Moderátor: Moderátori
A keby uradnici chceli pomoct, tak aj CA - Svrcinovec sa spusti najprv ako polprofil, pretoze by to mohlo byt o rok skor a nemam problem, keby sa ten usek staval aj iba ako polprofil, pretoze intenzity budu pre niektorych sklamanim a polprofil by to hravo zvladol, mohlo sa usetrit 100 mil.E.
Vlados napísal:Fabšík sa nechal počuť, že v konzervatívnom odhade má narásť tranzitná doprava na 55 až 60 tisíc vozidiel. Toto určite jednorúrová Horelica nezvládne
PK napísal:Terajsi problem v Kyusuckom Novom Meste sa da vyriesit za smiesne peniaze rekonfiguraciou krizovatky. Ale asi podstatne su tie miliony na ine riesenia.
Sucasny stav tejto krizovatky ma priepustnost okolo 400-700 aut/h, co je asi 4800-8400 aut/24h v priebeznom smere Sever -Juh. To je uplne smiesna hodnota, dostacujuca akurat s na lokalnu premavku mesta.
Pre kamiony tieto cisla mozeme vydelit kludne troma.
Jednoduchou prestavbou krizovatky by sa dali tieto cisla zdvojnasobit.
devil napísal:mozno sa pamatam zle ale pred casom si obhajoval plny profil.
PK napísal:Toto co navrhujem ja by sa ratalo mozno v desattisicoch Eur
PK napísal:1. Lavy odbocovaci pruh zmenit na priebezny plus odbocovaci vlavo. Za krizovatkou asi na 50m 2 pruhy spajajuce sa do jedneho.
alebo
2. Rozsirit 50m pred krizovatkou a 50m za priebezny pruh na 2+2. Co je v tomto pripade trocha asfaltu, premalovanie a pridanie semafora nad novy pruh.
Toto riesenie zdvojnasobuje priepustnost svetelnej krizovatky z terajsich 400-700 na 800-1400 v jednom upravenom smere. Cize ti zvysi maximalnu dennu priepustnost z 8400 aut/24h na 16800 aut/24h.
PK napísal:1. Lavy odbocovaci pruh zmenit na priebezny plus odbocovaci vlavo. Za krizovatkou asi na 50m 2 pruhy spajajuce sa do jedneho.
alebo
2. Rozsirit 50m pred krizovatkou a 50m za priebezny pruh na 2+2. Co je v tomto pripade trocha asfaltu, premalovanie a pridanie semafora nad novy pruh.
Toto riesenie zdvojnasobuje priepustnost svetelnej krizovatky z terajsich 400-700 na 800-1400 v jednom upravenom smere. Cize ti zvysi maximalnu dennu priepustnost z 8400 aut/24h na 16800 aut/24h.
Pricom vysledna priepustnost je takmer totozna s priepustnostou jedneho neblokovaneho cestneho pruhu, cize krizovatka v tomto smere prestava byt bodovou zavadou.
Toto by mal byt zakladny stavebny kamen uprav na nasich cestach.
Kedze v 80% pripadov je klamstvo, ze cesty nestacia, cesty stacia, len ich blokuju semafory, stopky a podobne obmedzenia.
PK napísal:Zipsovanie za krizovatkou nie je problem kvoli tomu, ze vozidla sa z krizovatky pohynaju asi kazde 3-4s, to si pozri na akejkolvek krizovatke. Nasledne za krizovatkou maju vozidla ci chcu, alebo nie odstupy 3-4s a do tych absolutne nie je problem sa zozipsovat.
PK napísal:Riesenie by fungovalo aj pri kratsich pruhoch napr. 36m kde by vosli 3 kamiony, cize v dvoch pruhoch 6 kamionov. Zipsovanie za krizovatkou nie je problem, pretoze prebieha pri rozbiehani v malych rychlostiach.
PK napísal:Ak mozem tymto sposobom prejst cez krizovatku rychlejsie tak sa vzdy najde dost soferov co to vyuziju.
PK napísal:Hovoril som o najproblemovejsom smere zo severozapadu na juhovychod, hlavna cesta a tam ziaden most nie je. Aktualne je tam podla Google stojaca kolona 1,6km dlha, kdezto cez most zo severovychodu je len spomalena premavka na useku asi 200m.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.