Moderátor: Moderátori
Peterman napísal:
Len tak naokraj, prečo toto nepreferujú a nepresadzujú aj odborníci zo žilinského dopravného ústavu (žeby politika - niekedy mam pocit, že tento ústav len obhajuje čo koná vláda a ministerstvo dopravy, namiesto toho, aby hľadalo najlepsie riesenia), veď toto by mohla byt ukážkova stavba koncepčného riesenia dopravy v tejto casti Slovenska, výrazne skrátenie dĺžky a času.... bez malých smerových oblúkov tak pre železnicu ako aj cestu. A takéto riešenie by urcite podporila aj EU, mozno by sa pri takomto veľkom a kombinovanom projekte dali vyjednať aj výnimky
medima napísal:Každý, kto má oči otvorené musí predsa vidieť, že sa bude raziť Korbeľka. Len je škoda tých zvyšných 3 km z D1 DS - Tu, ktoré asi búrať nebudú, ale jednoducho to ponechajú v plnom profile pre tých pár áut miestnych Šútovčanov ako ich luxusný súkromný privádzač k D1. DS - Tu sa tak bude musieť začať o 3 km vybudovanou novou MUK podľa plánov zatočiť esíčkom na sever už o niečo skôr, premostí zvyšné 3 km, ktoré sú už vybudované a pokračuje už priamo východne do tunela.
jarino napísal:Proste, aby povrchový variant vyšiel za každú cenu. Aj tie časy prípravy a pod., čo by mali byť výhodou povrchového variantu.
Mne osobne sa viac páči Veľká Fatra, skrátilo by to cestovanie, zrýchlilo a zrejme stanica Kraľovany by bola na zrušenie ako prestupová, čo by asi Oravcov nepotešilo. No hlavne že diaľnica by šla v tunelovom variante a to je jedno, ktorý z tých variantov bude.
Ale neviem ako to autor myslel s pokračovaním železnice ďalej, viď: http://www.asb.sk/fotogalerie/inziniers ... o/02tarosi
magnus napísal:A ja navrhujem úplne novú trať Varín - Terchová - Zázrivá - Istebné - Dolný Kubín. Je to možno sci-fi (sme na Slovensku), ale kto pozná aglomeráciu terchovskej doliny, vie, že je tam veľký potenciál na koľajovú dopravu.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: jarini a 19 hostí.