Moderátor: Moderátori
PK napísal:Jonathan, tu netreba spekulovat a spravit to komplet 2 priebezne plus 1 odbocovaci dolava
PK napísal:Terajsi problem v Kyusuckom Novom Meste sa da vyriesit za smiesne peniaze rekonfiguraciou krizovatky
PK napísal: 12m kamion
PK napísal:zmena odbocovacieho vlavo na priebezny plus odbocovaci
skoda ze len jeden vykricnik....Preto dnes bojujeme za to, aby v EU fondoch bolo jasne napísané, že ich bude možné použiť len na úseky diaľnic transeurópskych koridorov TEN-T. To znamená, že by mohli byť použite LEN! na Kysuce a tunel Korbeľka(ešte ani nezačali projekty).
na juhu bolo vzdy menej problemov s trasovanim lebo nemas chranene uzemie na kazdom kroku ako na severe.Keď padá ostenie v tunely, tak na vine je trasovanie D1, a nie nekvalitná stavba a zlé menežovanie stavebného dozoru, ktorý za to berie milióny a nemá žiadnú zodpovednosť. .............. číže vždy je na vine trasovanie a stavba 26,5. Keby sa stavalo juhom, tak by sa vôbec nekradlo, nepredražovalo, a všetko by sa stavalo ako po masle. Stačí si zobrať príklad predraženej PRIBIBA, asme zbytočne zadĺžený na 30rokov. To že sa R4 stavala ako 2+2, je tiež v poriadku. ......
to je R48 ktora vedie na cesky tesin co je historicky najvacsi prechod z ceska do polska. len nasi kamarati zo severu si myslia ze to je kvoli nejakej D3.Dokončuje sa Fridek Místek, a Pribor, je tiež pred dokončením. Takže vzniká, ďalší enormný tlak na D3, čo naši obdivovatelia južnej trasy nevidia.
Pacho napísal:.............. číže vždy je na vine trasovanie a stavba 26,5. Keby sa stavalo juhom, tak by sa vôbec nekradlo, nepredražovalo, a všetko by sa stavalo ako po masle. Stačí si zobrať príklad predraženej PRIBIBA, asme zbytočne zadĺžený na 30rokov. To že sa R4 stavala ako 2+2, je tiež v poriadku. ......
devil napísal:k svrcinovcu vedie kvalitna I/11 co ale nie je dialnica a uz vobec nie plny profil. cize k obdivovanej CORE D3 nevedie plny profil ani z ciech ani z polska. zato zatracovana COMPREHENSIVE R4-M30 bude suvisly plny profil, jediny mimo D2/D4.to je R48 ktora vedie na cesky tesin co je historicky najvacsi prechod z ceska do polska. len nasi kamarati zo severu si myslia ze to je kvoli nejakej D3.Dokončuje sa Fridek Místek, a Pribor, je tiež pred dokončením. Takže vzniká, ďalší enormný tlak na D3, čo naši obdivovatelia južnej trasy nevidia.
ano, obchvat trinca v plnom profile, preco teda nie je plny profil po hranicu ? preco nie je plny profil S1 30 km az na hranicu skalite. preco je najblizia dialnica D55 od lysej pod makytou vzdialena na asi 50 km podobne ako S7 od trstenej.hej a preto je tá kvalitná I/11postavená od hranice ako polprofil s MÚK (https://goo.gl/maps/HcoYVeHayJfZ1Tk98) a ďalej od Bystřice cez Nebory do Třanovic stavajú komplet novú 4 prúdovku v parametroch 24,5/100, lebo potrebovali len spojiť svoju najvýchodnejšiu dedinu Jablunkov s D48
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.