Stránka 1 z 7

D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2006 15:48
od Lenny
MH napísal:Na Slovensku sa exity budú značiť s najväčšou pravdepodobnosťou podľa km. Tento rok sa má prestaničiť D1 v úseku BA - PB, chystá sa aj zmena vyhlášky, takže by to na prelome tohto a budúceho roka bolo reálne. Určite sa ale nebude prestaničovať a ani exitovať D1 v okolí Tatier a Prešov - Košice. Zatiaľ je to zbytočné, lebo km sa budú meniť podľa vybraných variant predchádzajúcich úsekov.


MH,

chystá se i přeznáčení dálnice D2, s tím že by na hranicích byl nultý kilometr nebo vše zůstane v původním stavu?

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2006 16:11
od expwy
Pokiaľ viem, tak zatiaľ sa s prestaničením D2 v najbližšej dobe neuvažuje...

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2006 16:30
od B;
V kazdom pripade by mal byt 0. kilometer D2 na hranici, otazka je na ktorej :lol:

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2006 21:03
od Adaios
B; napísal:V kazdom pripade by mal byt 0. kilometer D2 na hranici, otazka je na ktorej :lol:


A ty si za ktoru stranu - CR alebo H :?:

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2006 22:34
od aquila
ja som pocitanie od madarskej hranice ;)

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2006 13:20
od Lenny
A já zase od České. Ale jinak mi je naprosto jedno.

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2006 14:19
od aquila
ja kvoli jednotnemu systemu => stanicenie od hlavneho mesta ;)

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2006 10:22
od B;
Mne napadlo od Bratislavy 0, jednym smerom + km a druhym minus km :-)

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2006 18:28
od Lenny
aquila napísal:ja kvoli jednotnemu systemu => stanicenie od hlavneho mesta ;)


Tak to by jsi musel rozdělit D2 na dvě dálnice, protože by záporné označení pletlo lidi. Nevím, zda se vůbec někde ve světě vyskytuje. Podle mě by bylo lepší od hranic ČR/SK.

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2006 18:36
od mapman
Tak to by jsi musel rozdělit D2 na dvě dálnice, protože by záporné označení pletlo lidi. Nevím, zda se vůbec někde ve světě vyskytuje. Podle mě by bylo lepší od hranic ČR/SK.


Lenny, ja myslím, že záporné čísla máme v Čechách. Na D8, Březiněves - Zdiby ;) ale to je dočasné, takže ...

Preklep update by B;

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2006 18:46
od Lenny
parker napísal:Lenny, ja myslím, že záporné čísla máme v Čechách. Na D8, Březiněves - Zdiby ;) ale to je dočasné, takže ...


D8 ma nulu ve Zdibech, dál už to je prosecká radiála. Máš pravdu v tom, že v přípravě stavby R1 520 se počítá s přestavbou této části na šestipruh a záporné značení je pouze v projektu. 8)

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2006 23:16
od Adaios
D2 v SR by mala byt oznacena od hranic s CR po hranice s Madarskom. :wink:

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2006 11:12
od Lermik
U Malacek se stala vážná dopravní nehoda. Jeden čtrnáctiletý chlapec zahynul :cry:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4221

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2006 11:43
od jano.z
Bezpečnosť cestnej dopravy po miliónprvý krát ...

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2006 13:45
od mapman
Já by som poukázal na jednu vec, ktorá sa mi vobec nepáči, autobus vraj šoféroval 22-ročný vodič!!! Ako može niekto nechať niekoho tak neskúseného riadiť autobus s deťmi??? Nech sa vyjazdí niekde inde, aj na kamióne, hlavne nech nevozia takíto mladí deti a nebezpečné látky, ako vlani ten 19-ročný čo uhorel aj s kamiónom na D1 medzi Brnom a Prahou...

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2006 14:22
od Dialniciar
Článok zo zahraničných novín (preložené):

... po príchode na maďarsko-slovenské hranice v obci Rajka som bol prekvapený, nevspustili ma do SR, pretože tento hraničný priechod je len pre Slovákov a pre Maďarov. Musel som ísť na diaľničný hraničný priechod, našťastie neplatilo sa zaň z maďarskej strany, lebo diaľnica nie je dokončená. Horšie to bolo na slovenskej strane, tam už bola diaľnica D2, nemal som známku, ... riskoval som po najbližšiu čerpaciu stanicu. Našiel som OMV, oddýchol som si, dotankoval a kúpil som si známku, pretože som chcel ísť ďalej len po západnej diaľnici D2 do ČR.

... šok prišiel preto, že bola noc, Bratislava bola celá rozkopaná, naozaj hlavné cestné ťahy boli v zlom stave, auto mi skákalo aj pri nízkej rýchlosti, dopravné značenie nebolo dobré, bolo neprehľadné. Zisťujem, že D2 cez BA je vo výstavbe, takže som bol vlastne v meste, nie na diaľnici.

... vychádzam z mesta a znovu šok, znížená rýchlosť na 80 km/h, snaha udržať 2 jazdné pruhy je zbytočná, pretože do ľavého sa nedá kamión a naviac, pravidelne bolo posunuté prenosné dopravné značenie, takže ľavý pruh bol nepoužiteľný, išlo sa v pravom - v skutočnosti v odstavnom pruhu. Dôvodom bola asi výmena zvodidiel. Boli tu aj lampy, ale nesvietili. A stále bola zvýraznená 80 km/h ako maximálna rýchlosť. Autá predo mnou išli 60 km/h, za mnou ďalšie auto blikalo ...

... som na diaľnici, som prekvapený, koľko kamiónov prechádza, takmer žiadne osobné autá, diaľnica je v zlom stave, veľa nerovností, prakticky žiadne odpočívadlo nedisponovalo nejakým motelom, všetky boli zrušené, zavreté, len jediná čerpacia stanica Slovnaft bola na úrovni.

... čakal som viac, naozaj viac, v ČR, no bol som prekvapený stavom českej diaľnice D2, ktorá bola snáď ešte z hitlerových panelov.

Autor je chorvátsky cestovateľ. Písal, porovnával stav diaľnic a hlavných ciest v Chorvátsku so stavom ciest v Slovinsku, Maďarsku, Slovensku a Českej republiky. :idea:

Zo Slovenska evidentne dobrý pocit nemal. :roll:

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2006 15:13
od aquila
nech skusi za rok :D snad to bude lepsie ;)

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 20:13
od Dialniciar
Praha chystá další opatření ke zlepšení průjezdnosti městem. Mobilní značky vydávané dočasně stavbařům budou omezeny na hodiny, kdy se na projektech pracuje. Po vypršení rozvrhu, většinou v noci nebo o víkendech, by mohli řidiči v úseku zrychlit. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4679

Tak toto by sa mohlo konečne ujať aj v SR. :idea:

Na D2 je 80 km/h dosť dlhý úsek, akože 2 pruhy zostali, ... tam v pravom sa dá ísť bez problémov 100 km/h, v ľavom pre osobné autá kľudne aj 110 km/h, ... ale to by muselo byť prenosné dopravné značenie rozmiestnené naozaj "rovnomerne" ... a ešte teda ten fakt, že každé ráno/cez deň/večer sa tam pohybuje len niekoľko robotníkov, výnimočne nejaký bager, ... otrasné. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2006 18:52
od mapman
Tento kiks je na D2 stále alebo už si toho niekto všimol a spravil s tým niečo??
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1879

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 12:44
od Dialniciar
D2 hranica ČR-Malacky:

- rok 2007, pokusné umiestnenie značky na max. 150 km/h na 2 dni
- rok 2009, definitívne po životnosti vozovky
- rok 2015, po životnosti celej diaľnice

D2 Malacky - Bratislava:

- rok 2009, definitívne po životnosti vozovky
- rok 2015, po životnosti celej diaľnice

D2 Bratislava - hranice s Maďarskom

- nové odpočívadlo sa plánuje

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2006 00:31
od Lenny
Nevíte někdo, kdy přesně byly otevřeny tyto stavby na D2:
- Stavba 024A řeka Morava - Kúty
- Stavba Kúty - Malacký
- Stavba Malacký - Bratislava
- Stavba Most Lafranconi
- Stavba D2/D61 Bratislava, Viedenská - st.hr. SR/Maďarsko, SR/Rakousko

Díky moc

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2006 12:35
od Saget
Lenny napísal:Nevíte někdo, kdy přesně byly otevřeny tyto stavby na D2:
- Stavba 024A řeka Morava - Kúty
- Stavba Kúty - Malacký
- Stavba Malacký - Bratislava
- Stavba Most Lafranconi
- Stavba D2/D61 Bratislava, Viedenská - st.hr. SR/Maďarsko, SR/Rakousko

Díky moc


Presne? Ak staci rok tak:

- 1981
- 1978
- ?
- 1992
- 2000

zdroj: www.doprastav.sk

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2006 12:43
od Andrej
Saget napísal:Presne? Ak staci rok tak:

- 1981
- 1978
- ?
- 1992
- 2000

zdroj: www.doprastav.sk


BA-MA bola otvorena tusim 1973 ako prvy dialnicny usek v SR.
BA-Madarsko - 1998 1/2 profil, D4 SR - Rakusko 1999.

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 11:25
od Lenny
Roky vím, ale nevím přesně na dny.

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2007 13:00
od Ondra O.K.
Dialniciar napísal:- rok 2009, definitívne po životnosti vozovky
- rok 2015, po životnosti celej diaľnice


Zajimalo by me co se dela s takouvou dalnici po konci zivotnosti...musi se zrusit cely povrch do hloubky a udelat novy? Co se stane po r. 2015?
Co to muze stat na useku hranice CR-BA?