poniektorí naleteli na marketinogové riešenia. investičný riaditeľ si je istý, že po zmene vlády dôjde ku jeho výmene. aby to nevyzeralo, že vedenie NDS vymyslelo nejakú blbosť tak hovoria o nejakých konzultáciách...
ak by sme chceli prevádzkovať "len" jednu tunelovú rúru, tak k nej prináleží aj úniková cesta. tá vedie cez protismernú rúru, t.j. ak táto rúra by musela mať dokončenú technológiu. ak by chcel niekto silou mocou ísť na nejakú výnimku, napr. že by nebolo dokončené cestné osvetlenie, vzduchotechnika atď, tak by musel mať tunel naprogramovaný jednorúrový režim v koordinácii so zostávajúcimi prácami v druhej rúre. museli by sa navrhnúť a odskúšať plány pre nekompletné dielo... časovo by ušetrili maximálne 3 mesiace a potom by sa musel celý "tunel" testovať znovu.
ak mali byť problém dlhé mosty, tak to by už bolo možné. trasa mimo tunela by bola čiastočne vedená 2+1. rozdiel medzi pravým a ľavým most by nemal byť väčší ako rok...
idú voľby tak treba voličom nasadiť ružové okuliare. veď to celé domrvili nominanti smeru.
doplnenie: ak by sa mala jedna rúra dokončiť s režimom obosmernej premávky tak by ju bolo potrebné stavebne prestavať a je možné že plocha výrobu by nebola postačujúca pre potrebný prívod a odvod vzduchu.
PS: Figeľ nič nezrušil. uchádzač nedokázal v stanovenom termíne získať finačné krytie. čiže ak nedostaneš 5. termín na skúšku tak je to chyba profesora