D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 22. Sep 2017 17:13

aquila napísal:MUK bukov je vyuzivana, lebo tam konci dialnica :)
pre 5-6 tisic vozidiel stavat ultradrahu MUK, je luxus len hodny slovenska/kysuc.


MUK Bukov nie je vobec ultradraha. Postavena cast, teda cely privadzac Cadca ma dlzku 600 metrov a umoznuje vozidlam co najkratsou trasou opustit Cadcu.
aquila napísal:
Jano1 napísal:Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.


to ako seriozne ? citam uz piaty krat, ale pri dialnci niekto argumentuje usporou 0,9 kilometra ?
to uz ani nie je smiesne, to je doslova vysinuty lokalpatriotizmus.

Ty si primitiv, ktory nepochopi, ze buduca uspora casu 6,5 minuty na 7-8 km je vyznamna, ze tlacit dopravu v objeme 10-15 tisic v./24h cez miestne casti/cez zastavane uzemie, ked je mozne 600 metrovym privadzacom vacsinu z tejto dopravy odklonit zo zastavaneho uzemia na dialnicu ma nepochybne vyhody a to aj v podobe ochrany chodcov a cyklistov na starej ceste I/11.

aquila napísal:keby si bol v trencine, trnave tak by si co robil ? asi by ta porazilo, ze cele krajske mesto ma jeden exit a aj to po dlhom privadzaci.

Ani trochu sa Ti nezda, ze je rozdiel ci ide dialnica cez mesto alebo ho obchadza? D1 ani na 1m neprechadza zastavanym uzemim TN ci TT.

aquila napísal:az bude D3 krizovat dve rozne cesty prvej triedy na rozne smery, tak to logicky vadit nebude.
tu sa bavime o 4och MUK na 10 km, ktore chces vyuzivat _lokalnou_ dopravou.

Vymyslas si nezmyselne pravidla? 1 MUK z D3 na vyznamnej odbocke do CR, 1 MUK v meste Krasno nad Kysucou, kde je zaroven odbocka na Oravu a obce v tom smere a 2 polovicne MUK v okresnom meste. Kazde mesto, cez ktore prechadza D/RC ma mat MUK, kazde krizovanie vyznamnej tranzitnej trasy ma mat MUK. CA bude mat 2 polovicne MUK.


aquila napísal:som rad, ze si konecne uznal, ze sa zbytocne vyhodilo na D3 smero na polsko a ta dialnica nikdy nemal vzniknut, kedze su tam intenzity oklo 2 tisic. a za zlomok planovanej D3 tma len stacilo vymenit znacku so zakazkom nad 3,5T okrem cielovej/zdrojovej dopravy.

Klames a prekrucas!!! Nesuhlasim s trasovanim a cenou, ale tvrdim, ze na Polsko D/RC treba. Intenzity budu stupat. Udaj par tyzdnov po otvoreni koridoru nie je smerodatny. O 5-6 rokov tam bude uplne ina situacia.


aquila napísal:tak daj priklad, lebo nani ani pri strazove, ani pri cadci, ani dokonca v tom polno koridore do polska.

http://www.vyvlastnenie.sk/pribuzne-temy/dialnice/vizualizacie/dialnica-d3-vizualizacia-useku-oscadnica-cadca-bukov/


aquila napísal:ked chcu ist 8 km autom kludne, ale nech sa nestazuju ze su v zapche :)

a ano ja som pravidelne chodil do prace na bicykli, inline, kolobezke do vzdialensoti asi 5 km. alebo MHDckou.
sokujuce co ?

Zase len prekrucas! Napisal si:
aquila napísal:Cadca je okresne mestecko kde vsade prides pesi, ake teda komunikacie?
Kde nie su komunikacie, nie je ziadna MHD, tak preco zase prekrucas? Velka cast ludi nemoze jazdit na bicykli/kolobezke, v zime len malokto jazdi na bicykli.

aquila napísal:zase si len potvrdil, co som napisal, ak niekto potrebuje tranzit zo svrcinovca do ziliny, tak nepotrebuje ani krizovatku podzavoz a tym duplom krizovatku bukov. staci mu ako v pripade obchvatu trnavy len 1+1 cesta, ktoru z velkej casti na kysuciach je a su tam len dve bodove zavady


Ak niekto pojde z Polska alebo z CR do centra CA, tak by podla teba musel ist 6 km prevazne zastavanym uzemim po ceste prvej triedy. Ked pojde cez krizovatku Podzavoz, pojde 1,5 km cez zastavane uzemie.
Podobne z centra CA do Ziliny, ci pojde par stoviek metrov zastavanym uzemim, alebo 7,5 km po ceste I.triedy, ktora je na 5 km v zastavanom uzemi, podla teba samozrejme v tom nie je rozdiel. Nejde o par aut, ale z oboch smerov ide o zhruba 8-9 tisic voz./24h v sucasnosti a samozrejme to bude stupat.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 22. Sep 2017 22:20

"MUK Bukov bude dobre vyuzita a od odovzdania do prevadzky D3 Bukov-Svrcinovec tam bude 5-6 tisic v./24h. Keby nebola MUK Bukov, tak tych 5-6 tisic v./24h by muselo ist 7,5 km po I/11 nez by sa dostalo na D3 cez uzemie, ktore je z velkej casti zastavane."
"buduca uspora casu 6,5 minuty na 7-8 km je vyznamna, ze tlacit dopravu v objeme 10-15 tisic v./24h cez miestne casti/cez zastavane uzemie, ked je mozne 600 metrovym privadzacom vacsinu z tejto dopravy odklonit zo zastavaneho uzemia na dialnicu ma nepochybne vyhody a to aj v podobe ochrany chodcov a cyklistov na starej ceste I/11."
Ešte 2-3 príspevky a cez stred Zvolena pôjde menej vozidiel.

Jano1, na tej časti D3 je MÚK nielen nad rámec normy ale aj nad rámec výnimky! Je tam medzikrižovatková vzdialenosť krajšia ako 2 km!
Podľa toho ako opisuješ potreby Čadce tak je tam potrebná cesta prvej triedy v konfigurácii 2+2.

A ešte jedna drobnosť. Ak by tento úsek neviedol zosuvným územín tak sa úsek stavia v polprofile.
A druhá drobnosť. Ak by nebola MÚK Bukov tak by nebolo potrebné ani úsek Bukov - Oščadnica v plnom profile... a mohol by skôr rad prísť iný úsek na D3.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Mawerick81 » 22. Sep 2017 23:51

znova sa idem opytat,, naco je dobra tato debata? Takcitak sa to stavia,, nikto to nezastavi aby sa to prerobilo,, v tomto vlakne je z 31 stran informativnych ohladne useku tak mozno 3.. ostatne je obkec ktory nic neriesi,, len sa tu hadate.. ako male deti..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 23. Sep 2017 06:17

Vlados napísal:Je tam medzikrižovatková vzdialenosť krajšia ako 2 km!


Kde?

Vlados napísal:Ak by nebola MÚK Bukov tak by nebolo potrebné ani úsek Bukov - Oščadnica v plnom profile... a mohol by skôr rad prísť iný úsek na D3.


D/RC/obchvaty su na to aby odviedli dopravu co najskor/najkratsou trasou zo zastavanych uzemi. Keby nebola MUK Bukov, tak uplne zbytocne po I/11 cez zastavane uzemia Horelice a Krasna nad Kysucou ide cez 10 tisic v./24h uz teraz. Ked je tam okolo Horelice a Krasna dialnica/obchvat, tak nech ide doprava po dialnici/obchvate a nie kilometre cez zastavane uzemia. Cielom predsa musi byt dostat dopravu na D/RC/obchvaty a nie ju tlacit do zastavaneho uzemia!
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 23. Sep 2017 08:16

Jano1 napísal:Ty si primitiv, ktory nepochopi, ze buduca uspora casu 6,5 minuty na 7-8 km je vyznamna, ze tlacit dopravu v objeme 10-15 tisic v./24h cez miestne casti/cez zastavane uzemie, ked je mozne 600 metrovym privadzacom vacsinu z tejto dopravy odklonit zo zastavaneho uzemia na dialnicu ma nepochybne vyhody a to aj v podobe ochrany chodcov a cyklistov na starej ceste I/11.


ach jaj, dosli argumenty tak nadavame ? :)
fakt odporucam, ze skus to predychat, napocitat do 10 a potom reaguj, lebo sa na jednej strane zbytocne zhadzujes a na druhej znizujes uroven for a nadavkami. takze ukludni sa, alebo ked sa ti nepaci, prestan sem prispievat.

ale k teme ..

Jano1 napísal:MUK Bukov nie je vobec ultradraha. Postavena cast, teda cely privadzac Cadca ma dlzku 600 metrov a umoznuje vozidlam co najkratsou trasou opustit Cadcu.


je ultradraha uz tym, ze sa postavila, jej urdzba a uplne zbytocna. a najma co som uz napisal vyssie, uvodom si, ze MUK bukov pritahuje a bude vzdy pritahovat auta do centra.
dalej je ultradraha tym, ze cela nova vetva ide kompletne ako estakada ..

tych 8-10 tisic je lokalka, ktora _nikdy_ nezmizne a naopak ju okamzite nahradi dalsia lokalka. vid ake su intenzity zo 487, ktore ty stahujes do centra. uplne ale uplne mimo .. a silne naivne, ze ta lokalna pojde na dialnicu :)

pricom ako som pisal vyssie, rozumna samosprava by v sulade s uzemnym planom pozaduje tu mini prelozku 487 a plnohodnotnu MUK podzavoz a pouzitie MUK bukov len pre zachranne zlozky, NDS

Jano1 napísal:Ani trochu sa Ti nezda, ze je rozdiel ci ide dialnica cez mesto alebo ho obchadza? D1 ani na 1m neprechadza zastavanym uzemim TN ci TT.


ale presne o tom to je, o planovani, co naplanovali slovaci po rozdeleni od cechov je uplne o nicom. vid cez centrum PB, krizovatka do centra detvy,cela D3 je jeden velky omyl, ktory potvrdzuje novy navrh uzemneho planu ZSK, kde zrazu zilina chce dve nove vychdne spojenia dialnicneho typu .. ani jedno by nebolo treba, keby sa drzali trasovania D3..

Jano1 napísal:Vymyslas si nezmyselne pravidla? 1 MUK z D3 na vyznamnej odbocke do CR, 1 MUK v meste Krasno nad Kysucou, kde je zaroven odbocka na Oravu a obce v tom smere a 2 polovicne MUK v okresnom meste. Kazde mesto, cez ktore prechadza D/RC ma mat MUK, kazde krizovanie vyznamnej tranzitnej trasy ma mat MUK. CA bude mat 2 polovicne MUK.


ja si ziadne pravidla nevymyslam, MUK svrcinovec ani krasno som nikdy nespochybnoval.

naopak dve polovicne MUK, ktore su ultra drahe su vyhadzovanie penazi kvoli zlemu planovaniu, spupnej a hlupej samosprave a zjavne aj jej advokatom.

MUK podzavoz sa dala ospraveldnit ked by bola plna a bolo tam aj SSUD, ale to samozrejme lokalnym oligarchom nepasuje, aj ked od nich vo velkom pri MUK podzavoz odkupovala NDSka pozemky..

Jano1 napísal:Klames a prekrucas!!! Nesuhlasim s trasovanim a cenou, ale tvrdim, ze na Polsko D/RC treba. Intenzity budu stupat. Udaj par tyzdnov po otvoreni koridoru nie je smerodatny. O 5-6 rokov tam bude uplne ina situacia.


nie na polsko ziadnu RC nebolo treba a teraz sa ukazuje, ze tento virtualny neexistujci koridor je ozaj len na vyplieskanie penazi. je to dialnica a zeleznica duchov. presne ako v spanielsku.

stacilo sa drzat dekady platneho E75 koridoru a nie tento trucpodnik zilinskej HZDS a SNS v 90tych rokoch, ktory len odcerpal peniaze na dolezitejsie casti zeleznice a o dialniciach ani nehovoriac.

Jano1 napísal:Zase len prekrucas! Napisal si:
aquila napísal:Cadca je okresne mestecko kde vsade prides pesi, ake teda komunikacie?
Kde nie su komunikacie, nie je ziadna MHD, tak preco zase prekrucas? Velka cast ludi nemoze jazdit na bicykli/kolobezke, v zime len malokto jazdi na bicykli.


ale co by som prekrucal, kto chce nech ide autom, ale nech sa necuduje ze bude v zapche a ano cadca je okresne mestecko, kde drtiva vacsina obyvatelstva ma vsetko dostupne peso.
Jano1 napísal:
Ak niekto pojde z Polska alebo z CR do centra CA, tak by podla teba musel ist 6 km prevazne zastavanym uzemim po ceste prvej triedy. Ked pojde cez krizovatku Podzavoz, pojde 1,5 km cez zastavane uzemie.
Podobne z centra CA do Ziliny, ci pojde par stoviek metrov zastavanym uzemim, alebo 7,5 km po ceste I.triedy, ktora je na 5 km v zastavanom uzemi, podla teba samozrejme v tom nie je rozdiel. Nejde o par aut, ale z oboch smerov ide o zhruba 8-9 tisic voz./24h v sucasnosti a samozrejme to bude stupat.


sokujuco ked chce ist niekto do hocikakeho mesta tak musi ist aj cez zastavnu oblast :) ale ako som napisal na zaciatku, tebe vobec nedochadza to, ze MUK bukov bude cadcu len a len dusit, viac exhalatov, mrtvych, zrazenych, zranenych, ohrozenych ..

lebo hlupa samosprava a jej advokati proste chcu komunisticky krizovatku do centra :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 23. Sep 2017 10:35

aquila napísal:tych 8-10 tisic je lokalka, ktora _nikdy_ nezmizne a naopak ju okamzite nahradi dalsia lokalka. vid ake su intenzity zo 487, ktore ty stahujes do centra. uplne ale uplne mimo .. a silne naivne, ze ta lokalna pojde na dialnicu :)


Toto je otázka, ktorá sa podľa môjho názoru nedá zatiaľ jednoznačne zodpovedať. Ja si skôr myslím, že lokálka prejde na diaľnicu, keď bude kompletne hotová, už len kvôli výraznej uspore času pri ceste do ZA, dostupnosti MUK do každej doliny, a aj v dôsledku dlhoročnej frustrácie z každodenných kolón. Povedzme si narovinu - ďiaľničná známka u nás nestojí toľko, aby si ju každodenne dochádzajúca osoba nemohla dovoliť, a za predpokladu, že cesta CA-ZA už nebude trvať 1-1,5 hodiny v kolónach, ale 15-20 minút po diaľnici, túto výraznú časovú úsporu podľa mňa využije vysoké percento lokálnej dopravy. ;)
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Miro » 23. Sep 2017 10:59

Ona tá cesta z CA do ZA po prevedení tranzitu na diaľnicu bude trvať tiež cca pol hodiny, keď nebudú dnešné kolóny, veď je to 30 km.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 23. Sep 2017 13:23

BoroZA napísal:Toto je otázka, ktorá sa podľa môjho názoru nedá zatiaľ jednoznačne zodpovedať. Ja si skôr myslím, že lokálka prejde na diaľnicu, keď bude kompletne hotová, už len kvôli výraznej uspore času pri ceste do ZA, dostupnosti MUK do každej doliny, a aj v dôsledku dlhoročnej frustrácie z každodenných kolón. Povedzme si narovinu - ďiaľničná známka u nás nestojí toľko, aby si ju každodenne dochádzajúca osoba nemohla dovoliť, a za predpokladu, že cesta CA-ZA už nebude trvať 1-1,5 hodiny v kolónach, ale 15-20 minút po diaľnici, túto výraznú časovú úsporu podľa mňa využije vysoké percento lokálnej dopravy. ;)


ja som ochotny sa stavit o hocico, ze naopak sa zhusti lokalka.

navyse tu 50 eurovu znamku si odmietaju kupovat aj ludia v okoli bratislavy, cize pochybujem, ze si na kysuciach budu kupovat, ked " vsak mozu ist po starej ceste" .

cize prikladov, ktore toto presne potvrdili mame kvantum a cadca a horne kysuce nebudu ine. preto hovori MUK cadca bukov je kontrapruktivna a stahuje dopavu do centra namiesto toho aby ju vypodzovala.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod jarino » 23. Sep 2017 13:25

aquila napísal:cela D3 je jeden velky omyl, ktory potvrdzuje novy navrh uzemneho planu ZSK, kde zrazu zilina chce dve nove vychdne spojenia dialnicneho typu .. ani jedno by nebolo treba, keby sa drzali trasovania D3..

naopak dve polovicne MUK, ktore su ultra drahe su vyhadzovanie penazi kvoli zlemu planovaniu, spupnej a hlupej samosprave a zjavne aj jej advokatom.

MUK podzavoz sa dala ospraveldnit ked by bola plna a bolo tam aj SSUD, ale to samozrejme lokalnym oligarchom nepasuje, aj ked od nich vo velkom pri MUK podzavoz odkupovala NDSka pozemky..

Ktoré dve myslíš? Tú preložku od privádzača na I/18 a aj to spojenie D1-D3 od Višňového popri Varíne až do KNM? Ja pre to druhé nemám vôbec žiadne pochopenie, stálo by to veľa peňazí, postavil sa Brodno - Strážov, načo ešte toto? Mali si žiadať trasovanie D3 ako teraz navrhujú to spojenie.

A ten Podzávoz asi mal byť v plnom aj SSUD. Do priemyselného parku tam ide Seoyon E-Hwa, dodávateľ dielov pre KIA aj Hyundai s veľmi častými dodávkami, tak ja som zvedavý vzhľadom na navrhnuté križovatky, ako budú v Čadci spokojný.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 23. Sep 2017 13:27

Ak nebude zachovaná súčasná I/11 paralelne k D3, a zatiaľ to vyzerá, že v celom stave nebude, tak sa cesta určite predĺži minimálne na 40-45 minút (mám odskúšané prejazdy cez Krásno nad Kysucou a KNM). A vtedy už začnú uvažovať aj zamestnanci INA, KIA, Mobis nad diaľničnou známkou, ktorú aj tak veľké percento tamojšieho obyvateľstva má (chodte sa niekedy previezť cez kysucké obce, a uvidíte, že luxusná trieda automobilov je tam bežnejšia než v BA :D ).
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 23. Sep 2017 13:42

v bratislave je tiez vela luxusnych aut, ale by si sa divil ako ludia su schopni radsej ist po starej ceste len aby nemuseli kupovat dialnicnu znamku ..

@jarino: je tam predlzenie IV. okruznej poza brodno a SV prepojenie D1/D3, ktore presne kopiruje byvale trasovanie D18 aka D3...

pricom keby neboli v ziline natvrdli a presadozvali vychodne trasovanie D3, tak maju porieseny luxusny privadzac do priemyselnej zony, bolo by tam treba rovnako drahy usek ako brodno - strazov, kotry ale realne nic neriesi...

ale tak to je tou dopravnou skolou :)

a co sa tyka navrhnutych krizovatiek, tak zjavne budu super spokojny, vsak tu kazdy podporuje aby nakladne auta a dalsia doprava isla cez centrum cadce :) a kto sa nebodaj zamysli, ze je to hlupost, tak je oznaceny za primitive :) co uz no.. zjavne na kysuciach to chcu mat viac dopravy

37677
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod jarino » 23. Sep 2017 13:48

@aquila: Ak tam naozaj nakreslili predĺženie tej IV. okružnej po Brodno, tak nemám slov :lol:
Ja som pozeral tuto: http://www.zask.sk/sk/samosprava/urad-z ... kraja.html v grafickej časti a nič také tam nebolo, preto som sa Ťa spýtal.
V tomto prípade malo byť východné trasovanie ako píšeš, dúfam, že to teraz tak skoro do diaľničnej siete nedostanú.

@BoroZA:
1) Teraz neviem, či luxusná trieda nie sú len stočené jazdenky, čo je tu taká klasika a vlastníci sú niekedy dosť nebezpeční vodiči. Lebo 10 ročný šrot za 10 000 so štyrmi krúžkami je viac ako nové auto začínajúce kdesi na 12-13 tisíc :lol:
2) Tí čo si kúpia tie drahšie nové autá, tak zväčša celkom pozerajú, kde peniaze dajú, inak by na také nenašetrili, až na nejaké výnimky.
Čiže vôbec by som sa o to neopieral.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 23. Sep 2017 15:35

aquila napísal:ach jaj, dosli argumenty tak nadavame ? :)

Opravedlnujem sa. Nepatri to do diskusie.

Nezhodneme sa nikdy. Zrejme nikto by nezachadzal na MUK Podzavoz z II/487, pretoze len na MUK to bude minimalne 2,7 km, pripadne viac podla tvaru krizovatky a az potom by sa islo smerom na ZA. Oproti tymto 2,7 km znamena MUK Bukov len prejazd 250 m a vozidla su na privadzaci, kde nie su chodci ani cyklisti, rozdiel je 4,9 km (alebo este viac podla tvaru krizovatky Podzavoz) v prospech MUK Bukov.

aquila napísal:sokujuco ked chce ist niekto do hocikakeho mesta tak musi ist aj cez zastavnu oblast ale ako som napisal na zaciatku, tebe vobec nedochadza to, ze MUK bukov bude cadcu len a len dusit, viac exhalatov, mrtvych, zrazenych, zranenych, ohrozenych ..

Ide o to kolko treba ist cez zastavanu oblast? Z centra CA cca 200 m a potom uz privadzacom alebo 7,3 km prevazne zastavanou oblastou.

Co je viac exhalatov v meste? Vypadnut do 850m z krizovatky II/487xI/11 na dialnicu a "pokracovat von z mesta", alebo ist cez MUK Podzavoz mestom skoro 6 km a potom "pokracovat von z mesta"?

V pripade neexistencie MUK Bukov ta doprava z II/487 by aj tak takmer cela isla cez tych 250 m I/11 smerom na Krasno, ale navyse dalsich 7,5 km po starej uzkej I/11, prevazne zastavanym uzemim, nez by sa dostali na dialnicu. Daju sa lahsie chodci,cyklisti voci hustej doprave ochranit na 250 m alebo na 7,5 km?

aquila napísal: kto chce nech ide autom, ale nech sa necuduje ze bude v zapche a ano cadca je okresne mestecko

Ma vari ine podobne velke mesto na Slovensku take dopravne problem ako CA?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod mireceq » 23. Sep 2017 16:01

Ma vari ine podobne velke mesto na Slovensku take dopravne problem ako CA?


Tak to dopadne ked niekto v zivote nevysiel zo svojej doliny.
Zo zapadneho Slovenska napriklad Senica, Pezinok, Hlohovec, Sala, ...
mireceq
diskutujúci
 
Príspevky: 188
Obrázky: 8
Založený: 30. Okt 2012 16:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 23. Sep 2017 16:24

Šaľa ani Senica určite nemajú takéto dopravné intezity ako Čadca, pretože tadiaľ často chodievam a viem si to porovnať - nejaké kamióny sa nájdu, no nie v tisícoch ako v Čadci. Hlohovec možno má hustú dopravu ako cestná križovatka, ale tranzitu tam taktiež toľko nie je, keďže je odklonený na D1 a R1. Pezinok nemá nákladný tranzit, a dopravu si komplikujú prevažne ľudia z okolitých satelitných obcí dochádzajúci do BA (t.j. chceli žiť a pracovať v BA, tak nech to znášajú).
Takže stále čakám na ďalšie podobne veľké mestá aspoň s 8-10tis. NA za 24 hodín. ;)
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 23. Sep 2017 16:28

Jano1 napísal:
Vlados napísal:Je tam medzikrižovatková vzdialenosť krajšia ako 2 km!

Kde?

Podzávoz-Svrčinovec
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod mireceq » 23. Sep 2017 16:51

Metrik si mozeme definovat kolko chceme, ano, ak je metrikou pocet kamionov a pocet obyvatelov > 24000 a zaroven < 25000, tak Cadca je jedina.
Ak si zvolis google traffic v piatok poobede, tak v mnou menovanych mestach mas tmavu cervenu (doprava stoji) ale v Cadci nie - ale je si nedovolim tvrdit ze toto je jedine spravne cislo ...
To vsetko je len meranie pipikov.

Ja som narazal na celkovu dopravnu situaciu a pod tym myslim napriklad to ze ludia sa rozhoduju ze sa odstahuju (na druhy koniec mesta alebo von z mesta) len kvoli tomu aby nemuseli tvrdnut (stat) v premavke. Takto to je vo vsetkych menovanych mestach.

Cadca bude mat dialnicny obchvat co je super, zmiznu kamiony ale obcasne zapchy budu vzdy. Oproti tomu Sala alebo Hlohovec to budu mat este tazsie ked sa spusti prevadzka v JLR a svetlo v tuneli (obchvat) sa zatial necrta. Teda v tej Sali asi v horizonte 10 rokov bude, v Hlohovci bohuzial nie.
mireceq
diskutujúci
 
Príspevky: 188
Obrázky: 8
Založený: 30. Okt 2012 16:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 23. Sep 2017 19:07

Jano1 napísal:Nezhodneme sa nikdy. Zrejme nikto by nezachadzal na MUK Podzavoz z II/487, pretoze len na MUK to bude minimalne 2,7 km, pripadne viac podla tvaru krizovatky a az potom by sa islo smerom na ZA. Oproti tymto 2,7 km znamena MUK Bukov len prejazd 250 m a vozidla su na privadzaci, kde nie su chodci ani cyklisti, rozdiel je 4,9 km (alebo este viac podla tvaru krizovatky Podzavoz) v prospech MUK Bukov.


ale jazdili by temer vsetci co budu mat dialnicnu znamku, lebo casova uspora ist cez podzavod a cez semaforovu cadcu, tak volba je jednoznacna.
tak isto v kopu inych mestach radsej si kusok nadidu a idu pohodlnejsie/rychlejsie.

Jano1 napísal:Ide o to kolko treba ist cez zastavanu oblast? Z centra CA cca 200 m a potom uz privadzacom alebo 7,3 km prevazne zastavanou oblastou.


ked ide niekto z centra cadca musi pocitat, ze pojde cez zastavanu oblast.
cize toto je uplne irelevantne. a opakujem komunisticke brutalisticke myslenie.

Jano1 napísal:Co je viac exhalatov v meste? Vypadnut do 850m z krizovatky II/487xI/11 na dialnicu a "pokracovat von z mesta", alebo ist cez MUK Podzavoz mestom skoro 6 km a potom "pokracovat von z mesta"?


ist cez podzavod, lebo z hornych kysuc by chodili cez podzavoz. ludia z cadce su v tomto irelevantni.
je to miestne doprava.

Jano1 napísal:V pripade neexistencie MUK Bukov ta doprava z II/487 by aj tak takmer cela isla cez tych 250 m I/11 smerom na Krasno, ale navyse dalsich 7,5 km po starej uzkej I/11, prevazne zastavanym uzemim, nez by sa dostali na dialnicu. Daju sa lahsie chodci,cyklisti voci hustej doprave ochranit na 250 m alebo na 7,5 km?


stale uzazujes, ze cele horne kysuce idu len 250 metrov ? :)
tych 250 metrov pojde par ludi. dokonca aj do nemocnice by to bol lepsi pristup az by sa urobila ta miniprelozka poza ihriska, ktora je v uzemnom plane.

Jano1 napísal:Ma vari ine podobne velke mesto na Slovensku take dopravne problem ako CA?


priklady uz boli povedane, cadca nie je v nicom vynimocna. keby mala 1+1 ochvat ako trnava ani nevie co je zapcha kvoli tranzitu.
vsak dostavanim tohto useku sa presvedcime ze lokalka zostane a bude sa rovnako dusit na tych istych semaforoch, zaroven kvoli polovicnej MUK podzavoz sa to nebude dat riesit.

dam ti priklad mesto schwechat podobne velke okresne mesto a cuduj sa svete aj napriek tomu, ze tam je OMV t.j. rafinerka vacsia ako slovnaft a letisko schwechat, tak nema MUK priamo do mesta, ale jedna je k rafinerke a druha k letisku.

ak niekto chce ist z/do centra musi ist dost dlhu streku aj teraz k dialnici a to sa po postaveni S1 dost zlepsilo.

dalsia z tvojho pohladu nepochopitelna vec asi bude, ze aj ked mali 2+2 prietah mestom, tak ho nielenze premalovali na 1+1, ale urobili taku vec, ze zrusili zelenu vlnu a uprednostnili tangecianlne smery v prospech mesta. a dokonca svojho casu tam bola zona 30 v centre!

a dovod bol prozaicky, maximalne vypudit IAD z mesta.

kym tvoj napad len a len laka a bude lakat viac aut do mesta.
toto si bohuzial neuvedumejete, ale co uz s vami. na hornych kysuciach bude cim dalej tym viac aut a tie pojdu sokujuco pomaly cez cadcu, budu brzdit, startovat, cize sadze, mikrocasticky a podobny bordel.

plynuly prejazd "ponad" mesto je menej skodlivy ako pomaly krok sum krok cez mesto.

ale tak slovensko je zjavne este tych 50 rokov za vyspelym svetom, pritom tu chybu nemuselo opakovat.
stacilo keby tam neboli kryptokomunisti ako su napriklad aj v cadci.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Mawerick81 » 24. Sep 2017 00:06

aquila napísal:vsak dostavanim tohto useku sa presvedcime...


Cize znova sa pytam,, pretoze nikto neodpovedal,, naco tu riesime nieco, co sa uz neda zmenit? Kto zastavi rozostavany usek aby sa zmenil? Nikto,, naco je dobre toto co tu predvadzate? Stale cakam na nejake informacie zo stavby,, ale nic,, stale len jeden utoci,, druhy brani,. Idte do riti uz
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pecik » 24. Sep 2017 11:02

Nove fotky pribudaju na novej fb stranke: https://www.facebook.com/groups/1972336 ... 6/?fref=ts
pecik
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 38
Založený: 30. Mar 2014 14:21

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod milan_KM » 24. Sep 2017 13:23

Vysvetli mi ako môžeš porovnávať mesto na rovine, kde nie je problém s obchádzkovými trasami v okolí a mesto v úzkej doline, kde je jediná možnosť využiť existujúce trasy v meste?

Alebo preložka cesty 2. triedy... doprava by zmizla z centra a velmi by sa ulavilo mestu, ale vznikne dalsi bod so semaforom na hlavnej ceste.. comu by toto pomohlo na trase I/11 bez jej odlahcenia(D3)?

A naozaj si myslíš, že ľudia od Makova pôjdu o 3km viac (na Podzavoz) len preto aby si usetrili az 1 semafor?

Splietas tu naozaj bizardne myslienky
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 24. Sep 2017 13:53

doprava z mesta nezmizne, uz si to konecne uvedomte. ta tam bude vzdy, tym duplom ked tam chcete silou mocou natahat dopravu z celych hornych kysuc. detto zo sidliska by si ludia nasli cestu k podzavozu, najma ak mesto urobi zopar aktivnych opatreni ako to urobili v tom schwechate.

no a ked ti ludia z makova nebuvu chciet stat v zapchach im dojde, ze tie 3 km na privadzac im usetri 10-15 minut, tak si to rozmyslia.
ak nie je to ich problem.

len cadca chce aj dialnicu, aj mUK do kazdej garaze, aj ma uz novu prelozku jednicky na odlahcenie centra, a co este chce vsetko dalsie ?
presne ako v ziline, kde si spupne vymysleli D3 cez vazsku dolinu a teraz zistuju, ze je to blbost a cuduj sa svete sa v UPN objavil povodny variant D18/D3 a navyse aj predlzenie IV okruznej ..

pricom uz na terajsiu zbytocnu D3 hricovskeho podhradia su peniaze vyplieskane .. ale zilinu budu len zatazovat a nie jej pomahat
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 24. Sep 2017 20:14

aquila napísal:tak daj priklad, lebo nani ani pri strazove, ani pri cadci, ani dokonca v tom polno koridore do polska.

D3 Oščadnica - Čadca, Bukov
http://www.vyvlastnenie.sk/pribuzne-temy/dialnice/vizualizacie/dialnica-d3-vizualizacia-useku-oscadnica-cadca-bukov/

D3, úsek Čadca, Bukov - Svrčinovec
"Pre lepšie začlenenie stavby do svahovitého terénu sú v km 37,574 až 38,880 navrhnuté výškovo oddelené pásy diaľnice s maximálnym prevýšením do 4 m."
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 24. Sep 2017 21:37

aquila napísal:doprava z mesta nezmizne, uz si to konecne uvedomte. ta tam bude vzdy, tym duplom ked tam chcete silou mocou natahat dopravu z celych hornych kysuc. detto zo sidliska by si ludia nasli cestu k podzavozu, najma ak mesto urobi zopar aktivnych opatreni ako to urobili v tom schwechate.


Vsak je to mesto, tak je samozrejme, ze tam zostane lokalna doprava! Ty si neschopny si uvedomit, ze problemom Cadce nie je lokalna doprava, ale tranzit. Doprava z Hornych Kysuc smerom na BA a ZA z velkej casti jazdi cez Velke Rovne a Bytcu.

aquila napísal:ale jazdili by temer vsetci co budu mat dialnicnu znamku, lebo casova uspora ist cez podzavod a cez semaforovu cadcu, tak volba je jednoznacna.

Ked sa odvedie tranzit na dialnicu Cadca nema problem cez semafory previest 2 nasobok intenzity oproti tomu co tam zostane, pretoze tam bude len par stoviek NA. Skoro nikto by nesiel cez Podzavoz ked moze ist 7,5 km namiesto skoro 12 km cez Podzavoz.

aquila napísal:ked ide niekto z centra cadca musi pocitat, ze pojde cez zastavanu oblast.

Ist z centra 200 m cez zastavane uzemie z centra CA a potom privadzacom alebo ist vyse 7 km prevazne zastavanym uzemim je to iste?

aquila napísal:vsak dostavanim tohto useku sa presvedcime ze lokalka zostane a bude sa rovnako dusit na tych istych semaforoch

Ked tam bude 20% NA a 50% OA oproti sucasnemu stavu? Fakt nemas ponatia o tom co je doprava a zvlast nakladna.

aquila napísal:plynuly prejazd "ponad" mesto je menej skodlivy ako pomaly krok sum krok cez mesto.

Zase sa len pytam, co je lepsie 6 km alebo 800 m z centra na D3 ( 850 m z II/487 na D3)?

mireceq napísal:Tak to dopadne ked niekto v zivote nevysiel zo svojej doliny.
Zo zapadneho Slovenska napriklad Senica, Pezinok, Hlohovec, Sala, ...


Cize toto:
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=37795
alebo toto:
Obrázok
Obrázok
alebo toto:
https://fotogalerie.pravda.sk/fotogaleria/54731-snehova-kalamita-na-cestach-v-zilinskom-kraji-v-ob/#3
a mohol by som uviest desiatky dalsich obrazkov z inych datumov

je teda v tych mestach Senica, Pezinok, Hlohovec, Sala, alebo ich okoli zrejme celkom bezne.

Pri Senici su intenzity na cestach I. a II.triedy celkovo od 3439 do 8199 v./24h, a na I/51 pred Senicou a za Senicou 1165 a 2322 NA v./24h. Hlohovec ma vyrazne najvyssiu intenzitu smerom na D1 14633 v./24h, ale NA len 1531 NA/24h. Z Pezinku, ktory je satelitnym mesteckom BA a preto ma vysoke intenzity OA, ide smerom na BA az 1974 NA/24h.

Z CA smerom na ZA na I/11A 4830 NA/24h.

Pouzil som mapky VUC, teda intenzity medzi mestami, a nie lokalne mestske intenzity. Lebo ako pise Aquila, v mestach, kazdy moze ist pesi, pripadne MHD ci na bicykli.

Vlados napísal:Je tam medzikrižovatková vzdialenosť krajšia ako 2 km!
Podzávoz-Svrčinovec

Skus pohladat. MUK Podzavoz - MUK Svrcinovec tak ako je standardizovane stanicenie stredov krizovatiek je na 100% viac ako 2 km. Ale MUK Podzavoz mala byt omnoho blizsie v centru, alebo ani by nemusela byt, lebo bude mat aj tak relativne slabe vyuzitie a nizke intenzity len okolo 2 tisic v./24h. Aj Aquila by bol spokojny, ze su tam len 2 plne a jedna polovicna krizovatka.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 24. Sep 2017 22:16

Jano1 napísal:
Vlados napísal:Je tam medzikrižovatková vzdialenosť krajšia ako 2 km!
Podzávoz-Svrčinovec

Skus pohladat. MUK Podzavoz - MUK Svrcinovec tak ako je standardizovane stanicenie stredov krizovatiek je na 100% viac ako 2 km. Ale MUK Podzavoz mala byt omnoho blizsie v centru, alebo ani by nemusela byt, lebo bude mat aj tak relativne slabe vyuzitie a nizke intenzity len okolo 2 tisic v./24h. Aj Aquila by bol spokojny, ze su tam len 2 plne a jedna polovicna krizovatka.

Stredy budú cca 2,5-2,7 km, pričom Podzávoz je vysoko a bude mať dlhé rampy cca 300m.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.