Jurislav napísal:Ale pri stavaní či rozširovaní ciest naozaj nemá význam preferovať východ.
A preto sa aj postupuje od západu, postupuje sa od západu v napájaní na BA. A je len logické, že toto sú aj plnšie úseky a postupne tie spoločné sa musia rozšíriť či opraviť.
Najprv sa napojila TT, potom TN, neskôr NR. Blíži sa napojenie ZA a podobne aj BB. No a PO+KE zostávajú ďaleko. Ale stavia sa pod Tatrami dnes 38 km plnoprofilovej D1, kúsok tam aj stojí, stojí Branisko, ktoré zviedlo dopravu z Krompách a stavia sa PO-Svinia a úsek medzi PO a KE tiež stojí. Nejde mať všetko hneď. A môj názor, že ja by som staval viac od východu je všeobecne známy a aj preto sa stavia PO-Svinia a dostavia sa 3. úsek M-J na plný profil. A osobne by som už rozostaval na plný profil obchvaty na trase KE-MI.