Stránka 2 z 7
Odoslané:
10. Sep 2009 13:40
od sergej
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
PREDMET ZÁKAZKY
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) stavby diaľnice D3 Oščadnica - Čadca, Bukov, 2. profil.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 1 000 000,0000 EUR
Lehota ukončenia: 30. 11. 2010
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 16. 10. 2009. Čas: 10.00 h.
Odoslané:
12. Jan 2010 11:02
od sergej
sergej napísal:Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
PREDMET ZÁKAZKY
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) stavby diaľnice D3 Oščadnica - Čadca, Bukov, 2. profil.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 1 000 000,0000 EUR
Lehota ukončenia: 30. 11. 2010
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 16. 10. 2009. Čas: 10.00 h.
POČET DORUČENÝCH PONÚK:
2
NÁZOV A ADRESA HOSPODÁRSKEHO SUBJEKTU, V PROSPECH KTORÉHO SA ROZHODLO O ZADANÍ ZÁKAZKY
Inžinierske združenie AMBERG & PROMA & R-PROJECT zastúpené Amberg Engineering Slovakia, s.r.o.
Celková konečná hodnota zákazky:
777 781,3100 EUR bez DPH
DÁTUM ROZHODNUTIA O ZADANÍ ZÁKAZKY:
18. 12. 2009
Odoslané:
12. Jan 2010 11:05
od magnus
Preboha!
Odoslané:
12. Jan 2010 11:20
od Dialniciar
Čo preboha ? Snáď chvalabohu, D3 sa veselo pretláča.
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
18. Sep 2010 12:51
od michael89
Týmto úsekom som nedávno šiel a vôbec som nemal pocit, že by to bola diaľnica. Samé zákruty a vkuse 80 km / hod.
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
18. Sep 2010 13:12
od Andrej
Ano, cela D3 ma navrhovu rychlost 80 km/h. Preto je paradox, ze ma vobec oznacenie D
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
19. Sep 2010 21:09
od dusans
S tým súhlasím, len ma zaujíma, ako a kadiaľ tam chcú postaviť druhý profil.
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
05. Feb 2012 19:29
od Andrej
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
07. Feb 2012 08:47
od dusans
Takže druhý polprofil bude viesť po pravej strane súčasného polprofilu v smere do CA. Len pozerám, že budú musieť rozšíriť zárez na kopci nedaleko vstupu do tunela. Ako to budú riešiť za plnej premávky, to sa dozvieme asi až o pár rokov( o dobrých pár rokov).
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
05. Mar 2013 16:28
od aquila
nieco z enviroportalu
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... v-2-profilortofotomapa u nas v galeri
gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=13684pred tunelom bude aj treti pruh v stupani pre pomale vozidla.
a detail na MUK oscadnica, kde sa to tvari byt aj na velke odpocivadlo a SSUD
gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=13685
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
14. Sep 2014 07:34
od pecik
Vo vestniku sa objavila info o zakazke:
https://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/263594Predmetom zákazky sú sanačné práce na kotvenom opornom múre, ktorými sa zrealizuje zaistenie severného portálu (stavebnej jamy portálu) tunela Horelica. Potreba sanácie vyplynula z vyhodnotenia geotechnického monitoringu tunela Horelica a poukázala na možné dôsledky porúch na konštrukcii. Vykonanie sanácie kotveného oporného múru zahŕňa stavebné práce, ktoré budú vykonávané v rozsahu a podľa projektovej dokumentácie: Projekt sanácie kotveného oporného múru, Terraprojekt a.s., 03/ 2013 (príloha č.1 SP PD sanácie)
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
14. Sep 2014 08:39
od rempo
opravovať to bude Vahostav teda ten ktorý to postavil pred desiatimi rokmi a už sa to rozpadá a o päť rokov sa to znova zbúra aby sa postavila druha rúra to sú kšefty
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
08. Okt 2014 16:35
od pecik
"Maly obchvat Cadce" prave otvorili.
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
08. Okt 2014 19:19
od Vlados
čakali na výjazdové rokovanie, aké milé
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
09. Okt 2014 12:35
od Miro
Neviem, prečo tomu hovoria obchvat, keď to ústi na veľký obchvat, ktorý ústi prakticky do centra. Hlavnému lieviku to vôbec nepomôže. Len v prípade uzávierky tunela nebude potrebné ísť priamo cez námestie.
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
06. Nov 2014 19:30
od pecik
Iba pre info. Prace na sanacnych pracach severneho portalu tunela Horelica sa pred niekolkymi dnami zacali. Pokial bude dodrzany termin vystavby druhej rury, je tato oprava myslim, ze zbytocna.
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
06. Nov 2014 20:09
od milan_KM
Povedz mi jeden jediný termín, ktorý bol na D3 dodržaný..
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
15. Jún 2015 09:16
od mirsi
NDS vyhlasila uzsiu sutaz na:
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), Oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a), Dodatku stavebného zámeru (dSZ), dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Diaľnica D3 Oščadnica - Čadca, Bukov, 2.profil
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.07.2015 10:00
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/299688
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
15. Jún 2015 16:26
od sergej
Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov
Odoslané:
11. Apr 2016 20:32
od sergej
Dnes bola reportaz k tomuto useku v Spravach RTVS. NDS ocakava vydanie stavebneho povolenia na druhy profil v priebehu buduceho roka.
Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov
Odoslané:
29. Máj 2016 13:13
od BoroZA
Neviem, či niekto z vás jazdí pravidelne cez Tunel Horelica, no prislúchajúca časť D3 je v posledných rokoch čoraz nebezpečnejšia, pribúdajú smrteľné dopravné nehody, takmer každodenne sú na čadčianskej strane tunela kolóny, tunel je priebežne uzatváraný, pri jeho údržbe a dlhodobejšom uzatvorení hrozí v Čadci dopravný kolaps (vďakabohu, že posledné údržby už prebiehajú vždy cez víkendy) a už niekoľko mesiacov je na celej tejto časti D3 obmedzená rýchlosť na 60 km/h, čo je už úplne absurdné, pretože po súbežnej komunikácií cez mestskú časť Horelica je povolené jazdiť 70 km/h. Do dnešného dňa sa divím, prečo doposiaľ nezačali s razením druhej tunelovej rúry, asi je to ako všetko otázkou peňazí, avšak tunel je veľmi krátky, má len niekoľko sto metrov a podľa môjho laického názoru bude jeho razba spojená s výstavbou druhého profilu tohto úseku nesmierne komplikovaná kvôli strmému terénu a bude určite spojená s úplným uzatvorením existujúceho polprofilu.
Postačovalo by dobudovanie tohto úseku na plný profil, spoločne s plným profilom nadväzujúceho úseku D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec a dovolím si tvrdiť, že dopravná situácia by bola v Čadci na dlhé roky upokojená.
Re: D3 Oščadnica - Čadca, Čadca obchvat
Odoslané:
31. Aug 2016 21:33
od jarino
[quote="mirsi"]NDS vyhlasila uzsiu sutaz na:
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), Oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a), Dodatku stavebného zámeru (dSZ), dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Diaľnica D3 Oščadnica - Čadca, Bukov, 2.profil
Dokumentáciu vypracuje združenie firiem Dopravoprojekt a Basler&Hofmann Slovakia.
DSP má byť odovzdaná do 365 dní od účinnosti zmluvy.
Koncept smerového a výškového vedenia - 50 dní,
Projekt geologickej úlohy - 50 dní,
Realizácia terénnych vrtných prác má začať 7 dní od odsúhlasenia Projektu geologickej úlohy,
Návrh záverečnej správy IGP - 250 dní,
Koncept technického riešenia mostov a križovatiek - 120 dní,
Koncept majetkovej hranice, hranice dočasných záberov - 270 dní,
Návrh vytyčovacej siete stavby - 280 dní.
Dodatok stavebného zámeru - 365 dní.
Činnosť KD a AD je predpokladaná na roky 2018 až 2020.
Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov
Odoslané:
01. Mar 2017 13:34
od duro_z_dediny
ondrejko_t napísal:zas by som to asi nejako nedramatizoval, lebo s vynimkou braniska (co asi vsetci vieme o co slo) sa pokial viem vsetky tunely stavaju dvojrurove.
no a este Horelica. ale tam sa druhej rúry asi ani nedozijeme
Na tému 2.rúry Horelica by som sa pozrel očami Value for money:
Fakty: Horelica - 600m, Branisko - okolo 4,7 km. Sčítanie dopravy 2015 : Horelica 15053, z toho 4tis. nákl. , Branisko - 10359.
Ak sa pozriem logicky na tieto hodnoty, tak vidím reálnu potrebu postaviť Horelicu skôr, lebo náklady na 600m tunela musia byť rádovo nižšie ako na 4,7km. Pritom je tam o 1/3 vyšší traffic.
Čiže domnievam sa, že 2.rúry Horelice by sme sa mali dožiť určite skôr, ako Braniska (pričom nespochybňujem Branisko ani náhodou). Na Branisku je rovnako veľký potenciál stúpania dopravy po dokončení D1 POZ-POJ a R2/R4 KE Šaca- Košické Oľšany. Len tie potrebné financie tam budú rádovo niekoľkonásobne vyššie.
Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov
Odoslané:
01. Mar 2017 14:01
od duro_z_dediny
sergej napísal:Dnes bola reportaz k tomuto useku v Spravach RTVS. NDS ocakava vydanie stavebneho povolenia na druhy profil v priebehu buduceho roka.
Keď som si prečítal zadanie zmluvy pre vypracovanie DSP, je tam spomenuté ako podklad - Záverečné stanovisko Ministerstva ŽP a Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácii z 3.11.2000. Neviem, či to malo nahrádzať EIA, ale mne sa to zdá neaktuálne a zrejme nutné pre update. Aby to nedopadlo ako s EIA pre POZ-POJ, ktoré "akosi nikto nepotreboval", pokým to nebolo nutné updatnúť kvôli "posunu západného portálu o pár desiatok metrov " (slovami Viceprimátora Prešova Kužmu)
Re: D3 Oščadnica – Čadca, Bukov
Odoslané:
01. Mar 2017 20:03
od BoroZA
Osobne si myslím, že výsledky sčítania dopravy z roku 2015 sú už násobne prekonané. Stačí, keď si porovnám cestovanie cez tento úsek v roku 2015 a teraz. Niet jediného dňa, kedy by nebol tunel priebežne uzatváraný, keďže nezvláda nával nákladnej dopravy, najmä v smere ZA-CA. A čo bude ešte po dokončení D3 Čadca,Bukov - Svrčinovec, to si radšej ani nechcem predstaviť.
Kiežby si mal pravdu s reálnosťou druhej rúry tunela Horelica, vidím to ale blede, keďže NDSka už predbežné termíny realizácií D3 predstavila...