Tam boli omnoho absurdnejsie odhady:
"Celý pôvodne viac ako sedemkilometrový privádzač mal podľa odhadov stáť 130 miliónov eur. Dnes vieme, že druhá etapa z Lietavskej Lúčky do Žiliny sa vysúťažila len za 14 miliónov."
https://myzilina.sme.sk/c/20843357/dialnicny-privadzac-z-rajeckej-doliny-zrejme-nikdy-nepostavia.htmlPodotykam, ze II. etapa, je km 4,7 – 7,3, teda 2.6 km v plnom profile je vo vystavbe za cca 14 mil.E. km 3,8 - 4.7 je sucastou stavby D1 LL-DS a I.etapa je km 0.0 - 3.8 ako polovicny profil, na ktory to podla vyssie uvedeneho odhadu vychadza zrejme cez 100 mil. Eur. Celkova dlzka mostov na celom 7,3 km useku je 1319 m, cestna kanalizacia ma celkovu dlzku 4520m, teda ani nie na celej dlzke. Najdlhsi most ma byt 492 m ponad zeleznicu a cestu do Turia. Dalsie mosty na I.etape 324 m a 176 m, potom uz iba 10 m a 12m dlhy most.
Malymi zmenami smeroveho a vyskoveho vedenia by sa dali mosty vyrazne skratit.