Stránka 27 z 51

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 05:11
od daphne
tak v tom pripade vela stastia kysucania, cakajte dalsich 20-30 rokov.. lool ze spracovanie dokumentacie..to je mozno prvy ci druhy bod z 10 :lol: tu sa dialnice nikdy nedokoncia teraz tomu zacinam verit.. lool

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 09:44
od juancarlos
Vlados napísal:čo tak použiť aspoň štipku rozumu? zákazka (aktualizácie dokumentácie) nebude spolufinancovaná z eurofondov.


Pri štipke rozumu by mohol autor spomenúť, že aktualizácia dokumentácie sa týka privádzača a nie úseku D3 Brodno-KNM o ktorom sa tam tak vehementne rozpisuje. Či?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 10:05
od jarino
Autor článku si neprečítal podklady súťaže prípadne Oznámenie o vyhlásení VO. Až tam je to jasne napísané.
To svedčí o kvalite autorov článkov v istých prípadoch.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 10:38
od laforez
Mne osobne bude stacit ked postavia zatial ten privadzac. Ten tiez dost pomoze.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 12:32
od milan_KM
Ak sa konečne postaví privádzač, tak bez vetvy CA-KM, takže nám vznikne ďalšia bodová závada (samafor) ....

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 13:36
od aquila
vetva CA - KNM je zbytocna. ked niekto ide od CA moze luxusune bez obmedzenia a semaforu zbehnut do KNM pri povine.

a semafor tam snad nedaju, skor ocakavam, ze s postavenim privadzaca zrusia semafor v radoli, resp aspon zakazu lave odbocenia.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 14:07
od milan_KM
Zbytocna nie je lebo bude prevádzať nezanedbateľné množstvo ľudí smerujúcich do priemyselného parku.
Ale ok OA môžu ísť cez mesto, lenže NA budú mať prepokladám do postavbe privádzača cez mesto zákaz alebo podobné opatrenie.

Semafor v Radoli bol postavený preto, že ĺudia z KNM a Vadičovskej doliny sa nemohli dostať na hlavnú... takže určite nedôjde k tomu aby semafor a ľavé odbočenia odstránili.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 19:08
od aquila
zase dalsie "nezanedbatelne" mnozstvo na urovni mostov pri brodne alebo svrcinovec - skalite ? v kysuciach je zjavne vsade nezanedbatelne mnoztvo ludi, ale ked dojde k scitaniu dopadne to ako na uz spominanych usekoch ..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2018 22:51
od milan_KM
Keď dojdu argumenty treba vytiahnuť Brodno :lol:

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2018 13:34
od aquila
ale kdeze, ja len reagujem na to tvoje "nezanedbatelne mnozstvo" co akoze ide od CA na KNM .. pricom ako sa uz ukazalo na dalsich usekoch D3, vzdy to naoniec je zanedbatelne mnozstvo, ale stovky milionov vyplieskane .. to su bohuzial fakty. a ine to neni ani v tomto pripade.

vetva CA- KNM je uplne ale uplne zbytocna.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2018 18:39
od milan_KM
Vetva je zbytočna bude teda semafor a ďalšia bodová závada.

A odvolávať sa na ùseky o ktorých všetci vedia, že sú zbytočné dokáže len človek s osobným problémom. Bohužiaľ.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2018 00:58
od nonick
Vyborne, s dvoma bodovymi zavadami bude aspon tento usek konecne opodstatneny ;)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2018 09:54
od aquila
ked tam daju semafor tak to ej uz len vyjadrenie hluposti zilinskeho KDI resp samospravy, ktora to bude pozadovat.

kedze smerom od CA sa luxusne dostanu na odbocke pri povine.
a to zvysenie intenzit v ramci KNM aj na dalsich 20 rokov dopredu by bolo OK cez mesto, kedze okrem samotneho mostu su v KNM mizerne intenzity

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2018 23:48
od Mawerick81
no,, az na hodiny v dni, ked sa vypustaju smeny z Schaeffleru,, to sa neda cez mesto prejst,, ale ok,, zase sme pri teme KNM,, tak blbo riesene mesto a komunikacie ako KNM som nevidel nikde.. chyba akakolvk moznost hociakeho rychleho presunu cez mesto,, hocikade clovek chce ist, tak vsade sa blbo jazdi .. ak tam nemusim, nejdem, a ked musim, tak aj to si vyberam..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2018 14:56
od laforez
Semafor nezmizne. Intenzity na hlavnom tahu za-ca neklesnu (skor stupnu o tych co pojdu z priemyselneho parku na CA). A ludia z vadicovskej doliny proste sa nedostanu na hlavnu cestu. Toto nevyriesi ani privadzac, to je pravda. Ale bude to urcite lepsie ako to je teraz.
Inak by ma zaujimalo ako bude riesene vyustenie privadzaca pri skalke. Ludia zo shaeffleru smerujuci na zilinu tam budu musiet davat prednost alebo to bude riesene mimourovnovo? Predpokladam, ze tam bude bezna krizovatka, cize nejako donutit aby:
Smer ZA->priemyselny park isli cez privadzac
Smer CA->priemyselny park isli cez mesto
Smer priemyselny park ->ZA isli cez mesto
Smer priemyselny park->CA isli cez privadzac

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2018 15:33
od Bager3
Ked sa dostavia privadzat zburat most cez Kysucu a mas to vyriesene a uz nebude zavadzat ani dialnici

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2018 16:25
od Vlados
:) :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2018 16:40
od laforez
To by si poriadne vyriesil

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2018 20:15
od Mawerick81
a co autobusy ktore teraz stoja pri bielom dome? ti pojdu kade? okolo zakladnej skoly na Klementiske kde su spomalovace? Uzasny napad... CIze zase len doplati na to stred mesta, napr vsetky auta, co idu do Lidla, tak pojde cez centrum,,, (myslim tych, co do Lidla idu z dedin mimo KNM)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2018 20:38
od IceFox
Vo všeobecnosti mi príde infraštruktúra v KNM ako zlý vtip. Aby si sa dostal do závodu, tak musíš prejsť viackoľajovým priecestím.
Inak tie ranné zápchy by sa dali vyriešiť keby v Shaeffler poholi prstom a pritlačili by trošku na tú zastavku vlaku v blízkosti fabriky.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 01:07
od Mawerick81
lenze to by vyriesilo len ludi v obciach a mestach kade prechadza vlak,, nikto nepojde rano najprv busom a potom vlakom,, na to zijeme v moc pohodlnej dobe,, cize by sa tym kolony asi nevyriesili..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 09:56
od Miro
IceFox napísal:Vo všeobecnosti mi príde infraštruktúra v KNM ako zlý vtip. Aby si sa dostal do závodu, tak musíš prejsť viackoľajovým priecestím.
Inak tie ranné zápchy by sa dali vyriešiť keby v Shaeffler poholi prstom a pritlačili by trošku na tú zastavku vlaku v blízkosti fabriky.


Prečo by si musel ísť cez priecestie? Veď kúsok vedľa je podjazd.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 10:00
od Miro
Mawerick81 napísal:lenze to by vyriesilo len ludi v obciach a mestach kade prechadza vlak,, nikto nepojde rano najprv busom a potom vlakom,, na to zijeme v moc pohodlnej dobe,, cize by sa tym kolony asi nevyriesili..


Pomohlo by vytvoriť P+R parkoviská pri vlakových zastávkach. Všimol som si, že nezanedbateľné množstvo ľudí ide autom ku vlaku a ďalej vlakom. Pri stanici v KNM aj pri zastávke Rudina cez deň parkujú autá ľudí z okolitých dedín, pričom miesta je tam na to málo.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 10:39
od aquila
len takato koncepcia bohuzial chyba na celom slovensku, najma ked sa ZSR, ZSSK, a kraj (jedno ktory) nevedia dohodnut .. o nejakom napojeni s autobusmi je skoda hovorit.

co sa tyka KNM, tak je to ciastocne dedicstvo najma zleho projektu "koridorizacie".

vajanskeho sa dalo podla mna pekne urobit aj podjazdom
keby just aj na kriz smerom na SNP, ale bolo by to narocnejsie a zjavne sa do toho nikomu na koridorizacii nechcelo
dalej predlzenie cesticky od schaeffler na rudinku s mimourovnozm krizovanim zelenizne by tiez odlahcilo centrum KNM ..

vacsi problem je, ze idealne by bolo mat aj 9teho maja nadjazd (podjazd by asi vyzadoval prelozku tomu mini potoka)

zaroven dat zakaz nad 3,5 cez sportovu.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2018 11:41
od jarino
Keď sa tu bavíte o tej zastávke, tak momentálne je to v takomto stave:
Na začiatku Vás chceme upozorniť, že ide o proces, ktorý k dnešnému dňu nebol ukončený. V rámci hľadania prijateľných riešení ŽSR dospeli k návrhu riešenia, ktorý spočíva vo vybudovaní novej zastávky Kysucké Nové Mesto - Juh a zavedení nových trás zamestnaneckých zmenových vlakov mimo taktu, ktoré majú prípoje v Žiline od Kraľovian, Považia i Rajca a tiež v Čadci od Skalitého i Makova a opačne. Uvedený návrh je však závislý od záujmu dopravcov a nebol s nimi doposiaľ prerokovaný.

Zámer výstavby by bol situovaný do koridorovej trate o traťovej rýchlosti 140 km/hod, ktorá bola daná do prevádzky ako zmodernizovaná dňa 18.11. 2011.

Z technického hľadiska je výstavba novej zastávky možná, s nutnou úpravou polôh koľají vzhľadom na budovanie nástupíšť, úpravou traťového zabezpečovacieho zariadenia, úpravou trolejového vedenia a vybudovaním podchodu. Odhadovaný investičný náklad je vo výške 689 075 Eur.

Z technologického hľadiska by vkladali ŽSR do úseku tretiu zastávku, ktorá by zahustila úsek, no jej realizácia za bežných prevádzkových podmienok nevyžaduje ďalšie opatrenia. Avšak pri modernizácii uzla Žilina je potrebné zvážiť zriadenie výhybne, čím by sa zabezpečilo udržanie plynulosti dopravy. Odhadované investičné náklady na vybudovanie výhybne sú cca 3 mil. Eur.

V prípade rozhodnutia o výstavbe budú ŽSR žiadať Ministerstvo dopravy a výstavby SR o vyčlenenie resp. pridelenie kapitálových zdrojov na realizáciu uvedeného zámeru. Až v prípade kladného rozhodnutia MDV môžu pristúpiť ŽSR k ďalšej realizácii.