Moderátor: Moderátori
Peterman napísal:Tak sme sa vrátili vlastne k pôvodnému riešeniu .... konečne
Som zvedavý ake to naberie teraz tempo
Este keby tak fungovala koordinácia medzi NDS a železnicami pod gesciou ministerstva ( jedného - spoločného ) tak sa môže / mohol robiť sucasne aj železničný koridor - tunel, urcite by to vyšlo oveľa lacnejšie ... takto sa a mozno o 5 rokov začne stavať železničný tunel paralelene vedľa diaľničného ..
Je az zarážajúce ako viem premrhať šancu a neskoordinovat takéto dôležité stavby a premrhať tak zbytočne veľmi vela financií a času....
Toto žiaľ slovenská slabina ... žiadne systémové riesenia, minimálna koordinácia a možné spoločne riesenia pri stavbe infraštruktúry
v EIA spomina Snopko nejaky modifikovany variant zeleznice, ktory nepojde tunelom velka fatra ale bude do istej miery kopirovat dialnicu. cize napojenie na kralovany mi z toho vychadza tak ci tak pase.
a uz som to spomenul inde. trasa na kralovany je sice pekna ako turista (sam som ju absolovoval) ale sialene nepouzitelna. a uprimne, tie peniaze by som radsej videl napriklad v trnovci ako vrazat do tejto lokalny, ktora by paradoxne mala pre cestovny trh aj pre samotnu oravu vacsi prinost ak by sa v celej dlzke konvertovala na cyklotrasu uz aj s napojenim na dalsiu v polsku ..
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 20 hostí.