Stránka 79 z 121

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 10:52
od Mawerick81
no keby si to poriadne cital co som napisal, tak tam nikde nieje napisane ze CO MAME robit,, ale co MAJU robit,, ja tam hore nebyvam,,, byvam vedla Ziliny..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 11:35
od devil
ty si ich hovorca ?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 12:00
od Jano1
aquila napísal:usek brodno - knm, zbytocny, nech sa rozsiri I/11 a preklasifikuje na D3, lokalna moze ist po druhej strane cez vranie.

Cize navrhujes riesenie pri ktorom obyvatelia Oskerdy a Sneznice budu mat pristup z/do obce len po dialnici! Gratulujem, takych chytrych mame malo! :roll:

Pokial je miesto, tak sa stavaju prelozky/obchvaty aspon 100 m od domov zvlast, ked ide uz v sucasnosti o 20 000 vozidiel denne a pri Oskerde miesto je.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 12:18
od Jano1
aquila napísal:dovod je preto, lebo aj ked sa teraz spusti usek HP - LL, tak na useky HP - strazov padne na intenzity okolo 10 tisic .. cize krasne s rezervou by to zvladala aj stara cesta


Klesnu, ale nie na 10 tisic, ale na 13-14 tisic a ked by to mala podla teba zvladat stara cesta, tak zase by sme mali cestu, kde by bolo cez 20 000 v./24h. na dvojpruhovej ceste, ale samozrejme podla teba by to s rezervou zvladla. :roll:

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 14:33
od aquila
chce to citat s porozumenim, od dolneho hricova kde by bola MUK by bol regulerne 2+2 dialnicny privadzac az po strazov. nic viac sa pre KIA motors nemalo stavat.

cize aj ten "sialene" intenzity 13-14 tisíc by to lavou zadnou zvladlo. aj ked ja som presvedceny, ze nad tych 10t to moc nebude, ak vobec to bude nad 10 t.

napojenie oskaredy a sneznice je ultra lahke cez vyuzitie terajsej cesty a bola by to kratka trojka. cize ziadna tragedia. a cenovo oproti prelozke I/11 zanedbatelne, nieto oproti cene celej dialnice.

co sa tyka zapch v cadci, opakujem uz Xty krat, keby bol rovno postaveny usek oscadnica - svrcinovec, bez umelej bodovej zavady s menom MUK cadca bukov, tak cadca ani nevie co je to zapcha (okrem odstavky tunela, ale tak to by bolo cez vikend, a podobny problem ma aj branisko, sitina a podobne)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 18:29
od IceFox
A ja som stále nepobral prečo je to bodová závada...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 18:35
od Mawerick81
aquila,, od zaciatku mi nieje jasne, preco sa D3 cez ten kopec, co teraz vyustuje na stvorprudovke okolo brodna, nepotiahla az k RUdinke,, tam by bol vyjazd z tunela,, plusy: mohla by kludne ostat 1/11 cez Brodno, ziadna prelozka ani most co tam sa stavia by nebol. MInusy.. dlhsi tunel.. Skoda, ze to takto vyriesili. Ta prelozka 1/11 cez intravilan Brodna je zbytocnost,, ktora predlzi cestu do Ziliny pre tych, co nepojdu po dialnici.. A predpokladam, ze pri tom mnozstve zakrut tam kludne moze byt 60tka..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 18:44
od zoom
Jano1 napísal:Pridal som obrazky z toho rekonstruovaneho priecestia v Cadci. K dispozicii pre dopravu boli stale 2 jazdne pruhy. Nebol problem, aby sa obisli na tom priecesti 2 kamiony. Jednoducho krizovatky so semaformi v CA nemaju kapacitu, aby to zvladli.

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=37794
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=37793


A aby ste mali prehlad o tom tranzite co pisal msml, pridal som este obrazky od Cadce az do blizkosti Oskerdy (Vlavo hore to zacina Cadcou a postupne po riadkoch az ku Oskerde - vpravo dole).
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=37795

Berieš do úvahy to, že na fotkách máš trojdnový tranziť?

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 21:53
od IceFox
Nie, neberie + si mýli problémy s následkami.
Problém: Rekonštrukcia priecestia
Následky:
1.) Nutnosť riadiť križovatku ručne
2.) Kolóny (kvôli bodu 1. + najhoršie možné načasovanie - deň pred sviatkom/predlženým víkendom)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 21:59
od msml
Icefox, takže ty chceš povedať, že ten tranzit tam bol len teraz a len kvôli predĺženému víkendu? Pointa môjho príspevku bola práve o tom údajne neexistujúcom tranzite na Kysuciach.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2017 22:14
od IceFox
Tranzit na kysuciach je. ALE! ako objektívny príklad by sa mal uvádzať bežný deň (tranzitu je tu dosť aj cez bežný deň), nie deň pred predĺženým víkendom kedy je (logicky) omnoho VIAC tranzitu ako OBVYKLE.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2017 08:50
od zoom
Pre porovnanie, nech odfotí kolony v strede týždna ak može.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2017 11:06
od aquila
IceFox napísal:A ja som stále nepobral prečo je to bodová závada...


zjednodusene, meisto ktore vyrazne blokuje dopravu, ci uz kvoli vedeniu, sirke, stupaniu, semaforom .. vid umela bodova zavada radola, ked tam bol kruhac.
detto teraz cadca, ked sa z tunela pustaju auta do centra mesta.

cadca je teraz v situacii ako bola PB, ked pred PB koncila dialnica. ked sa dialnica postavila popri PB, tak ziadna zapcha tam uz nikdy nebola. to iste caka cadcu. a cadca mohla mat to iste, keby nemala hlupu MUK cadca bukov, a rovno sa islo az po svrcinovec v 90tych rokoch a samozrejme idealne rovno na cechy a nie do polskych lesov.

Mawerick81 napísal:aquila,, od zaciatku mi nieje jasne, preco sa D3 cez ten kopec, co teraz vyustuje na stvorprudovke okolo brodna, nepotiahla az k RUdinke,, tam by bol vyjazd z tunela,, plusy: mohla by kludne ostat 1/11 cez Brodno, ziadna prelozka ani most co tam sa stavia by nebol. MInusy.. dlhsi tunel.. Skoda, ze to takto vyriesili. Ta prelozka 1/11 cez intravilan Brodna je zbytocnost,, ktora predlzi cestu do Ziliny pre tych, co nepojdu po dialnici.. A predpokladam, ze pri tom mnozstve zakrut tam kludne moze byt 60tka..


hlavne D3 sa nemala nikdy trasovat od HP, lebo je to silne kontraproduktivne, a nic neriesiace a navyse to je predrazene a logicky bude teraz zilina skakat, ze chce aj vychodne prepojenie D1/D3, lebo sa odlahcit mesto od priemyselneho tranzitu.

od dolneho hricova po zilinu mala byt len 2+2 stara cesta a nech by sa to oficialne aj volalo privadzac je jedno (vid priklad privadzac kezmarok).

D1 sa mala stavat podla planu, a dalej to malo ist v trase D3, kde je teraz naznaceny privadzac visnove, ale ako vidime, v ziline si zase raz nakreslili dalsie megalomanstvo, prepojenie D1 a D3, co nie je nic ine, len povodna trasa D3 ..

37677

Vs

2599

ale aj to je nezmysel, stacilo D3 riesit v koridore tej virtualnej prelozky I/64.

ale to uz je bohuzial len teoretizovanie, stovky milionov sa na D3 spalili bez realneho dopadu a len s kratkodobym efektom za svinsky vela penazi. vid usek HP - strazov - brodno, ktory je uplne zbytocny.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2017 11:21
od BoroZA
zoom napísal:Pre porovnanie, nech odfotí kolony v strede týždna ak može.


Už som tu pridával fotky z bežného dňa v strede týždňa...

http://dialnice.info/viewtopic.php?f=44&t=1961&p=196562#p196562

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 07:43
od nevo83
Chcem sa opytat existuje nieco take ako ,,docasne,, pustat kamionovu dopravu bud cez Oravu alebo Kysuce ?? Vsetci spominate tranzit kamionov tym by sa dobudovala z usetrenych penazi bud D3 alebo R3. Z Polska by potom stacilo mat 2 hlavne koridory jeden na ,,zapade ,, a druhy na vychode

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 07:59
od Vlados
Nie je jasné na čo sa pýtaš. Aktuálne táto doprava platí tranzit na každej trase takže je +- jedno kadiaľ ide, samozrejme čím ide dlhšie po Slovensku tým viac vyberieme a tým viac sa nám ničia cesty a poškodzuje životné prostredie. To že nam Poľsko by nám stačili 2 koridory je viacmenej jasné, aj keď je možné z medzinárodného hľadiska povedať že západný na už dnes výhodnejšiu "konkurenciu" cez CZ.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 08:49
od nevo83
Ide mi o to ze by sa vybral pre kamiony LEN jeden koridor D3-R3 a z toho kt by sa nerealizoval by sa presunuli peniaze na urychlenu dostavbu toho kt by bol vyhodnejsi. Pretoze sucasne stavat oba je hlupost a nerentabilne.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2017 13:28
od mireceq
Ide mi o to ze by sa vybral pre kamiony LEN jeden koridor D3-R3 a z toho kt by sa nerealizoval by sa presunuli peniaze na urychlenu dostavbu toho kt by bol vyhodnejsi. Pretoze sucasne stavat oba je hlupost a nerentabilne.


1. Pre kamiony sa uz vybral (davno) koridor - a tym je D3

2. Vlada nema ziadne sufliky D3, R3 a v nich odlozene peniaze, ktore staci "presunut" :)

3. To ze staci jeden koridor pre kamiony a stavat oba nie je optimalne je pravda, a s tym asi budu vsetci obcania Slovenska suhlasit. Problem budes mat az ked sa budes snazit vybrat jeden z tych dvoch lebo sa spusti burka protestov z tej druhej strany ktoru si nevybral :D
Takze politici namiesto spravneho riesenia postavit jeden D/R koridor pre kamiony a v druhej oblasti (Orava) postavit prelozky a obchvaty budu slubovat D/R vsade, lebo "ludia si zasluzia" :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 14:37
od devil
Tender bol uzatvoreny s cenou 409,5 mil.E., ked to niekto ponukne za 5 Eur, tak budes vykrikovat, ze vsetky useky su drahsie?


tak bud sa to dalo postavit lacnejsie cize sa to predrazilo v tendri. alebo 409,5 mil/km je adekvatne a potom uz aj projekt bol nakresleny tak aby to stalo co najviac. detto D3.

a naozaj sa neakceptuje realita. zase tu mame poziadavky o urychlene dobudovanie D3. myslene komplet celej pretoze D3 sa buduje. jednoducho ludia na inych trasach neakceptuju to ze D3 cez 3 okresy ma byt absolutna celostatna priorita ako D1 a ma mat prednost.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 18:10
od Jano1
tak bud sa to dalo postavit lacnejsie cize sa to predrazilo v tendri

To sa snad vsetky useky daju postavit lacnejsie. Skoro vsetky tendre su predrazene, lisia sa len v tom, ze o kolko percent.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 18:39
od aquila
icefox & snowman: konecne! kto chape co tu viaceri piseme.

plus pre informaciu, uz si tu asi malo ludi pamata ale aj usek zilina brodno - kNM bol povodne usek zilina strazov - KNM, lebo uz pred tymi dekadami im vyslo, ze usek strazov - brodno je nerentabilny a nebude rentabilny tak do 2050.

potom sa oddel usek zilina brodno - knm aby sa mohol dalej zlacnenit s tym, ze usek strazov - brodno pojde k ladu, no ale to az do doby ked sa na celo nedostal sudruh choma a si nechal zanechat "pomnik" a samozrejme aj temu do predvolebnej kamane na primatora ziliny.

takze preto hovorim,ze co sa tyka kysuc, chodte sa stazovat do ziliny.

Jano1 napísal:Takze vymenuj tie statne investicie za miliardy na Kysuciach, samozrejme aj s cenami!


D3 strazov - brodno 258 mio euro (najdrahsi usek dialnice na slovensku s cenou 60 mio /km)
D3 oscadnica - cadca bukov cca 110 mio euro ( 3252, mil Sk), (cast bukov 1,929 mld. Sk, Cadca - Oscadnica 450,3 mil. Sk, Cadca - obchvat mesta - II. etapa 872,9 mil. Sk)
D3 cadca bukov - svrcinovec 240 mio euro
D3 svrcinovec - skalite - hranica 417 mio euro
--
teda uz miliarda natiekla len do kysuc a to tam nepocitame dalsich 200+ mio za HP - strazov, privadzac strazov, cestu pre KIA motors ..

co kysuce esta pozaduju
D3 brodno - KNM : 370 mio euro
D3 KNM - oscadnica : 240 mio euro
D3 oscadnica - cadca bukov II profil : 113 mio euro

teda dalsia tristvrte miliardy

a to tu nespominam este investicie ZSR ..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 18:58
od snowman
zeby svitla nadej na skore dokoncenie celej D3? kysucka samosprava ide tlacit na vladu a ministra a NDS aby D3 bola zaradena medzi priority statu a za skore dokoncenie D3, kedze situacia sa tam stava neunosnou https://autobild.cas.sk/clanok/214469/s ... espokojna/ uz by bolo fakt nacase..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 19:39
od aquila
Tlacit mozu.. Nie su ani projekty a toboz financie..plus ubrali doprave miliardu z rozpoctu

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 19:42
od jarino
"Stretli sme sa, aby sme reagovali na vyhlásenie priorít ministerstva dopravy. A koordinovali niektoré kroky, aby sa medzi tieto priority zahrnula dostavba D3 do roku 2020," doplnil Grapa

Mám dosť :lol:
Keby sa koordinovali napr. myšlienkové pochody, tak by sme sa stretli aj s požiadavkou čím skôr postaviť privádzač KNM prípadne D3 Brodno - privádzač KNM.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 22:04
od Mawerick81
ste slepi? To stretnutie sa preto konalo , lebo idu volby,.. nic ine.. je to nerealne co tam tvrdia a chcu