Stránka 80 z 122

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2017 19:13
od BoroZA
aquila napísal:
Jano1 napísal:Takze vymenuj tie statne investicie za miliardy na Kysuciach, samozrejme aj s cenami!


D3 strazov - brodno 258 mio euro (najdrahsi usek dialnice na slovensku s cenou 60 mio /km)
D3 oscadnica - cadca bukov cca 110 mio euro ( 3252, mil Sk), (cast bukov 1,929 mld. Sk, Cadca - Oscadnica 450,3 mil. Sk, Cadca - obchvat mesta - II. etapa 872,9 mil. Sk)
D3 cadca bukov - svrcinovec 240 mio euro
D3 svrcinovec - skalite - hranica 417 mio euro
--
teda uz miliarda natiekla len do kysuc a to tam nepocitame dalsich 200+ mio za HP - strazov, privadzac strazov, cestu pre KIA motors ..

co kysuce esta pozaduju
D3 brodno - KNM : 370 mio euro
D3 KNM - oscadnica : 240 mio euro
D3 oscadnica - cadca bukov II profil : 113 mio euro

teda dalsia tristvrte miliardy

a to tu nespominam este investicie ZSR ..


Aquila, treba si oprášiť geografiu. :lol: D3 Strážov - Brodno geograficky ani ekonomicky nijak nezasahuje do regiónu Kysúc a ani mu neprináša nič pozitívne, rovnako tak privádzač HP - Strážov, či cesta pre KIA motors, to sú všetko výsady regiónu Žiliny. ;) Navyše máš chybný prepočet slovenskej koruny na euro v čase vybudovania polprofilu D3 Oščadnica - Čadca, Bukov, keďže v čase výstavby bol kurz eura oveľa vyšší ako konverzný kurz a teda hodnota koruny bola oveľa nižšia. ;)
Reálne však investície do Kysúc ako takých spočívajú iba vo výstavbe dvoch polprofilov D3 (cca 18 km), jedného rozostavaného plného profilu D3 pri Čadci a v rekonštrukcii železnice ZA - Krásno nad Kysucou (cca 20 km). Na to, že región Kysúc bol donedávna ešte hladovou dolinou (vďaka za KIU, Mobis, atď) a od revolúcie až dodnes je región s vyše 120 000 obyvateľmi takmer bez priemyslu a poľnohospodárstva (KNM a Krásno nad Kysucou to sami s dvoma väčšími fabrikami nezachránia :D ), nepovažujem tebou vymenované investície za uplynulých 25 rokov za dostačujúce. Nehovoriac o tom, že Kysuce sú aj z medzinárodného hľadiska tranzintým európskym koridorom. ;)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2017 19:29
od Jano1
aquila napísal:
Jano1 napísal:Takze vymenuj tie statne investicie za miliardy na Kysuciach, samozrejme aj s cenami!


D3 strazov - brodno 258 mio euro (najdrahsi usek dialnice na slovensku s cenou 60 mio /km)
D3 oscadnica - cadca bukov cca 110 mio euro ( 3252, mil Sk), (cast bukov 1,929 mld. Sk, Cadca - Oscadnica 450,3 mil. Sk, Cadca - obchvat mesta - II. etapa 872,9 mil. Sk)
D3 cadca bukov - svrcinovec 240 mio euro
D3 svrcinovec - skalite - hranica 417 mio euro
--
teda uz miliarda natiekla len do kysuc a to tam nepocitame dalsich 200+ mio za HP - strazov, privadzac strazov, cestu pre KIA motors ..

co kysuce esta pozaduju
D3 brodno - KNM : 370 mio euro
D3 KNM - oscadnica : 240 mio euro
D3 oscadnica - cadca bukov II profil : 113 mio euro

teda dalsia tristvrte miliardy

a to tu nespominam este investicie ZSR ..


Iba dement moze zaratat D3 Strazov - Brodno na Kysuce! Stale cakam na tie investovane miliardy Eur na Kysuciach!

Ake velkoryse, ze na Kysuce neratas HP-Strazov, ci dokonca cestu pre KIU. Nestiham sa divit nad Tvojou velkorysostou alebo skor blbostou.

Napisal si realizovane/v realizacii investicie na Kysuciach za 767 mil.E.

aquila napísal: pritom sa tam investuju miliardy

Napisal si, ze sa tam investuju miliardy, ale v skutocnosti tam doposial nesla ani miliarda a to aj vratane ceny D3 Bukov - Svrcinovec. Cize do konca roku 2020 to bude okolo 3/4 mld.Eur + zeleznice, ktorych cenu si neuviedol.

Ked sa stavala Oscadnica - Cadca, tak bol kurz Eura 40-45 SKK/Euro a nie 30.126.

nepocitame dalsich 200+ mio za HP - strazov


Zase len trepes nezmysly!

"Zmluvná cena na výstavbu, ktorá sa bude zo 75 % spolufinancovať z eurofondov, predstavuje 5,3 mld. Sk vrátane dane z pridanej hodnoty."

Vystavba 2005-2008. Kurzovy listok z roku 2006 je 37 SKK/Euro, teda orientacne 143 mil.Eur vratane DPH.

http://www.vyvlastnenie.sk/clanok/a/sr-pri-vystavbe-dialnice-d3-porusila-europsku-smernicu/
https://kurz-euro.zones.sk/archiv-kurzy-mien/2006-02-02/

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2017 20:14
od Vlados
zbytočne po sebe štekáte. len zopár postrehov:
- KIA síce nie je na Kysuciach a Kysuce s nej značne profitujú... na KIU prispelo celé Slovensko. "Bola by" v Poprade, nemali by ste zápchy, asi profit ;)
- okrem kurzu je nutné použiť inflačnú kalkulačku... 100% navýšenie máme za cca 18 rokov
sú regióny čo nedostali z toho ani zlomok a neplačú...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2017 20:52
od eric987
...a dalsi postreh: okrem Kysuc z useku Strazov - Brodno nik nema ziaden prospech - Ziline prakticky nepomoze (v dlhodobom horizonte kvoli nerealizovaniu VO najskor zhorsi) a zvysku Slovenska ani tolko.
Co sa tyka Kysuc, tie by mali byt fakt ticho. Aj ked sa nerata KIA ci usek Strazov - Brodno, stale plati ze tu sli obrovske statne investicie, spomenut sa ziada o.i. aj to, ze ZSSK ako statom plne vlastnena akciovka tu nasadzuje do regionalnej dopravy vylucne nove / modernizovane vozidla (obstaravane v prevaznej miere z prostriedkov statu), zatialco do hlavnych aglomeracii posiela odporne vraky. Ak by sa mali preratat investicie na jedneho obyvatela, predpokladam ze v prepocte na obyvatela Kysuc za ery samostatnosti SR slo zo statneho suverenne najviac. A vobec, celkovo regionu Kysuc sa dostavalo az pozoruhodne velkej pozornosti, zatialco na mnoho dalsich, casto vyznamnejsich sa casto zabudalo a zabuda doteraz.

Ked sme uz vsak pri tomto useku - ak sa to tu uz spominalo, tak sa ospravedlnujem, ale existuje nejaky racionalny dovod na 4-nasobne krizenie Kysuce ked aj tak aj tak budu smerove parametre mizerne ?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2017 21:28
od IceFox
eric987 napísal:ZSSK ako statom plne vlastnena akciovka tu nasadzuje do regionalnej dopravy vylucne nove / modernizovane vozidla

To myslíš ten jeden dvojposchodový vlak (ktorý ide na závratných 3 osobákoch za deň) jedna súprava vozňov na Os (taktiež idú na dvoch Os) a rýchliky z BB? Vážne? Nemysli si ,že nevieme ,čo sú počmárané, posprejované, staré a špinavé vozne! Takže nie, nemáš pravdu. Keby si dal preč slovo výlučne, tak by to bola pravda.
Príklad tvojich "VÝLUČNE nových/modernizovaných vozidiel:
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... =&rok=2017

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2017 22:39
od snowman
Potvrdzujem icefoxove slová asi nejazdite osobakmi resp vlakmi zo Žiliny na Čadcu a späť, netrepali by ste tu potom takéto kraviny ..jediný dvojposchodak jednotka tam chodí a ostatok samé staré smradľavé rarohy a dobytcaky ktoré mali ZSSK už dávno vyradiť a zošrotovať..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 15:26
od devil
no hej, z KIE kysuce absolutne neprofituju, normalne by bolo mat zavod 3-4-5.000 obyvatelmi priamo v CA alebo zavody s 500 ludmi v kazdej dedine + druzstvo. jaj kto to stale zije v socializme.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 19:27
od BoroZA
Devil, pokiaľ ma pamäť neklame, (súčasný) okres Čadca mal za socíku takmer 3000 priemyselných pracovných miest ešte do revolúcie, z toho 80 % v centre Čadce, takže nie je to až také nemožné, stačilo by chcieť... ;) A to nehovorím o KNM a o jeho priemyselných závodoch. :)

K vlakom na trase CA-ZA sa radšej nevyjadrujem, mám viacero známych, ktorí mi opísali situáciu v dobytčákoch každé ráno a poobede, škoda reči. Ranné rýchliky boli kvôli potrebe uvoľniť vozne a rušne pre trasu BA-ZA-KE zrušené (vďaka, pán Kapitán), takže o štandardoch prepravy ani nie je treba polemizovať, sú fatálne porušované. ;)

Znovu opakujem, že z úseku D3 ZA, Strážov - ZA, Brodno nemajú Kysuce žiadny osoh okrem novej bodovej závady vo forme MUK Brodno a predpokladaného zhustenia dopravy v priestore Kysuckej brány. Tento úsek môže čiastočne pomôcť iba Strážovu a MUK pri Slovene v ZA, inak prakticky nemá bez dokončenia celej D3 dopravný význam.

Aby som sa vrátil k téme, včera som mal cestu okolo dočasného mostu do Rudinky, avšak bol zatarasený betónovými blokmi. Neviete, dokedy bude uzatvorený a prečo sa to vlastne udialo? ;) Poobedňajšie kolóny v smere ZA-CA boli doslova katastrofálne...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 20:03
od ynork
BoroZA napísal:
Aby som sa vrátil k téme, včera som mal cestu okolo dočasného mostu do Rudinky, avšak bol zatarasený betónovými blokmi. Neviete, dokedy bude uzatvorený a prečo sa to vlastne udialo? ;) Poobedňajšie kolóny v smere ZA-CA boli doslova katastrofálne...


to je to vysvetlene :
https://www.zilinak.sk/prispevky/7489/docasny-most-vo-vrani-pre-stavebne-prace-na-mesiac-uzatvoria-s-ucinnostou-od-7-oktobra
uzatvorene potrva do 7.novembra

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 21:31
od jarino
BoroZA napísal:K vlakom na trase CA-ZA sa radšej nevyjadrujem, mám viacero známych, ktorí mi opísali situáciu v dobytčákoch každé ráno a poobede, škoda reči. Ranné rýchliky boli kvôli potrebe uvoľniť vozne a rušne pre trasu BA-ZA-KE zrušené (vďaka, pán Kapitán), takže o štandardoch prepravy ani nie je treba polemizovať, sú fatálne porušované. ;)

Pozerám grafikon z roku 2011 a žiaden rýchlik Čadca - žilina tam vôbec nevidím. Excelsior padol pre pôvodný nezáujem ČD a R Bohemia s R Beskyd sa po novom presúvajú na nevhodné časy na nejaké dochádzanie CA - ZA (v podstate na to ani nie sú). Po novom ani Bohemia nezastavuje v Čadci ani KNM - aj tak príde do ZA 4:34. V roku 2011 bol jediný použiteľný práve Excelasior s príchodom 6:30, takže situácia sa nejako s príchodom Kapitána nezmenila.
Pokým je ten dobytčák relatívne čistý a nesmrdia záchody na celý vozeň, dá sa to tam prežiť. V lete kus sauna, v zime občas kus chladno.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 08:22
od aquila
Jano1 napísal:Iba dement moze zaratat D3 Strazov - Brodno na Kysuce! Stale cakam na tie investovane miliardy Eur na Kysuciach!

Ake velkoryse, ze na Kysuce neratas HP-Strazov, ci dokonca cestu pre KIU. Nestiham sa divit nad Tvojou velkorysostou alebo skor blbostou.

Napisal si realizovane/v realizacii investicie na Kysuciach za 767 mil.E.


zase nadavky ? zase nemame argumenty ?

tak napisem nabuduce na kysuce a okolie sa vyplieskaly bezdovodne miliardy, ked uz teda mame brat ZSK.
absolutne zle naprojektovane, najma z dovodu nezmyselnych poziadaviek lokalnych samoprav, ktore mali svojich volenych ludi a dosadenych ludi doslova dekedady od SSC cez NDSku az po ministerstvo

a vysledok ? miliarda do kysuc a okolia a efekt sa limitne blizi k vacsim zapacham, ktore su ale paradoxne zase len tvorene nezmyselnymi poziadavkami samosprav.

a samozrejme uzasneho VUD, ktory urobil zo ziliny snad intergalakticky stred logistiky a ludia tomu aj zacali verit :)

Jano1 napísal:Ked sa stavala Oscadnica - Cadca, tak bol kurz Eura 40-45 SKK/Euro a nie 30.126.

Zase len trepes nezmysly!


tak to dam do inej perpektivy, doteraz do ziadneho ineho kraja/oblasti sa neivestovalo tak bezprizorne na nefunkcne stavby ako na kysuciach a okoli ziliny. NIKDE

to je proste bohapusty fakt,

- vyhodene peniaze na usek zeleznice svrcinovec - skalite - polska hranica, ktory doslova nikto nepouizva
- vyhodene peniaze na usek dialnice svrcinovec - skalite - PL, kde su intenzity polnej cesty a vlastne
- ked sme pri tych polnych cestach, vid ospevovana vadicovska dolina, kde nemaju ani chodnicky nieto este dobru cestu, tak zrazu potrebuje tunel/estakadu, kazdopande sialeen drahe riesenie pre par ludi, co su lenivy na aute!! si nadist par km (pesi , cyklistisi nemusia nadchadzat nic)
- najdrahsi usek dialnice na slovensku s cenou 60 mio/km na intenzity 3-5 tisic /24 hodin, ktory nielenze nic neriesi, ale robi viacere bodove zavady a komplikacie a naopak vyvovalava dalsie zbytocne investicie ala mosty cez kysucu, ktore su zase raz na kysucky sposob drahsie ako trvale riesenie v podobe obchvatu obce vranie..

ale sak jasne, na kysuciach sa mozu rozhazdzovat peniaze

napriek tomu stale kysuce skacu, ze chcu staru cestu, polprofil dialnice aka jednicku, a novu dialnicu, super, ostatne regiony na slovensku mozu aj skapat
lebo vsak na kysyciach staviame za pol miliardy cestu pre intenzity polnej cesty

a k tym nemohucim samospravam, okrem prikladu presova, kde dokonca MK dali urobit TS naprekreslenie z 2+2 na 1+1, tak aj trnava optimalizuje.

viewtopic.php?f=35&t=22880

len kysuce si tam samozrejme kazda dedina kresli Tolko ciest, prepojek, dialnic ze to je az nechutne. vid aj to ze sa objavilo v uzemnom plane prepojenei D1/D3 v povodnej trase D3, alebo predlzenie a prelozka I/64 ...

tu naopak v trnave vyhodili z uzemnu planu na navrh uzemneho odboru uzemneho rozvoja... uplne odleisne pristupy..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 10:06
od milan_KM
Ako som vravel... stále dookola tie isté hlúposti, čo tam po 10kach strán argumentov a vysvetlení. Stále sme na začiatku. Ale keď pán admin rád viní všetkých a všetko len nie vládu...neschopný manažment a oligarchov v pozadí... Asi profituje, je jasné, že bude pozornosť stále hádzať inam.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 10:42
od Jonathan
aquila napísal:- najdrahsi usek dialnice na slovensku s cenou 60 mio/km na intenzity 3-5 tisic /24 hodin, ktory nielenze nic neriesi, ale robi viacere bodove zavady a komplikacie a naopak vyvovalava dalsie zbytocne investicie ala mosty cez kysucu, ktore su zase raz na kysucky sposob drahsie ako trvale riesenie v podobe obchvatu obce vranie..

Chyba mi logicka spojitost medzi D3 a mostami cez Kysucu. Teda okrem toho, ze ich tam postavili z dovodu zosuvu pri stavbe.
A este by zaujimalo, ako chces postavit obchvat Vrania, ked sa ludia na ulici, kade ma obchvat ist vzburili. Rovnako ako v Modranke.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 11:15
od milan_KM
Ešte by som dodal, že problémom nie je len Vranie, ale aj Rudinka. Na 90° zákrute za esíčkom som si nie istý, či by sa autobus vytočil.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 12:12
od aquila
Jonathan napísal:Chyba mi logicka spojitost medzi D3 a mostami cez Kysucu. Teda okrem toho, ze ich tam postavili z dovodu zosuvu pri stavbe.
A este by zaujimalo, ako chces postavit obchvat Vrania, ked sa ludia na ulici, kade ma obchvat ist vzburili. Rovnako ako v Modranke.


ta spojitost je velmi velka, kedze povodne mala byt prelozka I/11 cez drozdiu a most bez MUK smer brodno, ale to sa skrtlo (aj ked to je stale v uzemnom plane) s argumentaciou aby sa vyhlo drahemu sanovaniu svahu.

realita je taka, ze svah sa musel tak ci tak sanovat, robila sa nova cesta a aby to nebolo malo, v cene trvaleho riesenia sa prenajimaju na 3,5 roka mosty.

cize, zase raz neschopnost kraja a samospravy, urobit rychlo DUR a zmenu stavby pred dokoncenim v ramci toho aj tak nadrahsjsieho useku dialnice na slovensku, a by sa urobila prelozka I/11 ako bolo planovane, urobil by sa most aok planovany, a naklady by boli porovnatelne.

pri tomto useku nebolo nutne hrat na cas, keby sa otvoril aj o 5 rokov neskor, nic sa nedeje.

a co robila samosprava ? urobila najdrahsie a najdrahsie mozne rozhodnutie. taky typiecke pre zilinu a kysuce.

co sa tyka obyvatelov, nech sa potom nestazuju, ze im jazdia auta cez stred obce. co je ale skor vynimka, lebo tu aj ty, aj jano navrhujete narvat cim viac aut cez centra vid cadca ..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 12:55
od Jonathan
Vela slov, ale tu suvislost medzi D3 a mostom nevidim. Skus konkretnejsie a bez privlastkov: zilinske, kysucke, slovenske a pod.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 13:03
od aquila
vyvolana investicia uz tak predrazeneho useku , pokracujuca dalsim predrazovanim zbytocnym prenajmom. tie mosty sa mali strhnut a postavit za cenu najmu a extra nakladov obchvat vrania. ked uz nie most do brodna.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2017 08:24
od Jonathan
No, hned ma ten prispevok inu vahu :D
Prelozku niekto vyskrtol, vsak bude privadzac. Osobne si myslim, ze ta krizovatka v Brodne by bola trochu o hubu.
A tie mosty. Vznikli ako reakcia na sanaciu svahu pri stavbe tunela. Vzdy sa stavia lepsie, ked netreba davat pozor na okolnu premavku (rovnake pripady su Strecno, Kremnicke Bane, Zbojska). Akurat v tomto pripade by doslo k "odrezaniu" Vrania a preto musela byt nejaka aternativa. Stavitel navrhol docasne mosty. Potialto je to vsetko v poriadku. Teraz ich stavitel uz nepotrebuje, moze ich zburat, ale ludia vo Vrani pocitili ulavu, ked sa mi tam nemotala tranzitna doprava, ktora obchadza Radolu. A kedze riesenie problemu v Radoli je v nedohladne, zupa s mestom narychlo dohodli prenajom mostov aby bolo pred volbami vidiet, ze nieco robia.
Tymto nechcem povedat, ze je to spravne a koncepcne riesenie, ale asi jedine mozne. Kedze obchvat Vrania, aj keby bol lacnejsi tak je momentalne bez vzbury obcanov nepriechodny. Staci pozriet do Presova kolko trvalo vyvlastnenie pod Nabreznu, alebo do Bratislavy a boj za kolektory. Staci, ze na ulici ma dom nejaky vrtak, co sa bude odvalavat vsade a na vsetko a bude to nepriechodne. Na druhu stranu obchvat Vrania v principe netreba stavat, moze to ostat mala zaprdena dedinka pri Ziline, ale musi byt vyriesena pricina jej dopravnych problemov a to su kolony v Radoli.
Moj odhad je, ze za 3,5 roka sa ten najom mostov zase predlzi, pretoze najst v rozpocte nejake peniaze sa vzdy da a hladaju sa lahsie, ako sa robi nejake koncepcne riesenie.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2017 08:52
od aquila
poslednou vetou si to presne vystihol... mimochodom tento usek bol rieseny cez zlty FIDIC, takze sa dala riesit krizovatka brodno aj podla povodneho projektu, kedze to bolo jednak v uzemnom plane kraja aj mesta, a za dalsie bola by to len zmena stavby pred dokoncenim ..

tak ako sa planovalo kvoli zltemu FIDICu urobit v podzavoze plnohodnotu MUK a dat tam SSUD, cim by sa usetrila jedna MUK a naklady na SSUD oscdanica, ktora bola este navrhovana v tom mieste kvoli oscadnickemu variantu, ale jaksi ani za tie dekady nepresunuli SSUD k tunelom na zbytocnom useku svrcinovec - skalite .. preco ?

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2017 07:33
od aquila
krasny priklad nenazranosti kysuckych politikov, ktorych jedina metoda je klamstvo a zavadzania ...

ze intenzity 28-30 tisic ? preboha, vsak take intenzity su neni ani na jednom useku D3. zablokovat tranzit z polska ?a preboha aky ? vsak temer ziadny tadial nejde, alebo aha, vyberu si snad vikend, kedy na useku svrcinovec - hranica su trosicku vyssie intenzity, kde tento unikatny usek za pol miliardy hviezdi .. jediny usek, kde su intenzity cez vikend vyssie ako cez den

a uplne najsmiesnejsie je, ze zrazu chcu uplatnovat nejake medzanrodne metriky, ze tu neboli podobne protesty ked sa tendroval zbytocny usek svrcinovec - hranica, alebo najzbitocnejesi a zaroven najdrahsi usek dialnice na slovensku brodno - strazov ?

uplne chore, do kysuc a aj okolo ziliny idu doslova miliardy, a ti pajaci maju tu drzost hovorit o ignoracii ? a zrovna chcu protestovat na kartelovom useku, ktory sa stavia ?

nech sa idu postavit na usek brodno - strazov, nehc je presne vidno ako je ten usek nepodstatny ..

viewtopic.php?f=35&t=22902

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2017 14:56
od IceFox
Áno, Skalité - Svrčinovec a ZA, Stražov - Brodno sú predražené a ZBYTOČNÉ (nič neriešiace). Nečuduj sa ,že protestujú keď sa postavili dva najzbytočnejšie úseky a nepostavili sa úseky od Svrčinovca po KNM (resp. po MUK KNM.). Na tom nie je nič k nepochopeniu.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2017 14:57
od devil
Plánujeme obmedziť dopravu tak, aby to bolo vidieť v Poľsku aj v Česku


cize idu obmedzit dopravu tam kde sa stavia aby aj v cesku a polsku videli ze oni chcu dialnicu ale niekde inde. keby dopravu obmedzili v radoli tak najviac by nahnevali lokalku a to sa predsa nepatri.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2017 15:34
od aquila
IceFox napísal:Áno, Skalité - Svrčinovec a ZA, Stražov - Brodno sú predražené a ZBYTOČNÉ (nič neriešiace). Nečuduj sa ,že protestujú keď sa postavili dva najzbytočnejšie úseky a nepostavili sa úseky od Svrčinovca po KNM (resp. po MUK KNM.). Na tom nie je nič k nepochopeniu.


a kde boli protesty starostov vtedy ? preco vtedy sa tvrdo nedozavali pouzitia medzianrodnych metrik ?
preco neprotestuju proti trojjedinemu Chomovi ? (mozno uz ma aj viac ako tri funkcie, primator, zupny a narodny posranec)

skoro tri stvre miliardy euro padlo len na tieto dva useky .. kysuce realne uz nemaju narok ani na jeden dalsi cent, ked by sme mali ist spravodlivo podla pridelenych penazi
nehovoriac o cca 1,6 miliardy do ziliny a okolia. to je sialena disparita!

preco klamu o 28-30 tisic intenzitach, ked je to hlupost ?

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2017 15:46
od milan_KM
Chlapi, toto je úplne zbytočné reagovať, na ďalšej strane budú úplne tie isté hysterické príspevky, nech by tu vysvetlenie napísal aj sám minister dopravy.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2017 16:07
od aquila
Heh, vsak sam minister dopravy dal prioritu na R2 a ine useky ako D3 ;) a to sa "ukrivdenym" chudacikom z kysuc nepaci. Tento rok sa tam otvaraju dva superpredrazene a zbytocne useky a treti predrazeny sa stavia, ale nieee chudacikovia z kysuc su zanedbavani. Je pravda, aspin o miliardu viac im treba . Idealne na prepojenie D1 a D3 :)