku » 19. Feb 2021 10:19

MUK pred tunelom tak či tak musí byť v prípade údržby tunela

Na toto by práve stačilo to úrovňové prepojenie ako je na východnej strane Braniska.

Mantrou je rozdeliť úseky na 10km a potom sú zjazdy v každej dedine

Pravda, aj keď najzbytočnejšie MÚK vznikli zrovna uprostred takýchto úsekov. Megadrahú PB-centrum by v pohode obslúžil lacný Sverepec a už aj tak drahý Vrtižer. Namiesto Východnej stačilo postaviť jednu vetvu naviac v Hybe a namiesto drahej križovatky v Štrbe stačilo nechať tie jednoduché zjazdy vo Važci a Mengusovciach.
To nemôže byť, lebo keď v Mýtnej bola dostatočná premávka, tak ja si myslím, že tá istá frekvencia je aj pri Pincinej.“ tvrdí starostka.
metelesku.blesku
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod ondrejko_t » 19. Feb 2021 11:26

no a to práve je tá druhá mantra - megalománia (aj kedď východná - tá má aspoň odpočívadlo, tak už len prepojili cesty :D)
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 787
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod metelesku.blesku » 19. Feb 2021 11:44

hej, odpočívadlo Východná 5km od odpočívadla Hybe a 10km od odpočívadla Štrba :D
To nemôže byť, lebo keď v Mýtnej bola dostatočná premávka, tak ja si myslím, že tá istá frekvencia je aj pri Pincinej.“ tvrdí starostka.
metelesku.blesku
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod pa3ck » 19. Feb 2021 12:14

Východná sa dá pochopiť aj kvôli amfiteatru (takto sa neupchávajú dediny pri veľkých akciách v ňom). A využitie MÚK na obojstranné odpočívadlo by mohlo byť inšpiráciou aj pre iné úseky.

MÚK Štrba síce sama o sebe veľký zmysel nedáva (keďže do Tatranskej Štrby sa dá dostať z Važca aj Mengusoviec po kvalitnej jednotke), ale viem si predstaviť, že na lúkach pod TŠ by mohlo vyrásť záchytné parkovisko (žel. stanica je v pešej dostupnosti). A v prípade výstavby preložky železnice a novej stanice pri MÚK je to jasná voľba.

Aby som sa vrátil k téme, rozmýšľam, či poloha MÚK Dargov nebola určená podľa dnešnej premávky, keďže cez Bačkov vedie ťah VT-KE pre osobné autá. Lenže osobne si myslím, že smer z Vranova sa presmeruje na MÚK Hriadky a od Humenného sa bude jazdiť cez Michalovce.
pa3ck
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 954
Obrázky: 18
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod MuelMI » 19. Feb 2021 12:56

marianqo napísal:Pokiaľ dobre pozerám na mapy, tak prvá MUK bude za Dargovom, medzi Dargovom a Bačkovom, MUK pred tunelom tak či tak musí byť v prípade údržby tunela atď. Na túto MUK sa môžu napojiť autá VT v smere do KE, ktoré touto trasou jazdia aj teraz a samozrejme aj Sečovce, Druhá muk pri Hriadkach , ktorú budú využívať autá z TV a VT

Staci tam urovnove napojenie, tych 5 aut, co nemoze do tunela snad moze zist na MUK Hriadky, Pochybujem, že VT bude jazdiť na D1. Pri jazde na západ povedzme BA sa bude až do komplet dostavania južnej R2 (vtedy sa možno oplati 24km zachadzat) jazdit po I/18, R4 cez PO. Naozaj by tych, co jazdia VT-KE nezabilo, ak by mali MUK Hriadky, ktora je uz teraz situovana vyhodnejsie pre VT ako TV. Treba samozrejme aj nejake prelozky na I/79 dorobit.
marianqo napísal:tretia MUK pri Pozdišovciach na ktorú sa napojí väčšia časť MI (západ) okolité dediny a v lete autá zo Šíravy, ak by diaľnica v budúcnosti pokračovala ďalej tak ďalšia MUK Michalovce východ (pri yazaki) by mala veľké opodstatnenie pre tranzit, ktorý by nešiel do mesta a celú dopravu smerom na východ, SO, UA, Veľké Kapušany. Pokiaľ by však malo mesto MI samostatný privádzač napr. z Továrenskej ulice, tak je MUK Pozdišovce pochopiteľne zbytočná, pretože rozdiel medzi odbočkami na Močariansku a Továrenskú je 200m.

"väčšia časť MI" to mám chápať väčšina MI? To snáď nie. všetka doprava, čo sa ocitne na kruháči I/18xI/19(to je všetka z tebou uvedených smerov na MUK Pozdišovce), ako som tu prepočítal to bude mať časovo lepšie po privádzači s 5km zachádzkou, čo kvôli známke je prijateľná vzdialenosľ. Ostatná doprava (z východu MI- naväčšie sídlisko Východ, Stráňany...) to budu mať ešte lepšie cez privádzač. smeru II/582 by výrazne pomohlo (dokedy bude preložka východne od mesta), ak by bolo úrovňové križovanie s III/3744.
Áno, súhlasím, keby bol privádzač v mestom preferovanej verzii, MUK Pozdisovce by bola uplne zbytocna, na druhej strane by tym vzrastla dolezitost MUK MI-vychod.
metelesku.blesku napísal:
MUK pred tunelom tak či tak musí byť v prípade údržby tunela

Na toto by práve stačilo to úrovňové prepojenie ako je na východnej strane Braniska.

Toto sa tu snažím povedať. Len príklad Braniska nie je až taký stastny, lebo 3,5km pred tunelom je MUK SIroke a 3km dalej je MUK Fricovce. :)

pa3ck napísal:Aby som sa vrátil k téme, rozmýšľam, či poloha MÚK Dargov nebola určená podľa dnešnej premávky, keďže cez Bačkov vedie ťah VT-KE pre osobné autá. Lenže osobne si myslím, že smer z Vranova sa presmeruje na MÚK Hriadky a od Humenného sa bude jazdiť cez Michalovce.

VT-KE preferujem trasu cez Banske po II/576- je to o 5 min. dlhsie, ale o 5,7km blizsie. Mapy.cz dava alternativu aj 35km naokolo blizsie cez PO, ktore je len o 10min pomalsie, ako cez Backov. Vyznam MUK Dargov pre heje fakt smiesny.
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod devil » 19. Feb 2021 13:26

Východná sa dá pochopiť aj kvôli amfiteatru (takto sa neupchávajú dediny pri veľkých akciách v ňom).
no daj, kolko dni v roku su tam velke akcie
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod pohodak » 19. Feb 2021 13:34

sme riadne OT ale v tomto useku su MUK: liptovsky hradok, polovicna v hybe, kompletna vo vychodnej, vo vazci, v strbe a v mengusovciach na 30km dlhom useku...jednak je to dan za kuskovanie vystavby ale tiez nezmyselneho planovania, minimalne vychodna nemala existovat vobec (a to vravim ako clovek co ju hodne vyuziva) a k tomu vazec, kludne mohla byt miesto tychto troch kompletna MUK pri hybe
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 19. Feb 2021 17:37

MuelMI napísal:Moje prispevky mali za ciel setrit na uz aj tak extremne lacnom useku. MUK Pozdisovce bude vyuzivana velmi biedne. Nehovorim, ze 100% lokalky prejde na privadzac, ale ked ich k tomu donutime, tak budu musiet, casovo to vychadza lepsie, zachadzka je 5km. Ja som nic konkretne neuviedol naopak ty si napisal, ze 50% (vycucanych z prsta) MI bude chodit po starej ceste. O tom by malo zmysel sa bavit, ak by sme diskutovali len o useku Pozdisovce-MI, ze kolko aut z MI prejde na D. Tu ale D bud pokracovat za Pozdisovce, takze ked z MI pojdes na MUK Pozdisovce,budes musiet mat znamku tak ci tak. Z vlastnej skusenosti napr. jazdil som D1+R2 Bidovce-Rozhanovce (na trase MI-KE) aj ked uspora je prakticky nulova, skor zaporna, ale ked uz clovek ma znamku, tak si aspon tych zopar km chce vychutnat.
MUK Dargov ma zmysel akurat pre: Dargov, Backov,Kravany,Stankovce,Visnov, aj to uz prizmurujem oci. Z Polianky/Sacurova je v pohode na MUK Hriadky, radsej ako po trojkach. Z VT sa pojde na R4.
Lokalke by pomohlo, ak by bolo urovnove napojenie privadzaca na III/3744 , ktore vyhodne napoji priemyselny park a celu vychodnu cast MI (cca. 1/2 obyvateľov)+ smer od II/582. Vychodne napojenie MI by stiahlo tiez velku cast vychodu MI+ II/555 a urobilo by kompletny obchvat MI.

Aby sme si rozumeli, v princípe s tebou súhlasím ;)
Bavíme sa len o detailoch čo nás rozdeľujú. 5km denne navyše (časová úspora takmer žiadna, napriek tomu čo si vyrátal, palivo je na tom horšie) je na Slovensku veľa, to máš 10km denne a 50km týždenne navyše pri horšej spotrebe. Ja len píšem, že pokiaľ nebudú kolóny, tak slovenský vodič berie kratšiu cestu pri sekundových rozdieloch. Samozrejme, ak Močarianská bude stále upchaná, tak to prirodzene prejde na privádzač. Podľa mňa má MUK Pozdišovce zmysel iba pri preložke I18 na MUK alias I19 mimo MI (obchvat). Ináč by som ho vynechal.
A čo sa týka vlastných skúseností diskutérov na tomto fóre sú irelevantné, ja, ty a zvyšok fóra by chodil po privádzači, ale bežný občan sa takto nechová.
Samozrejme polka MI je výcuc z prsta, tu je každý odhad zbytočný.
Ale celé to vzniklo preto, lebo si nazval MUK Pozdišovce pre dediny a chcel si ju nahradiť bezpochyby dedinskou MUK.
Z VT sa pôjde jak na R4 ak idú do PO a ďalej po D1, tak aj do na D1, lebo do KE už bude mať zmysel jazdiť aj z VT po dostavaní D1. Bude to o asi 5km navyše oproti do PO , samozrejme na začiatok mesta a prevažne po diaľnici.
To z východným napojením som celkom nepochopil, ak budeš mať čas, skús to nakresliť, ale v podstate ak by sa urobil obchvat od HE ako som písal, tak napojiť aj východ MI by nebol problém. ;)
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 484
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod RDVN » 22. Feb 2021 15:01

Teraz som čítal, že si na KSK "odsúhlasili", že pokiaľ sa nezačne pracovať na novej štúdii realizovateľnosti, tak kraj to urobí sám.
RDVN
návštevník
 
Príspevky: 41
Založený: 24. Dec 2020 02:05

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod cPalo » 22. Feb 2021 16:39

nabudúce hoď aj link (zdroj), lebo nie každý má čas hľadať každú informáciu ;)
dík
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 484
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod RDVN » 22. Feb 2021 16:46

RDVN
návštevník
 
Príspevky: 41
Založený: 24. Dec 2020 02:05

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod regiopanter » 22. Feb 2021 17:53

parada!uz vcera bolo neskoro ..vzdy lepsie ako nechavat to na nds a vladu.. ta ma priority celkom inde..inak by sa toho nikdy nasa ani dalsia generacia nedozila ,tlieskam KSK!
regiopanter
diskutujúci
 
Príspevky: 73
Založený: 19. Jan 2021 01:24

Re: D1 Bidovce - Pozdišovce

Odoslaťod Vlados » 22. Feb 2021 20:24

čistý populizmus... radšej nech tie peniaze dajú do opráv mostov na dvojkách a trojkách. tento rok im ešte žiadny nespadol.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.