Moderátor: Moderátori
warcz napísal:Ano tomu rozumím. Zeptám se možná blbě. Jsou na Slovensku úseky v kategorii /120 ? Zatím co jsem se díval na D1 tak se nové úseky staví v kategorii /100. Docela by mě zajímalo jaká je úspora nákladů. Osobně si myslím, že šetřit na tomhle je blbost, ale každý na to máme asi jiný názor.
expwy napísal:Návrhová rýchlosť tam je 80. Bezpečnostný auditor tam navrhol jazdnú rýchlosť 100 km/h. Tak sa pár hodín zdržalo otváranie, lebo žandár z Trenčína, tam chcel znížiť rýchlosť na celom úseku defaultne na 100 km/h.
metelesku.blesku napísal:Podobná sprostosť je aj na I/11 medzi hranicou a D3. V smere od hranice kľudne choďte stále 50, ale od pripojenia D3 na I/11, aj s luxusným prípojným pruhom, ku kruháču a za kruháčom po vjazd do časti Zátky len 40 km/h. Po vjazde do tejto časti obce už môžete fičať opäť 50. Lebo v smere do ČR sa vám budú vrhať jelene do cesty, ale v opačnom už ani moc nie.
pa3ck napísal:Keď už spomínaš cisternu, nechystá sa uvoľnenie pravidiel pre nebezpečný náklad cez Horelicu? Keďže kolóny zmizli, tak je predsa len riziko v tuneli menšie.
Asi sa im minuli niektoré číslice, tak tam capili, čo ostalo. 1497metelesku.blesku napísal:... A namiesto odstránenia nezmyselných 60 a zvýšenia aspoň na 80 tam ešte pribudne aj 40. A vzniklo takéto niečo úžasné:
60 - 4km Oščadnica - tunel
40 - za tunelom + celá križovatka Bukov
40 - diaľničný privádzač do mesta
50 - ihneď od vstupu do mesta (v protismere na výjazde z mesta je na tom istom úseku len 40)
...
Opačný smer:
50 - mesto
40 - výjazd z mesta. Na moste s nulovým pohybom chodcov. Pre istotu je tam tá 40 2x, aj na pevno, aj na PDZ.
60 - za mestom výjazd na diaľničný polprofil so samostatným dlhým prípojným pruhom + ďalšie 4 km až do Oščadnice...
Peter_CA napísal:V tomto ťa upokojím, aj v opačnom smere je 40 s jeleňom (v oboch smeroch je až pod most výjazdu).
Miro napísal:Obmedzenie na 60 km/h medzi Oščadnicou a tunelom Horelica tam dali po tom, čo sa tam stalo niekoľko ťažkých nehôd spôsobených prejdením do protismeru. Či to pomohlo, neviem posúdiť.
Peter_CA napísal:pa3ck napísal:Keď už spomínaš cisternu, nechystá sa uvoľnenie pravidiel pre nebezpečný náklad cez Horelicu? Keďže kolóny zmizli, tak je predsa len riziko v tuneli menšie.
NDS mala veľké sľuby už v roku 2014, keď otvárali zmodernizovaný Bôrik ako prvý tunel kategórie A. Pre všetky tunely. Odvtedy sa nič nepohlo.
pa3ck napísal:Nebol tam skôr problém s otáčaním sa v kolóne?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.