Stránka 101 z 122

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2020 09:50
od Peter_CA
Neplánuje sa označiť cestu I/11A ako cestu pre motorové vozidlá? Keďže je to polprofil diaľnice, vcelku by to dávalo zmysel.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2020 14:25
od mike007
Peter_CA napísal:Neplánuje sa označiť cestu I/11A ako cestu pre motorové vozidlá? Keďže je to polprofil diaľnice, vcelku by to dávalo zmysel.


to asi tak lahko nepojde kvoli tomuto a nasledne tomuto

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2020 16:10
od Peter_CA
Ach jaj...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2020 16:20
od Vlados
čo tak prečítať dodatkovú tabuľu?

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2020 20:44
od Miro
Zaujímalo by ma, aké značky sú na výjazde z tej poľnej cesty?

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2020 00:44
od Vlados
najskôr stop, zákaz odbočenia vpravo okrem vozidiel úrdžby. dnes už NDS nepoužíva traktory ale mutlifunkčné vozidlá.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2020 06:13
od metelesku.blesku
Od toho výjazdu do oščadnice ale miestne traktory jazdiť môžu. Čo je samo o sebe sprostosť, keďže alternatívny prístup bez potreby použitia I/11A na tú lúku poľnohospodári majú. Lesáci by sa tiež nestratili.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2020 22:38
od mike007
Vlados napísal:čo tak prečítať dodatkovú tabuľu?

samozrejme, ze citat viem :) ten druhy link mal ukazat ten vyjazd (nie znacku), odkial tie traktory vychadzaju

metelesku.blesku napísal:Od toho výjazdu do oščadnice ale miestne traktory jazdiť môžu. Čo je samo o sebe sprostosť, keďže alternatívny prístup bez potreby použitia I/11A na tú lúku poľnohospodári majú. Lesáci by sa tiež nestratili.

ano, vyzera, ze paralelne cca 300m popri ceste ide lesna cesta az po osadu, kde sa tato lesna cesta napaja na miestnu komunikaciu, ktora je dalej napojena na I/11 a prave cesta I/11A tuto miestnu komunikaciu premostuje

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 00:19
od metelesku.blesku
Paralelne s I/11A je jarok na vodu z cesty, aj keď to zvrchu vyzerá ako lesná cesta.
Tu je ten prístup k lúke, čo som mal na mysli: https://sk.mapy.cz/s/redefasuru
Nie je to žiadna krkolomne dostupná poľná/lesná destinácia, ktorá by sa bez toho zbytočného prístupu z I/11A nedokázala obhospodáriť. Na zábere je prístupová cesta pod I/11A aj s tou lúkou/lesom: https://goo.gl/maps/HzoGwsPuTtJZycxM8

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 02:06
od mike007
ono sa to raz riesit bude musiet, ked sa bude tento usek riesit definitivne.
pristup, ktory ste naznacili, sice moze (docasne) vyriesit problem, ale su to prave obce, ktore sa snazia (z pochopitelnych dovodov) minimalizovat zatazenia svojich miestnych komunikacii takymto typom "tranzitu" - tu by zrejme NDS narazila...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 10:51
od metelesku.blesku
Ale tak zas no. V koľkých obciach sa družstevníci dostanú na všetky svoje polia bez "tranzitu" pomedzi domy? Hlavne v obciach rozťahaných po všetkých dolinách, ako na Kysuciach? Myslím, že keby sa obec štorcovala, tak stačí na I/11A osadiť značku CpMV a skončili.

O.i. je tá cestička pre traktory vo vlastníctve NDS, ako som teraz pozrel (rovnako ako časť tej alternatívy pomedzi domy), takže nič nebráni NDS z toho polprofilu CpMV spraviť.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 13:08
od Peter_CA
Mimochodom, ak som neprehliadol nejakú značku, tak od Krásna nie je na 11A zakázaný vstup chodcom (zákaz je až pri tuneli).
https://goo.gl/maps/5qLjdAvTYsFQQ1wP9 tu je iba zákaz pre cyklistov a záprahy.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 16:47
od Peter_CA
Ďalší komentár: https://www.mojekysuce.sk/spravodajstvo ... okoncit-s1

Kto si čo spravil, to bude mať...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 17:12
od jarino
Urýchlená výstavba...
No včera som v jednom dokumente videl, že pri Brodno - KNM je predpokladané odovzdanie do prevádzky rok 2028... Ale možno to je chyba autora dokumentu.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 17:47
od Peter_CA
To je zbožné želanie. Miestni si totiž myslia, že teraz, keď padlo premostenie križovatky, tak sa bude ponáhľať s výstavbou diaľnice (resp. opačne, že keby to nepadlo, výstavba diaľnice by sa oddaľovala). No, prd sa bude, keď nie je pripravená.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 21:07
od cableguy
nemusi byt zbozne zelanie, ak sa prijmu nove zakony o VO a stavebny zakon tak sa moze vyrazne skratit doba pripravy a chybajuce useky na kysuciach pojdu do vystavby ovela skor ako podla povodnych planov.. toto aj viackrat spomenul aj samotny minister ze najde paky ako to maximalne urychlit a prijatie zakonov je jednou z nich a vystavbu na kysuciach spolu s nds akceleruju ako to len pojde..a najma uz aj koli tomu ze Polsko ohlasilo do 2023 dokoncenie svojich usekov za hranicami, to by znamenalo totalny kolaps dopravy pred Cadcou a celkovo celej dolnej Kysuce https://www.mojekysuce.sk/spravodajstvo ... okoncit-s1

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 21:40
od babar
Dobre som videl na tom videu v tom prispevku ze poliaci stavaju cast S1 len v polprofile? (aj nasa D3 v polprofile je trapas) Ked som tade siel tak okrem toho chybajuceho useku z ktoreho je aj to video, tak na jednom useku bola taka ostra skoro pravouhla zakruta, ze bola cedula koniec dialnice, zakruta, zaciatok dialnice, tiez riesenie, ale tam clovek neubrzdi iba raz...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 22:09
od Peter_CA
S1 je v polprofile od Żywca po hranicu s tým, že na budovanom úseku budú ako plný profil tunely a úsek medzi nimi.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 22:15
od Vlados
Lebo vedia, že tam nebudú intenzity na plný profil a jednorúrové tunely stavať nie je efektívne. Žiaľ tohoto sa na Slovensku len tak nedočkáme.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 22:18
od mike007
babar napísal:Dobre som videl na tom videu v tom prispevku ze poliaci stavaju cast S1 len v polprofile? (aj nasa D3 v polprofile je trapas) Ked som tade siel tak okrem toho chybajuceho useku z ktoreho je aj to video, tak na jednom useku bola taka ostra skoro pravouhla zakruta, ze bola cedula koniec dialnice, zakruta, zaciatok dialnice, tiez riesenie, ale tam clovek neubrzdi iba raz...

len si dovolim doplnit dokaz
celkovo mam dojem, ze maju nasi severni susedia omnoho benevolentnejsie normy v cestnej doprave, a to nielen s ohladom na stavby rychlostnych ciest.
mnoho ich rieseni by u nas nemalo sancu prejst.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 22:35
od Pacho
no neviem, ja to skôr vidím tak, že možno tam v budúcnosti plánuju neaku MUK.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 22:47
od expwy
Áno je to budúca križovatka s S52 a S1 ďalej na sever. Niečo ako bol u nás kedysi Budimír alebo Prešov-Juh pred prestavbou.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 22:55
od devil
Lebo vedia, že tam nebudú intenzity na plný profil a jednorúrové tunely stavať nie je efektívne. Žiaľ tohoto sa na Slovensku len tak nedočkáme.
ked tam nebudu intenzity na plny profil tak nebudu intenzity ani na plny profil tunela zenao. ale inac ti to metelesku vysvetli ze dnes by to cele postavili na plny profil bez ohladu na intenzity tak ako planuju xy ciest vratane S19. a ano toho sa u nas naozaj nedockame.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 22:56
od babar
Peter_CA napísal:S1 je v polprofile od Żywca po hranicu s tým, že na budovanom úseku budú ako plný profil tunely a úsek medzi nimi.


Trosku sa v tom stracam, S1/D3 je europsky koridor sever juh, nam kvoli chybajucej D3 kolabuje doprava, ale nie su tam intenzity na plny profil? Alebo tolko aut v Polsku konci v Zywieci a u nas odbaca do CR ze usek Svrcinovec Zywiec je len na polprofil? Len sa pytam, vazne neviem, nepoznam to tam az tak.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2020 23:02
od IceFox
Celý tento polprofilový trapas len ukazuje, že hlavný prúd je ČR, nie Poľsko.