Jano1 napísal:D3, úsek Čadca, Bukov - Svrčinovec
"Pre lepšie začlenenie stavby do svahovitého terénu sú v km 37,574 až 38,880 navrhnuté výškovo oddelené pásy diaľnice s maximálnym prevýšením do 4 m."
beriem, pomylil som sa. kazdopadne uz aspon dava zmysel preco to davaju na plny profil, kedze su tam tym padom efektivne 3 terasy spolu s luxusnou prelozkou miestnej cesty.
Jano1 napísal:Vsak je to mesto, tak je samozrejme, ze tam zostane lokalna doprava! Ty si neschopny si uvedomit, ze problemom Cadce nie je lokalna doprava, ale tranzit. Doprava z Hornych Kysuc smerom na BA a ZA z velkej casti jazdi cez Velke Rovne a Bytcu.
tak o menej treba MUK bukov, ked horne kysuce chodia cez velke rovne/bytcu, kedze tym padom je to ozaj padnute na hlavu mat dialnicu krizovatku do centra mesta.
kazdopadne intenzity hovoria nieco ine (cez velke rovne je intenzita 1226 a tesne pred makovom na odbocku na bytcu je uchvatnych 2079.
ale zase na druhej strane su to intenzity hodne 500 milonovej prelozky cesty prvej triedy aka D3 svrcinovec - skalite
takze mas pravdu je to silny tranzitny tah na bratislavu a sa len cudujem, preco tam neni naplanovana este dialnica!
Jano1 napísal:Ked sa odvedie tranzit na dialnicu Cadca nema problem cez semafory previest 2 nasobok intenzity oproti tomu co tam zostane, pretoze tam bude len par stoviek NA. Skoro nikto by nesiel cez Podzavoz ked moze ist 7,5 km namiesto skoro 12 km cez Podzavoz.
takze sme zase pri tom, ze ked by tam nebola MUK bukov a bola by aj suvisla jednicka 1+1, tak cadca nema problem
Jano1 napísal:Ist z centra 200 m cez zastavane uzemie z centra CA a potom privadzacom alebo ist vyse 7 km prevazne zastavanym uzemim je to iste?
kolko % aut ide z tych 200 metrov ? no v podstate zlomok. kedze vacsie intenzity su na 487 ako tie pri centre.
Jano1 napísal:Ked tam bude 20% NA a 50% OA oproti sucasnemu stavu? Fakt nemas ponatia o tom co je doprava a zvlast nakladna.
uvids, ze ked sa dostava tento kartelovy predrazeny usek, tak sa to v cadci so zapchami nezmeni temer vobec, akurat odbudnu NA z tranzitu, ale to je tak vsetko.
Jano1 napísal:Zase sa len pytam, co je lepsie 6 km alebo 800 m z centra na D3 ( 850 m z II/487 na D3)?
ja zase po Xty krat kontrujem, kolko je tych jazdy z toho centra ?
ked uz nie si schopny akceptovat realitu z inych miest, tak si pozri aspon intenzity v cadci.
lebo v tom "centre" ide cez este staru I/11 8896 na 487 z hornych kysuc je tam 14954 ..
v podstate cez podzavoz a mini prelozku 487 by mohlo jazdit v podstate cele sidlisko, ktore by to malo blizsie k podzavozu ako k MUK bukov
ale nieeee, narvivme celu dopravu do centra!
Jano1 napísal:Pouzil som mapky VUC, teda intenzity medzi mestami, a nie lokalne mestske intenzity. Lebo ako pise Aquila, v mestach, kazdy moze ist pesi, pripadne MHD ci na bicykli.
ano mozu, ale ani jedno z tych miest nema ani len jednickovy obchvat a presne takto to vyzeralo v trnave nez urobili 1+1 obchvat mesta, ktory je aj napriek jednej polourovnovnovej krizovatke temer vzdy zeleny, ale samotne mesto je stale cervene.
a je jedno ci senica, hlohovec, sala, galanta, ani jedno mesto nema ani len planovany tak obchvat _jednicky_ aby si zviedli krizovatku do centra.
preto sa to aj vola obchvat .
burali centra len komunisti a kryptokomunisti
a aj sudiac podla volieb na kysuciach vladnu bud komunisti, alebo kryptokomunisti, tak sa neda nic ine ocakavat, ako hlupe neekologicke, obcanom pritazujuce riesenia
a to je to co sa ti tu snazime vysvetlit, s tou debilnou MUK bukov si taha cadca dalsich aspon 5-7 tisic vozidiel _vratane_ NA do absolutneho centra vedla virtualnej pesej zony (zase raz neschopnost samospravy), co je absolutne chore a nikto normalny by to nedopustil.
plus je to docela smiesne, na jednej strane sa tu vystatujes, ze ked zmizne tranzit z cadce zvladne aj 2nosbne intenzity (co je samo o sebe logicky nezmysel)
ale na druhej chces silou mocou rvat uplne nezmyselne IAD cez centrum mesta na hrane s pesou zonou.
to dokazu fakt len na slovensku
Jano1 napísal:Ale MUK Podzavoz mala byt omnoho blizsie v centru, alebo ani by nemusela byt, lebo bude mat aj tak relativne slabe vyuzitie a nizke intenzity len okolo 2 tisic v./24h. Aj Aquila by bol spokojny, ze su tam len 2 plne a jedna polovicna krizovatka.
MUK podzavoz mala byt posunuta a urobena podla uzemneho planu, teda ako plna
zaroven tam malo byt premiestnene SSUD, ktore je nezmyselne planovane pod horelicou, potom by bola ako tak ospravedlnitelna,
zaverom len zopakujem, MUK bukov je jeden z najkrajsich prikladov neschopnosti samospravy, kratkozrakosti zadavatelov projektu a krasny obraz celej sfusovanej D3.